• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

כמחאה על שריפת קבר יוסף: עשרות יהודים בכניסה לשכם

עשרות יהודים חסמו את הכניסה לשכם, כמחאה על שריפת וחילול קבר יוסף הצדיק הטמון בעיר. התושבים זועמים על אוזלת ידה של הממשלה מול אותם מחבלים
כמחאה על שריפת קבר יוסף: עשרות יהודים בכניסה לשכם
חוסמים את שכם (צילום: אברהם שפירא)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

עשרות יהודים החלו להתאסף בסביבות השעה 18:00 סמוך למחסום "בה"ד 3" בכניסה לשכם, סמוך לבסיס חטיבת שומרון.

לאחר שבלילה הקודם מחבלים ערביים חיללו את מתחם קבר יוסף הצדיק, שרפו את המקום ושברו את הציון, החליטו תושבי האזור לא לשתוק ולבוא למחרת כדי לחסום את תנועת הרכבים בכניסה לשכם.

מארגני המחאה מוסרים: "לא נשב בחיבוק ידיים כאשר פורעים מוסלמים מחללים את קבר יוסף, והממשלה לא עושה כלום! אנו דורשים טיפול יסודי ומקיף בטרור. צריך לומר שמאז שצה"ל נטש את קבר יוסף לפני 20 שנה, כבר אין שליטה ישראלית בעיר".

הרבי מלך המשיח שליט"א מזכיר מספר פעמים את העיר שכם וקבר יוסף הצדיק, כמקום שאין אומות העולם יכולים לטעון עליו בעלות: "אודות המקומות שהנם מחוץ לגבולות כיבוש יהושע וכיבוש עולי בבל, עדיין אפשר להתווכח האם להחזירם או לא (וכל זה מצד "לא תחנם" אך לא מצד פיקוח נפש). אך בנוגע לירושלים העתיקה, חברון ושכם - הנה למרות שצריך לילך בדרכי נועם - מכל מקום, אי - אפשר לוותר על זה, היות שהקב"ה נתן זאת ליהודים, באופן של "לזרעך אחריך אחוזת עולם", ולשום אומה אחרת לא יכול להיות קיום בארץ ישראל. וזה, גם כשארץ ישראל "שממה" - כפי שהיה לאחרי חורבן בית המקדש." - משיחת חג שבועות תשל"ז.

חומש: המשטרה החרימה רכבים של תלמידי הישיבה

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...