• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

חזרה למו"מ עם הגויים? לפיד נפגש עם מקורבו של אבו מאזן

שר החוץ יאיר לפיד נפגש השבוע עם השר הפלסטיני לעניינים אזרחיים, חוסיין א שייח'. הפגישה הזאת מדליקה נורות אזהרה בנוגע לדיבורים על ארץ ישראל - האם השיחה הזאת קשורה למו"מ?
חזרה למו"מ עם הגויים? לפיד נפגש עם מקורבו של אבו מאזן
שר החוץ יאיר לפיד. (צילום: МИД России)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

שר החוץ יאיר לפיד נפגש אתמול (ראשון) עם חוסיין א שייח', בכיר ברשות הפלסטינית ומקורבו של ראש ארגון הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס.

גורם בכיר מאוד ברש"פ אמר אמש כי "אני מעריך שהרשות הפלסטינית וישראל נערכות לחדש את התהליך המדיני".

חשוב לציין כבר בשלב זה, כי הרבי מלך המשיח שליט"א זיהה את הסכנה הגדולה לא רק במסירת שטחים, אלא בעיקר בעצם השיח והמו"מ עם ראשי המחבלים על הסכמים כאלו ואחרים.

דוגמא לכך אפשר למצוא בשיחת כ"ד טבת תשנ"ב: "..וכמבואר במדרשי רז"ל, שהנהגה באופן של אכזריות על רחמנים (שנאת צדיקים - "ועמך כולם צדיקים") קשורה עם רחמנות על אכזרים, ועל-פי-זה מובן שההנהגה באופן של שנאת ישראל, קשורה עם הדיבורים אודות הצדק של אומות העולם בנוגע לחלקים בארץ ישראל!!"

חוסיין א שייח' צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "נפגשתי הערב עם שר החוץ יאיר לפיד, ודנו בכמה נושאים פוליטיים ובילטרליים. הדגשתי את הצורך באופק פוליטי בין שני הצדדים, המבוסס על לגיטימיות בינלאומית".

אתמול גם כן צייץ א-שייח', וכתב כי הרשות נערכת ל 500 משפחות ערביות שיקבלו תעודת זהות פלסטינית, במסגרת ההבנות עם ישראל.

מלשכתו של לפיד נמסר בתגובה: "איננו מגיבים על פגישות שמקיים שר החוץ". מאידך, בתחילת החודש האחרון התייחס שר החוץ למו"מ, ואמר: "אני מקיים קשר עם גורמים ברשות הפלסטינית בענייני עבודה. מדינת ישראל מקדמת איתם שיתוף פעולה מצוין ברמה הביטחונית והאזרחית. זה הכי הרבה שאני יודע להשיג עם הקואליציה הנוכחית והעולם מקבל את זה. הפלסטינים משמיעים קולות של שוחרי שלום אבל רצים לגופים הבינלאומיים ומנסים לפגוע בנו. אין טעם שאני אשלה את העולם שיש כאן משהו, שלא יכול להתקיים בממשלה הזו. אנחנו רוצים לשמור על האמון שהוא נכס ברמה המדינית".

נקווה שהדיבורים ייפסקו מיד, ועם ישראל יעמוד בתוקף על זכותו על ארץ ישראל.

בחסות דיפלומטית: המחבלים שהבריחו נשק לארץ במשך שנים

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...