• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

ישראל גילתה: אלו ארגוני טרור

אחרי שגורמי הטרור החביאו את פעילותם תחת מסווה של ארגונים הומוניטארים, הכריז שר הבטחון על הוצאת ששה ארגונים המשמשים אותם לקידום פעילות עויינת, כארגוני טרור
ישראל גילתה: אלו ארגוני טרור
שר הביטחון בני גנץ (צילום: קובי גדעון, יחידת דובר נשיא ישראל)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

שר הביטחון בני גנץ הכריז על שישה ארגונים של החזית העממית ביהודה ושומרון כארגוני טרור. ההחלטה התקבלה לאחר פעילות משותפת של שב"כ והמטה ללוחמה כלכלית בטרור, ואושרה על-ידי הגורמים המשפטיים.

לפי משרד הביטחון, ארגונים אלה הם חלק מרשת של ארגונים הפועלים בכיסוי בזירה הבינלאומית מטעם ארגון החזית העממית, על מנת לתמוך בפעילות הארגון ולקדם את מטרותיו.

"ארגונים אלו פעלו בכסות של 'ארגוני חברה אזרחית', אולם משתייכים הלכה למעשה ומהווים זרוע של הנהגת הארגון, שמטרתה השמדת ישראל תוך נקיטת פעולות טרור", נמסר ממשרד הביטחון. "הארגונים שהוכרזו נשלטים על ידי בכירי החזית העממית לשחרור פלסטין ומעסיקים פעילי חזית עממית רבים בתפקידי שטח וניהול, לרבות פעילים אשר היו מעורבים בפעילות טרור.

גופים אלו משמשים כיסוי לקידום פעילות ארגון החזית העממית ולמימונו. בהתאם להנחיות מפקדת הארגון, שיוכם לארגון מוסתר מסיבות ביטחוניות הנוגעות לחשש מפני נקיטת צעדי אכיפה על-ידי גופי ביטחון בארץ ובעולם". 

משרד הביטחון מסר גם כי בהיבטי המימון, ארגונים אלה, הנשלטים על-ידי החזית העממית, משמשים מקור מרכזי עבור מימון פעילות הארגון בכללותו ונוטלים תפקיד משמעותי בבניין הכוח והתעצמות ארגון הטרור. הארגונים שהוכרזו קיבלו סכומי כסף גדולים ממדינות אירופה וארגונים בינלאומיים, תוך שימוש במגוון דרכי זיוף ומרמה. כספים אלו שימשו את החזית העממית לתשלומים למשפחות אסירים ביטחוניים, משכורות לפעילים, גיוס פעילים, קידום פעילות טרור והתעצמות, קידום פעילות החזית העממית בירושלים והפצת מסרים ואידאולוגיה של הארגון.

צעד חיובי, בדרך למיגור וסילוק כל ארגוני הטרור, יש להמשיך בקו זה, ולגלות תקיפות רבה יותר, נוכח הניסיונות של מדינות שונות לגבות את אותם מחבלים בפעילותם כנגד ישראל.

מהפכה בהוראות הפתיחה באש: מותר לירות בגנבים בבסיסים ובשטחי אש

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...