• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

קריסתה של רוסיה באוקראינה מתחילה להחשף

בימות המשיח האמת נחשפת. למרות ההכחשות בחודשים האחרונים, בימים האחרונים פורסם צילום של מפקד המיליציה הצבאית הרוסית, שגילה כיצד רוסיה נוחלת כשלונות בחזית האוקראינית והודיע כי חייליו צפויים לעזוב את האיזור בקרוב
קריסתה של רוסיה באוקראינה מתחילה להחשף
(צילום: igor.03.00.05.gmail.com)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בחודשים האחרונים היו שמועות רבות על מחסור חמור בנשק ותחמושת לחיילי רוסיה, ועל אבדות המוניות.

ברור שהשמועות הללו הוכחשו באופן נמרץ ע"י רוסיה הרשמית, שעדיין טוענת ש"הכל מתנהל לפי התכנית"...

[למרות שברור לכל העולם שהתכנית הרוסית - לכבוש את אוקראינה תוך שבוע-שבועיים - כשלה כשלון חרוץ, היות שהמלחמה מתנהלת כבר 14 חודשים...]

אבל היום קרה משהו מיוחד.

המפקד של כח וגנר - שהוא כח מיליציוני מאוד מרכזי עבור רוסיה - וכולל עשרות אלפי אסירים ששוחררו מהכלא בתנאי שילחמו כחיילים קרביים לכל דבר, ביחד עם כמה אלפים של שכירי חרב - נעמד מול המצלמות, תוך כדי שהוא מחרף ומגדף, בקללות נמרצות, את שר ההגנה הרוסי שויגוי, וטוען פעם אחר פעם שרוסיה לא מספקת לחייליו תחמושת, פגזים וכו'.

במהלך הנאום משודרת ערימת גופות (!) של חיילי כח וגנר.

בנאום המצולם (שזכה לפרסום עצום) פריגוז'ין מאשים ישירות את רוסיה בכך שהיא לא מספקת לו נשק ותחמושת, ולכן הוא הצהיר שהוא לא מוכן לתת לעוד חיילים מכח וגנר למות לשווא, וכבר בימים הקרובים, כח וגנר יעזוב את בחמוט, וזאת לאחר שהוא נלחם עליה חודשים ארוכים, וספג בקרבות עליה לפחות 10,000 הרוגים ופצועים!

מדובר במהלך מדהים של מפקד כח וגנר, שממחיש לכל העולם כמה דברים:

1. כמות האבידות הרוסית היא אכן עצומה, והמפקדים בשטח לא מוכנים לסבול אותה, ללא גיבוי מספק של בכירי הצבא. רוסיה הכחישה זאת כל הזמן, אבל כאמור, הנאום על רקע ערימות הגופות, והדברים הנחרצים של מפקד וגנר, מוכיחים זאת היטב - ישנם אכן הרוגים רוסים רבים מאוד, וזה גורם להתמרמרות עצומה אצל חיילים ומפקדים רבים.

2. למרות הכחשותיה, רוסיה אכן סובלת ממחסור חמור מאד של נשק ותחמושת, והמשלוחים שהיא מקבלת מאיראן לא ממלאים את החסר הזה, וכמובן שגם לא הייצור הרוסי, שכנראה רחוק מאוד מלספק את הצרכים של הצבא.

3. הפילוג הפנימי בתוך רוסיה הוא ניכר וברור - ויכול להוביל למפלות רוסיות נוספות, עקב נטישה של כח וגנר או כחות אחרים.

4. בחודשים האחרונים הצהירה רוסיה כמה פעמים על "כיבוש" של בחמוט, וזה היה "ההישג" המרכזי שלה בחודשים האחרונים. כעת גם ההישג המפוקפק הזה מוטל בספק, כי כח וגנר הודיע על יציאתו הקרובה מהעיר הזו.

ובמבט פנימי -

כידוע ומובא בתורת החסידות, ככל שמתקרבת הגאולה, האמת מתגלה יותר ויותר, והשקרים נופלים:

צבא היבשה הרוסי רחוק מאוד מהתדמית המנופחת שהייתה לו, והוא סובל מבעיות חמורות מאוד מאוד, שהביאו אותו לספוג מפלות רבות, ממדינה חלשה בהרבה, ולמרות המסירות של חיילי וגנר, מתברר שהמטכ"ל הרוסי מחשיב אותם כ"בשר תותחים" בלבד, וזונח אותם למות באלפים בשדה הקרב, בלי תמיכה מינימלית.

נקווה שמכל זה יצא משהו טוב - אולי ההצהרה הזו של מפקד כח וגנר, תביא סוף סוף את פוטין למסקנה שכדאי להתחיל במשא ומתן עם אוקראינה, ולהגיע איתה להסכם שהיא תוכל לחיות איתו.

האם ניסו להתנקש בפוטין באמצעות רחפן?

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...