• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

רוסיה נסוגה מקייב, לאמריקה יש תשובה מדוע

צבא רוסיה נסוג אט אט מקייב הבירה. הטענות של רוסיה לסיבת הנסיגה שונות, אך האמריקאים סוברים שהסיבה האמיתית לכך נובעת מההפסדים הקשים בשדה הקרב
רוסיה נסוגה מקייב, לאמריקה יש תשובה מדוע
(צילום: Fotoreserg,depositphotos)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ובינתיים באוקראינה, המפנה שדיווחנו עליו ביום ששי, אכן הולך ומתפתח.

רוסיה הודיעה על כך שהיא מסיגה כוחות מאזורי קייב וצ'רניגוב. בשטח אכן נראית תנועה של שיירות צבא רוסיות שנסוגות מאזורים אלו, וחלקן אף חוזרות לבלארוס. רוסיה טוענת שהסיבה לכך היא שמלכתחילה היעד המרכזי שלה היה חבל דונבאס, ושהיא תתמקד בשחרור שלו.

מקורות בטחון אמריקנים ובריטים מאשרים שאכן הכוחות הרוסים נסוגים חלקית מאזור קייב, אולם לדברי הפנטגון אין זו נסיגה אמיתית אלא "פריסה מחדש", באתרים מרוחקים יותר.

גם הבריטים מדווחים על שיירות צבא רוסיות שעוזבות את האזורים הקרובים לקייב. לדברי מקורות הבטחון הבריטים הדבר נובע מההפסדים שספגה רוסיה בקרבות באזור קייב. בעיר אירפין למשל (שבצפון מערב קייב), נחלו הרוסים תבוסה כואבת, והיא לגמרי בידי הצבא האוקראיני, שסילק את הכוחות הרוסים מהעיר ומסביבתה הקרובה.

שורה תחתונה: אכן יש נסיגה של כוחות רוסיים מאזור קייב.

אבל, צריך להדגיש: אין שום נסיגה מהאזורים שנכבשו בדרום אוקראינה, ואדרבא, הרוסים עדיין מנסים להשתלט על מריופול [כבר כבשו חלק נכבד ממנה ואולי אף את רובה].

וגם אין שום נסיגה מחבל דונבאס שבמזרח אוקראינה - שבו נמצאים הבדלנים תומכי רוסיה - ואדרבא לפי ההודעה הרוסית, כעת רוסיה תתמקד בכיבושו של חבל זה.

ולכן, הלחימה באוקראינה נמשכת.

גורם אמריקני אמר היום שיועציו של פוטין משקרים לו, והוא אינו מקבל את התמונה האמיתית של המצב הגרוע בשטח. זוהי ככל הנראה אחת הסיבות להמשך העקשנות הרוסית להתמיד בלחימה, למרות האבדות הכבדות וחוסר היכולת להתקדם משמעותית.

המשא ומתן בין הצדדים מתקדם, אבל ממשיך להיתקל בקשיים גדולים.

נקווה שהמלחמה הזו תסתיים במהרה.

בשורות טובות!

אזעקת אמת: העולם עומד בפני הצפה

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...