• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

אזעקת אמת: העולם עומד בפני הצפה

בעוד החוקרים עוקבים בדאגה אחרי ההתפתחויות בקרחון הענק ת'ווייטס, מתברר כי ההתרעה מפני הצפה עולמית הינה מוחשית ביותר • בקרוב העולם כולו יוצף, והפעם זה יקרה לא רק בערי החוף
אזעקת אמת: העולם עומד בפני הצפה
קרחון ת’ווייטס (צילום: NASA)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

קרחון ת'ווייטס מכונה גם "קרחון יום הדין" (תיכף נבין מדוע). גודלו כגודל אנגליה והוא אחד הקרחונים המאסיביים ביותר בעולם. ועדיין, עם כל הכבוד למסת הקרח האדירה שלו, אנטרטיקה נמצאת מספיק רחוק מכאן מכדי שמשהו ממנו ידאיג אותנו כאן. לא? ובכן, לא בדיוק…

מאז שנת 2000 איבד ת'ווייטס יותר מ- 1000 מיליארד טונות של קרח. מחקרים אחרונים מצביעים על כך שיציבותו לטווח ארוך מוטלת בספק גדול. ככל שהקרחון "שופך" יותר ויותר מי קרח מומס אל הים, עולה מפלס הדאגה של המדענים. ת'ווייטס מכיל כמות קרח כזו שדי בה בכדי להעלות את מפלס פני הים העולמי ב- 65 ס"מ אם וכאשר הוא יקרוס לחלוטין אל תוך מי האוקיינוס.

הוספת 65 ס"מ לגובה פני הים העולמי תשנה לחלוטין את קווי החוף. בהתחשב בעובדה שכתשעים אחוזים מהערים הגדולות בעולם בנויות לאורך הים, זה עומד להיות שינוי משמעותי עבור הרבה מאד מיליונים של בני אדם בהרבה מאד מקומות, כולל שנחאי, ניו יורק (מנהטן!), מיאמי, טוקיו בומביי ועוד ערים רבות.

אבל זה לא הכל. בגלל מיקומו המרכזי באזור, חוששים שת'ווייטס לא יהיה היחיד שיישבר ויימס. יש לו גם שכנים!

קריסתו אל האוקיינוס עלולה לעורר תגובת-שרשרת אזורית שתגרור התמוטטות של קרחונים סמוכים שיקרסו גם הם אל תוך האוקיינוס, מה שאומר (תחזיקו חזק) - עליה של כמה מטרים בגובה פני הים בכל העולם. וזה כבר סיפור אחר לגמרי...

עליית פני הים בגובה של כמה מטרים לא רק שתציף רבות מהערים הגדולות בעולם, היא תכסה שטחים נרחבים גם באזורים פנימיים יותר ותבלע מדינות איים נמוכות. לדברי ארין פטי, חוקרת קרחונים באוניברסיטת אורגון סטייט, הקרחון עלול לקרוס בתוך עשר שנים.

הצפה מסוג אחר

כל מה שמתרחש בעולם הזה, הוא תשקיף פיזי של התרחשויות ב"עולם" עליון ורוחני יותר. בדומה לעובדה שלכל מה שאנו מדברים (פיזית), קדמה בהכרח פעילות דומה אך רוחנית יותר ב"עולם" המחשבה. לכן, מי שמחפש את המשמעות של אירועים ושאר דברים שקורים בעולם הפיזי, צריך לחפש אותה ב"עולמות" הרוחניים, המקומות בהם עוברת הסיבתיות האלוקית בדרכה להתממש כאן.

מי שיודע מה שקורה "שם", הם הנביאים.

הצפה כלל פלנטרית כזו מעלה מיד אסוציאציה הקשורה בנבואה מדהימה. הנבואה מתארת את מה שהולך לקרות כאן באחרית-הימים (שזה תיכף ממש), דווקא במובן התודעתי.

הנביא משתמש בדימויים מוכרים, ים ומים, כמשל להצפה אדירה של מודעות חדשה, הארה שאין לה סוף, שתתבטא בחוויה סוחפת אשר תקיף ו"תכסה" את כל שוכני הפלנטה שלנו.

"ומלאה הארץ דעה את השם כמים לים מכסים"

בסוף יצירתו המונומנטלית "משנה תורה", מצטט הרמב"ם את הפסוק הזה, לסיכום הגשמתה הסופית של כוונת הבריאה הראשונית. ייעוד קדמוני שיושג בימות המשיח. אל מה שמתואר בפסוק הזה, התקדם והתפתח הכל בכמעט ששת אלפי שנות קיום הבריאה, והוא מתאר שלמות-הכרתית, של תודעה אין סופית, ה"נשאבת" אל ההכרה האלוקית עצמה, והופכת להיות חלק ממנה.

הצפה מוחלטת של הבריאה כולה במודעות-האלוקית, נמשלת למי הים המכסים לחלוטין את היצורים החיים בהם, וחווים את עצמם כחלק ממקור חייהם, כחלק בלתי נפרד מהים. כך תציף ותכסה את הנבראים תחושת ההוויה האלוקית המאוחדת. כולם יחושו את האמת האלוקית בנפשם ובשרם: הם חלק מהזרימה האלוקית ולא שום דבר אחר.

וזה שתרחיש ההצפה כבר מסתמן כאן עכשיו, זה אומר שגם קיום הנבואה הינו קרוב מאד.

את ים הקרח - יחמם מלך המשיח

בספר השיחות תש"ג עמ' 5-6 מסופר באריכות על הגאון ר' דוד לייב מבישנקאוויטש שהתוודע בזקנותו לתלמידי אדמו"ר הזקן ולשיטת הבעש"ט, ואז "אחרי שהגאון ר' דוד לייב הגיע להוד כ"ק רבינו הזקן, וביקש שיעשה אותו לחסיד. הוד כ"ק רבינו הזקן דיבר איתו בעניני תורה עמוקים בעמקות גאונית, ולר' דוד לייב היתה מזה הנאה גדולה. על בקשת הר' דוד לייב שהרבי יעשה אותו לחסיד, ענה לו כ"ק רבינו הזקן שהוא לא יכול לעשות אותו לחסיד. את ים הקרח - משיח יחמם".

תתחילו להתכונן. שלא תגידו שלא אמרנו לכם.

Thwaits_Glacier

הצבא הרוסי כמעט תקוע לגמרי בלחימה באוקראינה

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

  • מ. גיב , כ"ד אדר ב' התשפ"ב, 23:05

    גאון אחד בא פעם לאדמו"ר הזקן וביקש ממנו שיעשהו לחסיד. אמר לו הרבי: אינני יכול לעשות זאת. את ים הקרח יחמם מלך המשיח. (ספר השיחת תש"ג עמ' 6).

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...