• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

ירושלים: הרכב התשיעי עלה באש על ידי מחבלים

הבוקר, בפעם התשיעית, שרפו מחבלים ערביים את רכבו של תושב שכונת שמעון הצדיק בירושלים. תושבי השכונה סובלים מהתנכלויות ארוכות מצד הערבים, אך במערכת הביטחון לא עושים דבר
ירושלים: הרכב התשיעי עלה באש על ידי מחבלים
הרכב השרוף. (צילום: טל רחמים ישובייב)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הבוקר, הציתו מחבלים ערביים בפעם התשיעית את רכבו של טל ישובייב, תושב שכונת שמעון הצדיק בירושלים. זאת לאחר שאמש התרחשו בשכונה מספר אירועי טרור: בצהריים זרקו ערבים אבנים על יהודייה, ובערב ריססו בגז מדמיע יהודי אחר.

כזכור, עד היום שרפו הערבים שמונה רכבים שהיו לישובייב, כאשר בכל אותן הפעמים לא נתפסו המחבלים, ולא הוגשו נגדם כתבי אישום כלל!!

אמש כתב טל ישובייב בחשבון הטוויטר שלו: ‏מדובר פה במאבק עקרוני. אם זאת ירושלים או אל קודס. אם זה שמעון הצדיק או שייח גראח. לא סתם מבקרים שם נציגים מאירופה ומהמשותפת. לא סתם דגלי פלסטין מונפים שם. לא סתם ראאד סאלח חיזק את הערבים שגרים בבית. לא סתם יש מקרי טרור נגד יהודים שגרים באיזור. מי שלא מבין את זה הוא טיפש.

בשבוע שעבר ערבים מהשכונה השליכו אבנים עטופות בשלג על יהודים שהיו בדרכם להתפלל על קבר שמעון הצדיק, כאשר הם מציגים את זה כמשחק בשלג.

לפני כשבוע שפך מפגין שמאל קפה רותח על פניו של ישובייב.

לפני כשבועיים הגיעו למקום כוחות משטרה על מנת להרוס בית לא-חוקי. בני המשפחה הערבייה שהתגוררה שם, השתוללו במקום והבריחו את השוטרים.

לפני כמעט חודש פורסם תיעוד של ערבים היורים זיקוקים בכינון ישיר על בתי היהודים בשכונה.

מחבל פצע חייל באמצעות אבן

מאות מחבלים נתפסו במבצע ברצועת עזה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...