• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

המשטרה הגיעה לפנות - הערבים קבעו את סדר היום

הבוקר הגיעו כוחות משטרה לשכונת שמעון הצדיק בירושלים, על מנת לפנות מבנה לא חוקי שהקים ערבי בשכונה. לאחר שהערבי איים לשרוף את עצמו, המשטרה נסוגה
המשטרה הגיעה לפנות - הערבים קבעו את סדר היום
(צילום: דוברות המשטרה)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הבוקר הגיעו כוחות משטרה לבית משפחת סאלחייה, על מנת לפנות את ביתה שנבנה באופן לא חוקי על אדמות שכונת שמעון הצדיק בירושלים. מיד כשהגיעו הכוחות אל הבית, עלו בני המשפחה אל הגג, התבצרו עליו והבעירו מזרנים. אב המשפחה איים לשרוף את עצמו במידה ויתרחש הפינוי, וצעק: "מי שיוצא מהבית - בוגד!".

צוות משא ומתן מטעם המשטרה דיבר עם הערבים שהתבצרו על הגג, ולאחר דין ודברים החליטו במשטרה להתקפל, ו"לדחות" את הפינוי בעוד מספר שבועות.

כזכור, הבית מיועד להריסה כבר יותר משנה, ובכל פעם נדחה הפינוי באמתלא אחרת.

מעיריית ירושלים נמסר כי מדובר בשטח שכבר יותר משנה מנסים בעירייה לפנות, על מנת להקים במקום מוסד חינוכי.

תושב השכונה היהודי טל ישובייב, פנה למפקד מחוז ירושלים בדרישה להגביר את האבטחה המשטרתית בשכונה. כזכור, לא מזמן שרפו ערביי השכונה את רכבו של ישובייב בפעם השמינית (מאז שומר החומות). למכתב ששלח יישובייב למפקד המחוז באמצעות ארגון 'חוננו', צורף דו"ח מפיגועי הטרור שאירעו בשכונה בזמן האחרון. מדובר בלא פחות מ-16 אירועי טרור שונים, הכוללים 8 הצתות רכב, 2 זריקות בקבוקי תבערה, ירי כוורת זיקוקים לחצר המשפחה, זריקת בקבוקי צבע על רכב המשפחה פעמים רבות ועוד.

בשנת תש"מ כתב הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א מכתב, בו התייחס לוויתורים שעושה מדינת ישראל בעקבות איומי הערבים: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיות אצילי נפש ולוותר על חלק כלשהו מארצנו הקטנטונת בתגובה לאיום של כוח, מאחר שהחזקת כל אינץ' אחרון ממנה היא עניין של ביטחון חיוני לשלושה וחצי מיליון יהודים, אנשים נשים וטף, כמו גם לעם היהודי בכלל".

בפעם השלישית השנה: בית המדרש במצפה זיו הוצת

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...