• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

לא יאמן: המהפיכה של יחס הביטחוניסטים הערבים

אחרי שהתרגלנו במשך עשרות שנים לחוסר שיתוף פעולה ואף לאומנות ניכרת ומצב מלחמתי מול מרבית מדינות ערב, מהפיכת הגאולה מגיעה גם לתחום זה. הפרשן אבישי איפרגון בטור סקירה על המהפיכה
לא יאמן: המהפיכה של יחס הביטחוניסטים הערבים
שר הביטחון בני גנץ (צילום: דובר צה״ל)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

שר הבטחון חשף היום שמאז חתימת "הסכמי אברהם" נערכו 150 מפגשים בין בכירים במערכת הבטחון לבין בכירים במדינות ערב - לא כולל פגישות עם בכירים בירדן ומצרים.

בנוסף, כבר נחתמו עסקאות למכירת נשק ישראלי למדינות ערב בהיקף עצום של 3 מיליארד דולר.

מי היה מאמין, שמדינות ערב יהיו סמוכות על שולחנה הצבאי של ישראל, וישוועו לנשק ישראלי שיציל אותן מיד אויביהן - בראש ובראשונה איראן ודאע"ש (מרוקו רוכשת מערכות מכ"ם ויירוט מישראל טילים גם מול האיום שאלג'יר מציבה כלפיה).

העובדה הזו, שמדינות ערב שחתמו איתנו על הסכמי השלום, הולכות ומשדרגות את היחסים הצבאיים, היא ברורה ויציבה.

לאחרונה גם פורסם, שישראל למעשה משתמשת בשטחן של מדינות המפרץ כ"עומק אסטרטגי" מול האיום האיראני, והיא כבר הציבה בשטחן של מדינות אלו מערכות מכ"ם מתוצרתה, והמערכות הללו כבר סיכלו פעולות שונות של איראן!

כל זה מהווה הכנה קרובה לגאולה האמיתית והשלימה, שבה גם כל אויביו של עם ישראל ישלימו איתו (חוץ מעמלק - שימחה וייעלם סופית, כמפורש בתורה, וזה היות ולפי הקבלה והחסידות הוא "קליפה" קשה ביותר, שאינה יכולה להתברר ולהתקדש, ולכן הוא לא יוכל להתקיים בעולם של הקדושה המוחלטת והאינסופית - של הגאולה).

ימות המשיח: משטרי הרשע במדינות ערב מתהפכים לטובה

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...