• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

יום גורלי בארץ ובאנגליה

בארץ, ישנה הצבעה קריטית להמשך קיומה של הממשלה על מה שמכונה "תקנות יהודה ושומרון". בבריטניה, המפלגה השמרנית הודיעה שהיא תקיים הצבעת אי אמון ושיש לה רוב להפלת ממשלת בוריס ג'ונסון
יום גורלי בארץ ובאנגליה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

היום אסרו חג של חג השבועות בארץ הקודש, וברחבי העולם זה היום השני של חג השבועות [שהרי בחו"ל יש שני ימים לחג] - ולכן זה יום סגולה וברכה מיוחד.

כפי שתורת החסידות מלמדת הרוחניות והגשמיות קשורות קשר הדוק ביניהן, ואכן ניתן לראות כיצד גם בעולם ובארץ הקודש היום הוא יום מיוחד.

בארץ:

היום ישנה הצבעה גורלית בכנסת - קריטית להמשך קיומה של הממשלה.

ההצבעה היא על מה שמכונה "תקנות יהודה ושומרון" - שמסדירות את המעמד החוקי ואת התפקוד של הרשויות ביו"ש. במשך עשרות שנים, תוקפן של התקנות הללו מוארך באופן סדיר, אולם כעת, הודיעו מפלגות האופוזיציה שהן יתנגדו להארכה. אם לקואליציה היה רוב, אז לא הייתה לכך שום משמעות, אבל נכון לעכשיו, כנראה שלפחות ח"כ אחד ממרץ יתנגד, וכנראה שגם ח"כ אחד מרע"מ, ולכן רוב הסיכויים הם שהחוק לא יעבור.

גדעון סער - שאחראי להעברת החוק - והוא גם יו"ר מפלגת תקוה חדשה מהקואליציה, כבר הודיע שאם העברת החוק תיכשל בשל רע"מ, אזי מבחינתו זה סופה של רע"מ בקואליציה! ובמלים אחרות - הממשלה תיפול!

זה לא סוד שגדעון סער וחברי מפלגתו מנהלים בשבועות האחרונים מגעים עם הליכוד, וההערכות במערכת הפוליטית הן שאם החוק לא יעבור - אזי הממשלה לא תשרוד.

ולכן, זהו יום גורלי עבור הכנסת.

ההצבעה צפויה להיות היום בשעות אחר הצהריים המאוחרות.

בעולם:

בבריטניה - מעצמה גרעינית מובילה (במיוחד במאבק המערבי מול רוסיה וסין) - יום קריטי היום עבור ראש הממשלה בוריס ג'ונסון. המפלגה השמרנית הודיעה היום שהיא תקיים הצבעת אי אמון נגדו, ושיש לה רוב להפלת ממשלתו!!!

זוהי הודעה מפתיעה.

אחד מסימני הגאולה הוא, כמובא בתיקוני זוהר (תיקון כ"א): "ובההוא זמנא אתהפך ממשלה דאומין דעלמא... וישראל אסתלקו מן גלותא" -

דהיינו שנפילת ממשלת אומות העולם היא מסימני הגאולה הברורים ביותר.

ברור שנפילת הממשלה הבריטית מתאימה לכך, אבל, לצערנו, גם הממשלה בישראל, שנסמכת על הערבים, יכולה כנראה להיקרא "ממשלה דאומין דעלמא"... ולכן גם הפלתה - שיתכן ותהיה כבר היום - היא מסימני הגאולה הברורים!!!

הפלת השלטון של אומות העולם היא מסימני הגאולה, כי בפשטות, היא מהווה שלב מקדים לגילוי של משיח צדקנו, שישלוט, באהבה וברחמנות, בצדק אמיתי וביושרה, על העולם כולו.

שנזכה לכך היום הזה ממש!

לזה יש להם כסף? תקציב ענק לאימאמים

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...