• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

המחבלים נתפסו. ומה הלאה?

הדיווח על תפיסת המחבלים ליד אלעד, הביא ב"ה להורדת מפלס החרדה והמתח של רבים, אך לגבי תפיסתם של המחבלים עצמם, ברור כי נדרשת שינוי מגמה מוחלטת. תפיסת המחבלים כשלעצמה אינה מועילה כלל בהיבט ההרתעתי
המחבלים נתפסו. ומה הלאה?
המפכ"ל שבתאי עם כוחות צה"ל שתפסו את המחבלים (צילום: דוברות המשטרה)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ב"ה כולנו שמחים על כך שהמחבלים נתפסו היום, אבל השאלה הפשוטה היא - ומה עכשיו?

מה יעשו איתם? כולנו מכירים ושמענו רבות על תנאי הכליאה של האסירים הבטחוניים, שמקבלים הקלות והטבות רבות שאסירים פליליים יכולים רק לחלום עליהן, וזה על מנת "שיהיה שקט" בתוך בית הכלא, וגם מול ארגוני הטרור.

לא רק זה, הם מקבלים תמיכה כספית נדיבה מאוד מהרשות הפלשתינית, ועזרה וכבוד רב בתוככי החברה הפלשתינית. בתוך בית הכלא הם מקבלים גם לימודים אקדמיים.

האם כל זה מרתיע את הטרוריסטים הבאים?

ברור שלא.

ולכן, תפיסת המחבלים כשלעצמה אינה מועילה כלל בהיבט ההרתעתי.

הדבר הנכון לעשותו מול מרצחים אכזריים כאלו הוא רק עונש מוות, וזה נכון הן ע"פ התורה הקדושה, והן ע"פ ההגיון הפשוט והצורך הביטחוני, אבל לצערנו הרב, אין לכך כל היתכנות בממשלה הנוכחית הנשענת על קולות הערבים.

כך גם לגבי חיסולו של סינוואר מנהיג החמאס ימח שמו, שהוא אחד המובילים של גל ההסתה הנוכחי - זהו הצעד הנכון לעשותו, אבל ברור שהממשלה לא תעשה זאת.

ומכל מקום חובת המחאה מוטלת עלינו, בכל מקום אפשרי, להביע את דעתנו הברורה, שאין לעונש של כליאה - שמתלווים אליו כל ההטבות האפשריות - שום היבט הרתעתי. וגם שישראל חייבת לפעול באופן אקטיבי, ולחסל את ראשי הטרור בכל הזדמנות מבצעית.

בשורות טובות! יחי המלך המשיח!

להודות להקב"ה על הניסים

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...