• ב"ה ימות המשיח!
  • י' אייר התשפ"ד (18.05.2024) פרשת אמור

תוצאות המחקר של ארגון ה-OECD מבשרות גאולה

תוצאות הדו"ח לשנת 2019 של ארגון הבריאות העולמי מגלות כי בארץ הקודש תוחלת החיים גבוהה ב"ה יותר משאר המדינות החברות בו. בשורתו הטובה של המחקר מזכירה לנו שוב כי הננו נמצאים ממש על סף הגאולה, בדרך לחיים נצחיים מלאים שיהיו אז
תוצאות המחקר של ארגון ה-OECD מבשרות גאולה
(קרדיט: Karolina Grabowska)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

תוצאות נתוני הדו"ח לשנת 2019 של ה-OECD, ארגון הבריאות העולמי, מבשרות כי תוחלת החיים בארץ ישראל בשנתיים האחרונות גבוהה יותר משאר העולם.

עובדה זו מראה באופן מוחש כיצד שומר הקדוש ברוך הוא על בני ישראל כבבת עינו, וכפי שהודיע נביאו - הרבי מליובאוויטש שליט"א מלך המשיח, כי הקב"ה משגיח תמיד על עם ישראל ובמיוחד בארץ הקודש, כפי שנאמר בתורה על ארץ ישראל, להיותה "ארץ אשר עיני ה' אלוקיך בה מראשית השנה ועד אחרית שנה" ומתוך כך מובן ממילא כי על בני ישראל הדרים בארץ ישראל לחיות בשלווה ובביטחון כי "הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל".

המחקר עוסק בין היתר במדד תוחלת החיים בין המדינות החברות בארגון הבריאות העולמי, שיעור תמותת תינוקות, שיעור צריכת אלכוהול ועוד. הנתונים המפתיעים שמספקות תוצאות המחקר מספרים כי בישראל ממוצע צריכת האלכוהול הוא נמוך מרוב המדינות בארגון, תוחלת החיים בישראל גבוהה מן הממוצע העולמי וכי שיעור המעשנים בה מקביל למדד הממוצע של הארגון.

גם שיעור צריכת האלכוהול בישראל נמוך מאוד - כמעט פי שלושה מהממוצע במדינות החברות בארגון. בעוד שהממוצע ב- OECD עומד על 8.8 ליטרים בשנה, בישראל הוא עומד על 3.1 בלבד. מדובר בנתון מהנמוכים ביותר מבין כלל המדינות! גם שיעור המעשנים נמוך, אמנם באחוזים קטנים אך משמעותיים: 16.4% מהאוכלוסייה בגיל 15 ומעלה הינם מעשנים, שיעור כמעט דומה לממוצע – 16.3%.

אלו בהחלט בשורות טובות, המראות בבירור את מעלתם של ישראל על כל העמים ואת קרבתו והשגחתו של הקדוש ברוך הוא עלינו.

עוברים לחיים נצחיים

על פי ממצאי המחקר עולה כי אזרחי ישראל חיים יותר מן הממוצע העולמי וכי אוכלוסיית הנשים בארץ אף עוד יותר. הממוצע בעולם לתוחלת החיים של בני האדם עומד על 78.3 שנים, ואילו בארץ הקודש הממוצע עומד על 81 שנים(!). בקרב הנשים, הגיל הממוצע בארץ הקודש עומד על 84.8 שנים, לעומת הממוצע העולמי העומד על 82.9 שנים. עובדות אלו, שהינן בשורה של ממש, מזכירות לנו על קרבתנו הכל-כך קרובה לגאולה.

הרבי שליט"א מלך המשיח כבר הודיע במספר שיחות קודש שהננו עומדים בתקופת ימות המשיח, עד כדי כך ש"כל ענייני הגאולה כבר נמשכו בעולם".

את דבריו אמר הרבי שליט"א מלך המשיח בנוסף לדבריו אודות התקיימות נבואות הגאולה על קריסת המשטר הקומוניסטי, הפלת משטרו של סדאם חוסיין, הסכם שביתת הנשק ההיסטורי ב-1992 (השבוע בדיוק - לפני שלושים שנה!), וכן שאר המשטרים העריצים שהצרו לעם ישראל וקרסו זה אחר זה כלא היו. כל זאת, יחד עם שחרורם הגשמי והרוחני של רבבות יהודים מעול ממשלות הגויים ועלייתם לארץ הקודש מתוך קיום תורה ומצוות ללא חשש, מגלה בברור את התקדמותו של העולם למציאות של גאולה.

תחומי הכלכלה, החברה, הטכנולוגיה, וכמובן גם הבריאות - השתנו לחלוטין בשנים האחרונות. מצב זה עוד יגיע לשלימות תיכף ומיד - בגאולה האמיתית והשלימה, בה על פי מקורותינו תתרחש תחיית המתים, שלאחריה לא תהיה עוד מציאות של מוות, וכל אנשי הדור יחיו בחיים נצחיים ללא הפסק, וכפי שאומר הנביא ישעיהו - "בלע המוות לנצח ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים". אין כל פלא כי גם תוצאות ארגוני המחקר העולמיים מראים זאת, וכי רואים בפועל ממש את השינויים בעולם לטובת עם ישראל.

נעמיק בדבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בהם מבשר לנו כי כל אנשי דורנו – הדור שזוכה לגאולה, עוברים כבר כעת למצב בו יחיו בחיים נצחיים שיהיו אז, ובלשונו הקדושה: "דורנו זה עובר לחיים נצחיים בגאולה האמיתית והשלימה ללא כל הפסק בינתיים".

תיכף ומיד ממש!

סערת הגיורים: דעת התורה והקשר לגאולה השלימה

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...