• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

זעם: תיק החקירה נגד הבלשים שדרסו את אהוביה סנדק ז''ל צפוי להיסגר

תיק החקירה נגד הבלשים שהשתתפו במרדף אחרי הרכב בו נסע אהוביה סנדק ז''ל, צפוי להיסגר. מנגד, יוגשו כתבי אישום כנגד חלק מחבריו של אהוביה שהיו ברכב
זעם: תיק החקירה נגד הבלשים שדרסו את אהוביה סנדק ז''ל צפוי להיסגר
זירת הדריסה (צילום: אלעזר ריגר) בקטן: אהוביה, באדיבות המשפחה.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

לאחר מריחה של יותר משנה, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט צפוי לסגור את תיק החקירה כנגד הבלשים שהשתתפו במרדף אחר הרכב בו נסעו אהוביה סנדק ז''ל וחבריו.

כפי המסתמן, לא יוגש כתב אישום נגד אף אחד מהשוטרים שהיו ברכב. במשטרה מחכים לסגירת התיק, על-מנת לאפשר מרדפים נוספים אחרי חשודים.

מנגד, מסתמן כי יוגשו כתבי אישום כנגד (לפחות) חלק מחבריו של אהוביה שהיו עמו ברכב בשעת הניגוח. האישום יהיה ככל הנראה בגין "סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה".

לפני כחודשיים, עבר התיק מהמחלקה לחקירת שוטרים אל משרד היועמ"ש, כשזה דוחה את ההכרעה בתיק, עד לפרסום הנוכחי.

‏עו"ד אריאל עטרי, המייצג את משפחת סנדק, הגיב על הפרסום: "נמשיך במאבק הציבורי והמשפטי, עד שהאחראים למות אהוביה ישלמו על מעשיהם".

עו''ד נתי רום מארגון חוננו הגיב: "‏ייצגתי את הנערים והייתי הראשון לראותם בבית הרפואה. את הטיוח וההתעקשות לא לרדת לחקר האמת היה אפשר לראות מהרגע הראשון! אבל זה כל פעם מאכזב ועצוב מחדש".

כזכור, סנדק נהרג לפני למעלה משנה, כאשר נסע עם חבריו באזור כוכב השחר, שם החל רכב משטרתי לרדוף אחריהם בטענה שזרקו אבנים. הרכב המשטרתי ניגח את הרכב בו ישב אהוביה - מה שהוביל לתאונה שגרמה למותו.

ברביעי הקרוב: סופת "אלפיס" מגיעה לישראל

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...