• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א אייר התשפ"ד (19.05.2024) פרשת אמור

גל הקור נמשך, ייתכן שלג בירושלים

גל הקור שהגיע לארץ ישראל צפוי להמשיך לשלג קל שירד בצפון, בערי המרכז וירושלים. ככל הנראה השלג לא ייערם על הקרקע. תיתכן קרה באזורים המועדים ברחבי הארץ
גל הקור נמשך, ייתכן שלג בירושלים
שלג בכותל המערבי בשנה שעברה (הקרן למורשת הכותל המערבי)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ביומיים הקרובים צפויות לרדת הטמפרטורות ברחבי הארץ. השירות המטאורולוגי הישראלי מתריע מפני שלג שצפוי לרדת באזור המרכז וירושלים - אך על פי התחזית לא ייערם על הקרקע.

מחר, יום רביעי, גשם ירד מידי פעם בצפון הארץ ובמרכזה. בנגב יתכן גשם מקומי. שלג ירד בחרמון ובצפון רמת הגולן. ברוב אזורי הארץ תנשבנה רוחות חזקות. קיים חשש קל משיטפונות במדבר יהודה וים המלח. משעות אחה"צ שלג ירד בהרי הגליל ויתכן גם בהרי המרכז. יוסיף להיות קר.

ביום חמישי יהיה מעונן חלקית ויוסיף להיות קר, בשעות הבוקר עדיין ייתכן טפטוף עד גשם מקומי קל, בעיקר במרכז הארץ ובדרומה. בלילה קיים חשש לקרה במקומות המועדים. כך על פי תחזית השירות המטאורולוגי הישראלי.

בפועל, השלג צפוי להיערם על הקרקע רק באזור צפון הגולן. ברמת הגולן והרי הגליל יראו שלג שלא יערם על הקרקע. בירושלים לעומת זאת, ההערכה היא שאם ירד שלג, הוא יהיה רק באוויר.

ראש עיריית ירושלים משה ליאון מסר: "ירושלים ערוכה לאפשרות של קרה ושלג. מטה החירום והאגפים הרלוונטיים של העירייה נערכים למשימות האפשריות, מתדרכים את העובדים ומוודאים את תקינות כל האמצעים הדרושים".

חשיפת 'כלכליסט': המשטרה פורצת לפלאפונים ללא אישור

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...