• ב"ה ימות המשיח!
  • ה' אייר התשפ"ד (13.05.2024) פרשת קדושים

10 עובדות שיעזרו לכם לזהות את מלך המשיח

במרכז חזון הגאולה האמיתית והשלימה, מתייצבת האישיות שנבחרה להוביל את כל ההליך: דמותו של מלך המשיח • לאורך הדורות, נקבעו בספרי חז"ל ובהלכה, כללים מדויקים המגדירים את האיש ופועלו • הגדרות אלו, תואמות אחת לאחת את דמותו של הרבי שליט"א מלך המשיח
10 עובדות שיעזרו לכם לזהות את מלך המשיח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אישיות

> מי שנבחר להביא את העולם לתכליתו, מוכרח להיות מושלם בעצמו: הגאולה הינה משאת חייו והוא פועל למימושה ללא לאות. תכונותיו, יכולותיו וכשרונותיו נעלים מגדר אנושי. חוכמתו למעלה משלמה המלך, עליו אמרו 'החכם באדם'. קדושתו הסגולית גבוהה ממלאכים, מאדם הראשון ומאבות האומה. גופו ונשמתו בדביקות מוחלטת עם הבורא. למרות מעלותיו הרבות, אינו מתנשא על איש ומאיר פנים לקטן כגדול.

> בתור ילד קטן, בסביבות גיל 3, התחיל הרבי שליט"א מלך המשיח לראות בעיני רוחו את העולם המושלם. מי שעוקב אחר סדר יומו הצפוף יכול להבחין בקלות כיצד כל רגע בחייו מנוצל וממוקד למען המטרה הנכספת של הבאת הגאולה. דביקותו בבורא מקנה לו שליטה גופנית מלאה ומיצוי היכולות הנפשיות. מילה שיוצאת מפיו לעולם אינה חוזרת ריקם. תכונותיו וקדושתו מפורסמים וידועים לכל. כולם משחרים לפתחו. אנשי רוח רמי מעלה לצד אנשים פשוטים. גם ילד קטן מרגיש בנוח לשלוח לו ציור מהגן ולזכות לתגובה חמה ומרגשת.

 8908908098089-Enhanced copy

מיוחס

> מלכים רבים היו לעם ישראל במהלך ההיסטוריה, אך המלוכה האמיתית ניתנה לדוד מלך ישראל שנבחר לבטא את מלכות השם בעולם. גם בזמנים שנקרעה המלוכה מבית דוד, כוח המלכות נשאר במשפחתו. מנהיגי ישראל הבולטים במשך הדורות שזוהו כבעלי פוטנציאל להיות משיח, נבדקו גם בייחוסם לדוד. כך היה עם רבי יהודה הנשיא, מנהיג המרד בר כוכבא, האריז"ל, אור החיים הקדוש, הבעל שם טוב ועוד. המשיח מגיע בהמשך לדוד המלך וממשיכי דרכו נושאי כתר המלוכה, הוא מסיים את העבודה ומגלה את מלכות השם בעולם.

> הרבי שליט"א הוא השביעי בשושלת אדמור"י חב"ד שכולם מיוחסים לדוד המלך: הראשון, אדמו"ר הזקן רבי שניאור זלמן מייסד חב"ד ומחבר התניא והשולחן ערוך, מיוחס לצדיק המהר"ל מפראג, מי שבעצמו מיוחס עד דוד המלך.

3434343434343

מנהיג

> המשיח, שתפקידו להביא את האנושות לאחדות ושלמות, ניחן בכוח מלוכה עוצמתי. אין הכוונה לכוח פוליטי מותנה ויחסי שנוצר כתוצאה מבחירות או נסיבות שונות אחרות. מדובר על תכונה של רוממות עצמית הטבועה בעומק נפשו. רוממות מלכותית זו נובעת מהקשר ההדוק שלו עם מלך העולם, והיא באה לידי ביטוי הן בהנהגתו כלפי העם והן ביחס העם אליו.

> די להביט בזיו פניו של הרבי שליט"א מלך המשיח ולראות שדמותו מקרינה הדרת מלכות. את מסריו האקטואליים הוא מעביר באמצעות 'מכתבים כלליים', אותם הוא ממען לגברים, נשים וילדים יהודיים בכל העולם. דאגתו לכל יחיד באשר הוא, ללא בקשת תמורה, ללא העדפת מוצא וללא התחשבות בקהילה, מגלה את כוח מנהיגותו האבסולוטית. פעולותיו על-פוליטיות, אינו משנה את דעתו, אינו חוזר בו, אינו לחיץ ואינו מפחד מאיש. שלוחיו הפזורים בכל פינה בגלובוס, כמו גם אנשים רבים ברחבי העולם, קשורים אליו בכל נימי נפשם ומקיימים בשמחה את הוראותיו. מצביעים עליו כמשיח, ורואים בו את המנהיג המיוחל.

Lubaviche Rebbe (29) (1)

עוצמתי

> את כוחותיו העוצמתיים העל אנושיים מקבל המשיח מחוכמת השם שבקרבו. התורה וההלכה כמונחים אצלו בקופסה, וגם סודות הקבלה הכמוסים גלויים לפניו. כל גדולי ישראל מכל הזמנים יבואו לשמוע תורה מפיו ואפילו משה רבינו יתפעל מחידושיו. כמו איש עסקים מצליח הדואג לשגשוג ופריחה מתמדת, מקפיד המשיח על קיום המצוות ומהדר בהם ברמה הגבוהה ביותר.

 גדלותו התורנית של הרבי שליט"א חסרת תקדים. מאות ספרים מתורתו יצאו לאור עד כה. הוא יודע את כל התורה בעל פה, ובדבריו הוא מצטט בדיוק רב תלמוד ומפרשים, ראשונים ואחרונים, הלכה וקבלה, תנ"ך ודברי ימי ישראל. רעיונותיו העמוקים מוגשים בבהירות מדהימה ובשפה פשוטה השווה לכל נפש. תלמיד חכם ובעל מלאכה, עקרת בית ונער צעיר - כולם מתחברים לדבריו וחשים שנאמרו בדיוק עבורם. הידוריו בקיום המצוות התפרסמו כתופעה פלאית. כמי שתפקידו להביא את שלמות קיום המצוות, מראה הוא דוגמה לכולם כיצד להדר בהם.

5747-03-19 (1)

גלובלי

התפקידו העיקרי של המשיח להביא את העולם למצב בו כלל ישראל יוכלו לקיים את מצוות השם בשלימות ולשם כך הוא נוקט בפעולות שונות. דאגתו אינה מצומצמת לקהילה או לזרם מסוים, מגמתו להגיע לכל יהודי ויהודייה, ולהביא להם רווחה גשמית ורוחנית וגאולה שלימה. הוא מקבל כל אחד כמו שהוא ועוזר לו להתקדם ולהתעלות.

> אין מי שלא מכיר את בתי חב"ד. הרבי שליט"א מלך המשיח דואג שיהודי בטסמניה הרחוקה יערוך ארוחת שבת, שאישה יהודיה בהונג-קונג תדליק נרות שבת, שמטיילים ישראלים בקולומביה יקיימו סדר פסח כהלכתו, ושחייל יהודי בגבול לבנון ישמע קריאת מגילה ויקבל משלוח-מנות. כחלק מפעולותיו לסייע לכולם בקיום המצוות הוא פועל בעוז למען שלמות התורה, שלמות עם ישראל ושלמות ארץ ישראל. גם מלחמות קודש כלל עולמיות הוא מנהל על ידי פעולה רוחנית. 

Dollars, Downstairs (262)

יועץ

> ישנם שופטים, שוטרים ויועצים. השופטים מורים מה לעשות, השוטרים מיישמים את דבריהם וכופים את הסרבנים. היועצים מסייעים לשופטים מכיוון אחר, הם מדברים עם האנשים ומסבירים להם בטוב טעם שדברי השופט הם לטובתם. המשיח נוהג בדרך משולבת של שופט ויועץ, הוא נותן את הכוח מלמעלה אך מקפיד להגיש את הדברים בגובה העיניים.

> בלשון רכה ובדרכי נועם מקרב הרבי שליט"א יהודים להוסיף בלימוד תורה וקיום מצוות. הוא מתחייב שזאת הדרך לחיים שמחים ומאושרים. אין לו צורך להשתמש בכפיה כוחנית, כי סבלנותו והסבריו גורמים לאנשים להבין שדרך האמת טובה בשבילם. היום יותר מתמיד הוא ממשיך לענות לשאלות, להדריך, ולייעץ באמצעות ספרי ה"אגרות קודש“.

5751-06-26 (021)

נביא

> האפשרות לחזיונות נבואיים הסתלקה מעם ישראל. אך טרם הגאולה הנבואה חוזרת ובגדול. צדיקותו של המשיח, התגברותו על היצר, פרישתו מהבלי העולם, והתקשרותו עם השם באופן תמידי - מקנים לו את הזכות הגדולה שתשרה עליו רוח הקודש ואלוקים ידבר אתו. נבואתו של המשיח ברמה גבוהה ודומה לזו של משה רבינו.

> נבואותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח רבו מספור. נבואות כלל עולמיות כמו קריסת הקומוניזם, נבואות הקשורות לארץ ישראל כמו ניצחון במלחמות, ונבואות פרטיות לאנשים רבים ששואלים בעצתו ומבקשים את ברכתו. לדבריו, נבואתו העיקרית שאותה יש לפרסם לכולם: הנבואה אודות הגאולה "הנה זה משיח בא!“.

5734-10-04 (2) (1)

אוהב

> אנשים חשים באהבה של המשיח אליהם ומחזירים לו אהבה. הנוכחות שלו, הנרגשת בחיים האישיים של כל יהודי, נובעת מכך שנשמתו הגדולה של המשיח מתחלקת לניצוצות רבים וכל ניצוץ שוכן בנשמה פרטית של יהודי. אותו ניצוץ פנימי נקרא גם הוא משיח, והוא הנותן את האפשרות להזדהות עם המשיח הכללי, לחוש את אהבתו האין סופית ולהחזיר לו אהבה.

> אהבת הרבי שליט"א לכל יהודי אינה צריכה הסברה, היות וכל אחד מודע לה מעצמו. כשהיה ילד קטן קפץ למים במסירות נפש להציל ילד מטביעה, וכך ממשיך כל חייו. יש לו שיטה קבועה - להפריד בין אישים לדעות, וללמד זכות גם על אלו הנראים כרחוקים. באהבה גדולה הוא מקרב את אלו שדעותיהם אינן תואמות לדרך האמת. אנשים כותבים לו כי הם סומכים עליו. בתוך לבם פנימה אין להם ספק שזהו המנהיג שמוכן לתת את כל כולו כדי לעזור להם. מרוב אהבתו הגדולה הצליח ללמד זכות שכולם ראויים היום לגאולה. בהצהרה אוהבת הודיע שאין היום רשעים וכולם כבר עשו תשובה במידה הנדרשת עבור בוא הגאולה.

5737-07-11 (3)

מסתתר

> כאשר משה רבינו בא לגאול את העם ממצרים, לאחר שהכריז את בשורת הגאולה - נעלם. אחר כך חזר והחל בתהליך מתמשך של הבאת הגאולה. גם הופעת המשיח נעשית בשלבים. בתחילה בודדים מכירים בו, בהמשך יותר, ובסוף כולם.

> הרבי שליט"א החל לגלות את הגאולה בעולם, ולפתע הסתתר. אין זו 'פשלה' חלילה. הוא עשה זאת בבחירתו, ומהלך זה הינו חלק מתוכנית מכוונת אותה הגדיר לעצמו מראש. הוא חי וקיים בבית מדרשו 770 בברוקלין, ושם הוא ממתין ומצפה להביא את הגאולה השלימה מיד ממש. נוכחותו מורגשת מתמיד, פעולותיו מתפשטות, ברכותיו עושות פירות, ותשובותיו מחוללות פלאות. היעלמותו, כחלק מתהליך הגאולה, היא הדוחפת את העם לפעולה ומעוררת לשותפות בהבאת הגאולה השלמה.

909090

מצליח

> בשלב מתקדם המשיח בונה את בית המקדש, מקבץ את העם לארצו, ומנצח את המציקים לישראל. מלכותו מתפשטת בעולם והשם מראה את עצמו במציאות. אז מתחילה תקופת האושר הנצחית, בה אין מלחמות, קנאה ותחרות. כולם בריאים, שמחים, עשירים ומאושרים, נהנים מאור השם וחיים לנצח!

> הרבי שליט"א מלך המשיח קיבל מהשם אור ירוק להביא את הגאולה. הוא יצא לדרך ואנחנו יחד אתו. השפעתו על אומות העולם ניכרת בכך ששלטוני רשע הולכים ומתבטלים, מיגור הרוע נעשה כדבר המובן מאליו, ומתחזקת מגמת חינוך צדק ושלום. גויים רבים החלו בהשפעתו לשמור את 7 המצוות עליהם נצטוו, ורבים הולכים ומצטרפים לפעולה זו, המהווה נדבך חשוב בהצלחת פעולות המשיח בעולם. על אף שהגאולה השלימה טרם התגלתה במלוא עוצמתה, היא כבר כאן. המשיח כבר עשה את ההכנות לירידת בית המקדש בברוקלין, הוא החל בקיבוץ היהודים מכל העולם לארץ ישראל, וכבר הביא למצב שהגויים אינם מציקים ליהודים ללמוד תורה ולקיים מצוות.

5749-08-11 (45) (2)

המשפיעים מסבירים: הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים מחלק דולרים ב770

תפקידו של מלך המשיח

תגובות

  • ראדית חכמה יריאת ה' , י"ג אדר א' התשפ"ד, 04:14

    הרבי אינו מלך המשיח . בעוד אתם עסוקים בטפל ולא מעוניינים להבין שאמר לכם לעסוק ב" אורות דתהו דתיקון " שכוונתו עיסוק בעיקר "פנימיות התורה " והפצתה

    וגם היום בשנת 2024 אתם מתעקשים על הטפל !
    לא למדתם כלום

    ולכן דעו שהחכמים ששוחים בחומר הם אדם אחד או כמה שנבחרו ועושים למען התיקון המיוחל לגאולה

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...