• ב"ה ימות המשיח!
  • ט' אדר ב' התשפ"ד (19.03.2024) פרשת ויקרא

עולם של גאולה בלחיצת כפתור

טכנולוגיה בשירות הגאולה • בהשקעה רבה ובפיתוח חדשני עלה לאוויר אתר האינטרנט המחודש www.hageula.com • ניתן למצוא את כל מה שחיפשתם בנושא גאולה ומשיח: מאמרי מידע, סקירות מקיפות, כתבות העוסקות בתחום זה לצד דיווחים וחדשות מפעילות משיח וגאולה ברחבי העולם וסיקור המאבק לשלמות העם והארץ כהוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח • צוות הפיתוח של האתר מנגיש מוצר חדשני בעיצוב נקי המאפשר לכל אחד להתחבר לעולם של גאולה
עולם של גאולה בלחיצת כפתור
האתר החדש. יותר תכנים ושיתוף קל מאי פעם
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כמה דברים חדשים גיליתם היום? זה לא סוד, שעולם המידע עבר שינוי משמעותי במהלך השנים האחרונות. עם כניסת האינטרנט לחיי האנושות וחיבור מיליארדי בני אדם למאגרי מידע בלתי נידלים, הרי שכמות המידע אותו יכול כל אדם למצוא בכל רגע נתון, הוא בלתי נתפס.

לפני כעשרים שנה, הוקם אתר הגאולה (www.hageula.com) על ידי האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה בראשות הרב זמרוני ציק. מטרת האתר היא להנגיש את המידע הרב בנושא החשוב ביותר בזמננו, לציבור הרחב.

מאז קיבל דורנו את בשורת ונבואת הגאולה מהרבי שליט"א מלך המשיח, נוצר צורך עצום להביא את המידע בנושא זה לידיעתו של כל אחד. הרבי שליט"א מלך המשיח עצמו הודיע שהדרך הישרה הקלה והמהירה להבאת הגאולה היא ללמוד ענייני משיח וגאולה בתורה.

לצד לימוד ועיון, יש צורך לפקוח את העיניים ולראות שהגאולה כבר נמצאת וניתן לראות את פעולותיו של מלך המשיח על העמים. לצורך כך, הוקמה מחלקת חדשות, המספקת ידיעות בכל תחומי החיים, ומראה את המציאות החדשה בעולם.

לצד דיווחים אלו, לא נעדרות גם סקירות וידיעות מפעילות משיח וגאולה ברחבי העולם. מכל מקום יהיה אפשר לדווח על השלוחים והפעילים הפועלים ועוסקים בתחום הפצת המעיינות ופרסום בשורת הגאולה ובכך לתת ביטוי הולם לפעילות חשובה זו. לצד אלו, כמובן שגם מאבקיו של הרבי שליט"א מלך המשיח על שלימות העם והארץ יסוקרו בהרחבה, תוך מתן ביטוי לפעולות הנעשות בתחום זה.

כעת לקראת יו"ד שבט, יום קבלת הנשיאות, חודש האתר, כשהפעם הושם דגש מיוחד על האפשרות להפיץ הלאה את בשורת הגאולה. אפשרויות השיתוף הורחבו לצד מראה אסתטי ונקי המאפשר קריאה נוחה.

צוות האתר הורחב וגדל רבות כשנעשה מאמץ ניכר על מנת לספק את המידע המהיר ביותר בצורה הממוקדת והמלאה.

במשך חודשים ארוכים, נערכה עבודה מקיפה בתיאום צוות מקצועי, על מנת לאפשר לאתר לעמוד בשורה הראשונה המותאמת לדרישות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. תוך תיאום ותיכנון של עבודת גרפיקה, שכאמור, מעניקה חווית קריאה לכל משתמש.

עם זאת, יצויין, כי במערכת האתר רואים את השקת האתר החדש, רק כפתיחה לגל של שיכלולים, רעיונות ומוצרים טכנולוגיים חדשניים שישולבו במהלך הזמן באתר.

"מטרתנו היא להביא לכל אדם את בשורת הגאולה, באתר שיספק את כל אפשרויות המידע והלמידה הקיימים כיום, תוך שימוש בעזרים חדשניים", הם אומרים.

ציורי הגאולה של המקובל החסיד בן ציון בר עמי

כך תוכלו להתחבר מעכשיו לעדכוני אתר הגאולה - גם בוואטסאפ

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...