• ב"ה ימות המשיח!
  • ב' סיון התשפ"ד (08.06.2024) פרשת בחוקותי

אתר הגאולה: בואו להשתתף בסקר הגולשים!

לאחר חודשי עבודה מאומצים של שיפור וייעול, אתר "הגאולה" מביא לציבור הרחב מידע על עניני משיח וגאולה, בעיצוב מושך ועדכני. עכשיו בואו לחוות את דעתכם בסקר הגדול!
אתר הגאולה: בואו להשתתף בסקר הגולשים!
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

עשרים שנים חלפו, מאז שעלה אתר "הגאולה" לראשונה לרשת האינטרנט.

במהלך השנים, הוא ידע עליות ומורדות רבים. כשבמשך רוב זמן קיומו הוא מתעדכן באופן שוטף, דבר יום ביומו, בדיווחים עדכניים מבתי חב"ד ומ770, ובפעילויות משיח וגאולה מרחבי הגלובוס ועוד.

לצד החדשות השוטפות, מביא האתר גם כתבות תוכן והסברה רהוטות בנושאי הגאולה ומלך המשיח ושלמות הארץ, בשפה מובנת וברורה לציבור הרחב. בכך הפך למעשה, לאתר המרכזי והגדול להסברת עניני גאולה ומשיח. זאת לצד עלון "שיחת הגאולה" היוצא לאור בכל שבוע, כנסים מרכזיים ופעולות נוספות מבית "האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה".

במהלך השנה האחרונה לרגל 72 שנה לנשיאות הרבי שליט"א מלך המשיח - החלטנו לחדש. האתר שכאמור קיים מספר שנים גבוה (20 שנה), הותאם מחדש לשפה ולעיצוב העדכניים ביותר המותאמים לכלל הציבור הישראלי.

עיצוב ובניה מיוחדים

האתר כעת בגרסת הרצה (beta) שמוסיפה ומשתפרת כל העת. בהתאם לכך אתם הגולשים מוזמנים לשגר אלינו את הרעיונות שלכם לשידרוג האתר, ובעז"ה נשלב את הרעיונות שלכם בשיפורים העתידיים .

בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ ובחו"ל, הוחלט על קו עיצובי חדשני שיקל על הגולשים בהתמצאות באתר, יהיה נוח לקריאה ומושך עיניים, ויענה על התקנים המתקדמים ביותר ברשת.

מתחת לכל ידיעה תוכלו למצוא תגיות קשורות, ולצד הכתבה את הכתבות האחרונות השייכות למדור זה. כמו כן, נוספה באתר פונקציית RSS, המיועדת לצפייה מרוכזת בידיעות השונות באתר.

ניתן למצוא את הקישור בראש האתר לצד הכפתורים "הפוך לדף הבית" ו"הוסף למועדפים". כמו כן, ניתן למצוא בראש כל עמוד את חלון החיפוש, המציע מגוון אפשרויות למציאת המידע המבוקש.

עניני גאולה ומשיח

כאמור, לצד דיווחי החדשות, מגיש האתר מדורים נרחבים להסברת עניני גאולה ומשיח. בשלב זה, עלה לאתר רק חלק מהחומר הרב והמגוון הקיים בנושא, ואי"ה מעת לעת וכל העת, נוסיף ונמשיך בפרסום חומרי גאולה ומשיח ברורים ומעניינים, כחלק מהפצת בשורת הגאולה והגואל בעולם.

תנו יד

עם העלאת הממשק החדש, פונים אנו בקריאת קודש לציבור הרחב: היו שותפים בפרסום משיח! הפיצו את האתר בקרב הידידים והמקורבים. יש בידכם חומר מעניין? נחשפתם לאירוע מיוחד שמעניין את הגולשים? הוצאתם לאור חומר בעניני משיח? אתם מוזמנים לשלוח ישירות לתיבת המייל שלנו, בכתובת - info@hageula.com (שמרו כתובת זו ברשימת אנשי הקשר בתיבת האימייל האישית, מומלץ).

כתבות וידאו שוטפות

לצד צוות כתבי החדשות, הפזורים בנקודות שונות ברחבי העולם, הרי שאתר "הגאולה" העמיד השנה האחרונה את נושא כתבות הוידאו בחזית מאמציו. מידי שבוע עולות מספר כתבות וידאו מיוחדות. לצד דיווחים מצולמים מהעולם כולו. ניתן לצפות גם בצילומים מהנעשה והנשמע בבית חיינו 770 בניו יורק.

דעתכם חשובה לנו!

כחלק מהשיפור והייעול, אנו מעוניינים לשמוע בצורה בלתי אמצעית את דעתם של האנשים החשובים ביותר באתר: אתם הגולשים היקרים.

בימים אלו אנו עורכים סקר עומק נרחב על האתר. ואנחנו רוצים לשמוע את דעתכם במגוון הנושאים שעל הפרק: איך בעיניכם התכנים באתר, עד כמה הממשק הנוכחי נוח ומושך, באיזה תכנים אתם מתעניינים במיוחד, וכיצד הייתם מציעים לנו לשפר את האתר.

אנא הקדישו דקות בודדות מזמנכם להשיב לסקר המצורף. בשבילכם זה 5 דקות - בשבילנו זה עולם מלא.

לכניסה לסקר לחצו כאן

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

 

ההוראה לכ"ב שבט: לתת צדקה במספר 470

כך תוכלו להתחבר מעכשיו לעדכוני אתר הגאולה - גם בוואטסאפ

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...