• ב"ה ימות המשיח!
  • ה' אייר התשפ"ד (13.05.2024) פרשת קדושים

וידאו נדיר: מלך המשיח מסדר קידושין

היום, י"ד כסלו, מציינים תשעים וחמש שנה, ליום הנישואין של הרבי שליט"א מלך המשיח, עם בתו של הרבי הריי"צ, הרבנית חיה מושקא נ"ע. לרגל התאריך מתפרסם וידאו בו נראה הרבי שליט"א מלך המשיח כשהוא מסדר קידושים אצל זוג מהחסידים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

על יום זה, התבטא הרבי שליט"א מלך המשיח, לפני 70 שנהף בעת התוועדות בה ציין עשרים וחמש שנים לחתונה, כי: "חתונה בכלל אצל כל איש פרטי — הוא עניין כללי. אבל אצלי — הרי על ידי החתונה הוכנסתי אחר כך בענינים כלליים כו'. זה היום שבו קישרו אותי עמכם, ואתכם עמי, וביחד נתייגע ונביא את הגאולה האמיתית והשלימה, יעזור ה' יתברך שנראה פרי טוב בעמלינו" (י"ד כסלו תשי"ד)

הוידאו המתפרסם כאן, הוא מתוך אחד מהאירועים הספורים, בהם הרבי שליט"א מלך המשיח סידר קידושין אצל חסידים. הצילום מחתונה שנערכה בתאריך ט"ו תמוז תשכ"ג.

בתיאורים מחתונת הרבי שליט"א מלך המשיח, מסופר כי במהלך סעודת החתונה עבר הרבי הריי"צ משולחן לשולחן עם מגבת מלצרים על כתפו, חילק משקה ובירך את המסובים.

במהלך החתונה שוחח החתן, הרבי שליט"א מלך המשיח עם הרב מנחם זעמבא והרב מאיר שפירא. האחרון הגיע למחרת החתונה להמשיך את שיחתו עם החתן ואף העניק לו את ספרו "אור המאיר" עם הקדשה, כמתנת חתונה.

סעודת החתונה נגמרה בשעה שלוש וחצי לפנות בוקר. לאחריה נעמדו הקהל והאדמו"רים שהשתתפו בשמחה ורקדו יחד כמה פעמים בעיגול (כריקוד חסידי פולין). לאחר מכן רקדו הרבי הריי"צ והרבי שליט"א מלך המשיח יד על כתף במהירות, כסגנון הריקוד החב"די, והאדמו"רים נפרדו לשלום.

95 שנים ליום הנישואין של הרבי שליט"א מלך המשיח י"ד כסלו | סקירה מיוחדת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...