• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע
author

אתר הגאולה

יונתן יוסף: עוד נשוב לכל הבתים בשכונת שמעון הצדיק!

יונתן יוסף, חבר מועצת עיריית ירושלים וחבר וועדת התכנון והבניה בעיר, חושף את סיפור קניית שכונת שמעון הצדיק בכסף מלא על ידי רבני ירושלים במאה ה19, ומספר על גירוש היהודים במלחמת תש"ח מהבתים שבנו במקום, ועל גזילת הבתים על ידי המגרשים הערביים

רבקה הדליקה נרות בגיל 3

אחת השיחות המרתקות בה הרבי שליט"א מלך המשיח מספר שני סיפורים על שתי משפחות שחזרו בתשובה והחלו בפועל לשמור שבת כהלכתה בעקבות התעקשות של הבת להדליק נר שבת קודש בזמן, ובברכה.

מאות משתתפים בהתוועדות כ' חשון תשפ"ב

מאות משתתפים אנשים נשים וטף הגיעו להתוועדות כ' חשון, לקבלת פני השבים מחודש תשרי ב770 בית חיינו, לקבלת החלטות טובות בעניין "ויעקב הלך לדרכו". דיווח וגלריה

הרב חיים ציק: להתפלל בבית המקדש גופי' דלעתיד

הרב חיים ציק מסכם את כינוס כ' חשון תשפ"ב לקבלת פני השבים מחצרות קדשנו 770, ביחד עם זה שחייבים להגיע למקום המקדש גופי' דלעתיד, הרי באפשרות שניתנה לנו כיום בימות המשיח להיות בוזמנית בתפילות עם הרבי שליט"א מלך המשיח מכל מקום בעולם.

שידור חוזר: ברוכים הבאים כ' חשון תשפ"ב

על פי הוראות וברכות הרבי שליט"א מלך המשיח לכינוס המסורתי לשבים מחצרות קדשנו 770 הציבור הרחב מוזמן להשתתף בהתוועודות וכינוס כ' חשון, בהשתתפות רבנים, משפיעים ואישי ציבור. אנשים נשים וטף ברוב שירה וזמרה.

חודש תשרי תשפ"ב וידאו סיכום

חודש תשרי תשפ"ב וידאו סיכום

המינהל האזרחי: נוהל סודי לביטול צווי הריסה

תארו לכם פקיד ממשלתי שמלווה אתכם לאורך זמן עד לביטול תו חנייה? או שהולך איתכם לאורך זמן עד לביטול דו"ח משטרה על עבירת תנועה? או יותר עוד טוב, פקיד משרד השיכון שיללוה אתכם במערכת המשפטית לבטל לכם חריגת בניה? אז אצל הפלסטינים זו מציאות. ולא מהיום, פקידי המינהל האזרחי.

עובד המינהל האזרחי "נחטף" ונחקר ברשות הפלסטינית

תארו לכם: עובד ישראלי בשגרירות ארה"ב שמחזיק במידע רגיש, נחטף ע"י השב"כ לחקירה וחוזר לעבודתו בשגרירות, פעם אחר פעם, כבר שלוש פעמים. הזוי? אז בישראל הציונית זה מציאות יום יומית.

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • כ' תשרי תשפ"ב

מעמד חלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, בחצרות 770 בית קדשנו, בית משיח, מיום א', כ' תשרי תשפ"ב.

ברוכים הבאים תשפ"ב הרב בנצי פרישמן

רשמים ראשונים מפריקת החבילות של הרב בנצי פרישמן שטס לרבי שליט"א מלך המשיח לחודש החגים.

ברוכים הבאים תשפ"ב הרב שמואל מחפוץ

הרב שמואל מחפוץ, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לנוה עופר, ראה שבגלל הגבלות הממשלה על התכנסות כבר לא יהיה מנין לשמחת תורה, והחליט לטוס לרבי שליט"א מלך המשיח לחג.

ברוכים הבאים תשפ"ב הרב חיים ציק

הרב חיים ציק בהתוועדות "ברוכים הבאים" מספר רשמים ראשונים מתובנות שמחת תורה אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, תשרי תשפ"ב.

ברוכים הבאים תשפ"ב הרב טוביה דורון

הרב טוביה דורון טס לרבי שליט"א מלך המשיח לשמחת תורה, מספר רשמים וחוויות מלראות ולהיראות.

כינוס השבים מחצרות קדשנו / ברוכים הבאים תשפ"ב הת' לוי ציק

ברוכים הבאים תשפ"ב הת' לוי ציק. הת' לוי ציק מספר על חוויות תלמיד ישיבה בבית חיינו, בהתוועדות חסיסית בבית חב"ד בת ים עיר הגאולה

אם יאמרו אומות העולם לסטים אתם

"אם יאמרו אומות העולם לסטים אתם". שבת בראשית, פירוש רש"י הראשון בתורה שהוא מעין הקדמה לפירוש רש"י.

כוס של ברכה מוצאי שמחת תורה

במוצאי שמחת תורה מחלק הרבי שליט"א מלך המשיח מכוס של ברכה לאחר ההתוועדות הגדולה.

לא להחמיץ; רגעים אחרונים של משמחת בית השואבה

הפיצו: היום הרגעים האחרונים של של שמחת בית השואבה הגדולה בעולם.

"מבט על" - סוכות בשכונת המלך

צפו במבט על - מרחפן מעל הסוכות בשכונת המלך בעריכה מדהימה של עומרי בכר, בתוספת ניגון ישן באידיש, אנו יושבים בלילה בסוכה'לה קטנה מכוסה בסכך, אב הרחמן הוא יקים לנו את סוכת דוד הנופלת.

ערב יום הכיפורים תשנ"ב עם כתוביות

. . בספר חיים טובים ומתוקים, וּמָתַי זוּ מְתִיקוּת אֲמִתִּית – שֶׁהַחַיִּים הַטּוֹבִים הֵם בָּאֹפֶן שֶׁל חַיִים נִצְחִיִים, במילא מובן, שמתשיעי בתשרי היה תהא שנת נפלאות בה, עוֹבְרִים מִיָּד לְחָיַיִם נִצְחִיִּים, בְּמֵילָא מַמְשִׁיכִים מִיַד דַוְקָא נְשָׁמוֹת בְּגוּפִים, וְאַדְרַבָּה, "מַמְשִׁיכִים" גַּם אֶת אֵלֶּה שֶׁלְּרֶגַע קָטָן הָיוּ נְשָׁמוֹת לְמַעְלָה מִגּוּפִים . .

"תקע בשופר גדול" - כבר היה

איך זה שהתורה מאמינה לרשע גמור שמכריז שהוא צדיק בשביל להתחתן, וממשיך להתנהג כרשע אחרי החתונה! בלי שום מעשה שמעיד על תשובה, בלי דיבור של חרטה!! אחד ההסברים הכי מפורטים בעניין תשובה שהרבי שליט"א מלך המשיח אמר בתוך סיום על מסכת קידושין בי"ט כסלו תשכ"ח. אותו "רשע גמור" ממשיך במעשיו "הרי זו מקודשת", ונשארת אשתו בגלל "שמא הרהר בתשובה", קל וחומר על כל יהודי וכל היהודים שחזרו בתשובה אמיתית.

דף 5 מתוך 117