• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

היסטורי / קבלת המלכות בהכנסת ספר התורה

בשנת תשנ"ב התקיימה הכנסת ספר תורה לזכות יהודי מרוקו בבית משיח 770, במהלכה נאם הרב יהודה לייב רסקין ע"ה, משלוחי הרבי מלך המשיח שליט"א למרוקו, בו ביקש את התגלותו של הרבי שליט"א כמלך המשיח ועורר רבות על העניין • מבית מכון המדיה החב"די 'ואביטה נפלאות' - לרגל יום פטירתו בי"ב אייר
קבלת המלכות בהכנסת ספר התורה
הרב יהודה לייב רסקין על יד הרבי מלך המשיח שליט"א, בהגבהת ספר התורה לזכות יהודי מרוקו (קרדיט: Rebbedrive)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בשנת תשנ"ב התקיימה הכנסת ספר תורה לזכות יהודי מרוקו בבית משיח 770, במהלכה נאם הרב יהודה לייב רסקין ע"ה, משלוחי הרבי מלך המשיח שליט"א למרוקו, בו ביקש את התגלותו של הרבי שליט"א כמלך המשיח ועורר רבות על העניין.

יציאתו של הרב רסקין בשליחות הרבי מלך המשיח שליט"א מלווה בסיפור מיוחד:

לפני חתונתו קיבל הצעת עבודה מישיבת תומכי תמימים בעיר נוארק שבניו ג'רזי. הרב רסקין השיב כי אינו מסכים לקבל כל הצעה לפני שיקבל על כך הוראה 'מלמעלה'. אחד מראשי הישיבה המדוברת שנכנס ל'יחידות' שאל על כך את הרבי מלך המשיח שליט"א, אך לא קיבל תשובה ברורה.

למחרת נקרא הרב רסקין לחדרו של המזכיר הראשי הרב חודקוב, וזה אמר לו: "טוב עשית שלא השבת, משום שאצל הרבי שמורה הצעה אחרת עבורך, ולכן באם יפנו אליך שוב - אמור להם שתחשוב על כך"...

באסרו חג שבועות תש"כ, שוב קרא לו הרב חדקוב ואמר לו: "מכיון שאמרת שאתה מחכה להוראה מלמעלה, הריני מודיע לך שהרבי מעוניין שתיסע בשליחותו לאחת המדינות בצפון אפריקה - תוניס או מרוקו. האם אתה מסכים?" הרב רסקין השיב כחייל נאמן: "בוודאי שאני מסכים"!

בו במקום לחץ הרב חדקוב על האינטרקום שקישרו עם חדרו הקדוש של הרבי מלך המשיח שליט"א, ובנוכחותו אמר: "הוא נמצא כאן, והוא מקבל על עצמו".

דקות אחדות לאחר מכן יצא הרבי מחדרו ונסע לאוהל...

***

מבית מכון המדיה החב"די 'ואביטה נפלאות' - מוגש לרגל יום פטירתו בי"ב אייר.

 
 

30 שנה לקבלת מלכותו של מלך המשיח: סרט דוקומנטרי בפרסום ראשון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...