• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

שלט יחי אדוננו ברכה לבית ולסביבה

ר' שמעון שטרית מבת ים עיר הגאולה, מספר על השלט "יחי אדוננו" שעל ביתו, ועל הברכה הגדולה שמרגישים כל אלה שרואים אותו מסביב. סבא שלו, הרב שמעון שטרית זצ"ל, אמר על הרבי שהוא מלך המשיח. אמא שלו, שגדלה כילדה באגאדיר, מזהה תמונות של הילדים שלמדו בישיבה באגאדיר לפני רעידת האדמה.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

שלט יחי אדוננו ברכה לבית ולסביבה

ר' שמעון שטרית מבת ים עיר הגאולה, מספר על השלט "יחי אדוננו" שעל ביתו, ועל הברכה הגדולה שמרגישים כל אלה שרואים אותו מסביב. סבא שלו, הרב שמעון שטרית זצ"ל, אמר על הרבי שהוא מלך המשיח. אמא שלו, מזהה תמונות של הילדים שלמדו בישיבה באגאדיר לפני רעידת האדמה.

ר' שמעון שטרית מבת ים עיר הגאולה, מספר על השלט "יחי אדוננו" שעל ביתו, ועל הברכה הגדולה שמרגישים כל אלה שרואים אותו מסביב. בשנת 1970 או 71 כילד בן שש או שבע, היה נוסע עם בני המשפחה לביקור בעפולה אצל סבו הרב יהודה שטרית זצ"ל, מצדיקי מרוקו, שיה רב שוחט מוהל דיין , רבה של העיר אגאדיר במרוקו וגם של סאפי ורבה של העיר עפולה, ומתלמידיו האהובים של סידנה בבא סאלי רבי ישראל אבוחצירא צזוק"ל וחבר ורע של בנו הבבה מאיר זכותו יגן עלינו.


בביתו של הרב היו תמונות של צדיקי מרוקו שהילד הכיר מקודם, ובאמצע היתה תמונה של הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח שהוא לא הכיר. הוא שאל את הרב, "סבא, מי זה"?! הסבא שם את אצבעו על שפתיו לסמן שיוריד את הקול וידבר בדרך ארץ, הצביע על התמונה של הרבי, ואמר תוך יראת כבוד גדולה "יש אומרים שזה הוא"! ולא הוסיף. מאז, מספר ר' שמעון נכנס לו בתודעה, שהרבי שליט"א מליובאוויטש הוא מלך המשיח. ר' שמעון מספר שמאז שהשלט נמצא על הבית, הוא מרגיש ברכה גדולה, ובעלי החנויות בסביבה מודים לו מאד. פעם קרה שהסערה הורידה את השלט, ואחד מבעלי החנויות ממול לא יכל לפתוח את חנותו 20 דקות, ניסה וניסה והמנעול לא עבד, הוא הרגיש שאם הוא לא אומר בוקר טוב לרבי אי אפשר להתחיל את היום.

ר' שמעון שטרית נולד בבת ים עיר הגאולה.
שמעון הוא נכד של הרב יהודה שטרית מחכמי מרוקו, שחווה את רעידת האדמה הגדולה כרב הקהילה באגאדיר.
לסבא - הרב יהודה, היתה התכתבות עם הרבי שליט"א מלך המשיח, וחלק מהמכתבים שהרבי שליט"א מלך המשיח כתב לו נדפסו ב"אגרות קודש".

בספר "חב"ד במרוקו", התפרסמו גם תמונות מאגאדיר. אמא של שמעון, שגדלה כילדה במרוקו, זיהתה בתמונות את הילדים שלמדו בישיבת חב"ד באגאדיר שהיא היתה עוזרת לאמא שלה להכין להם אוכל, לתקן להם לבוש, ולדאוג להם בכל צרכיהם.

מה זה אומר לנו שביהמ"ק לא בנוי?

קבלת המלכות בהכנסת ספר התורה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...