• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

מלך המשיח חי ומעודד בחוצות הערים

העלויות גבוהות, אבל האפקט עצום. אנשים רבים החולפים ברחוב שולפים את המכשיר הסלולרי ומתעדים את המשאית, מהם כאלו הממהרים לשתף את התיעוד ברשתות החברתיות. הצצה אל מאחורי הקלעים של הפרויקט החדש לפרסום בשורת הגאולה
מלך המשיח חי ומעודד בחוצות הערים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

"לעתיד לבוא אדם הולך לקטוף תאנה בשבת, והיא צווחת ואומרת: שבת היום"! באמצעות התיאור הייחודי הזה ממחישים חכמינו זיכרונם לברכה את המציאות שתשרור בעולם בזמן הגאולה. בתקופה זו העולם יהיה כה חדור בהוויית הבורא, עד שגם הדומם יזעק וישדר אלוקות באופן שניתן לראות ולשמוע.

התיאור הזה הופך לאחרונה לעובדה מוגמרת ברחובותיה המרכזיים של ארץ ישראל. משאית ייחודית המוקפת במסכי לד מובנים מכל צדדיה נוסעת בכבישי תל אביב וערים גדולות נוספות, ומכל עבר ניתן להביט עליה ולראות בוידיאו רגעי קודש של הרבי שליט"א מלך המשיח. ובכן, מה זה אם לא שהדומם זועק אלוקות?!

אפקט עצום

על הפרטים שמאחורי היוזמה החדשה מספר הרב ירון בר זוהר, שעוסק כבר שנים רבות בפרסום הרבי שליט"א מלך המשיח בכל רחבי הארץ: "האמת היא שכבר לפני הרבה שנים עלה לי הרעיון להוציא רכב שיסתובב בערים וברחובות ויראה את מלך המשיח, אך לא היה לי את הידע הדרוש כדי להוציא את הרעיון לפועל. היה זה לפני שנה כאשר עברתי ברחוב ופתאום צדה את תשומת ליבי משאית גדולה ועליה מסכי וידיאו מכל עבריה. אמרתי לעצמי 'וואו, זה מה שאני מחפש כבר עשרים שנה'".

הרב בר זוהר יצר קשר עם החברה המפעילה את המשאית, ועד מהרה היא יצאה לפרסם את דמותו וקולו הקדושים של הרבי שליט"א מלך המשיח. 

העלויות גבוהות, סיבוב של כמה שעות עולה אלפי ש"ח, אבל האפקט עצום. אנשים רבים החולפים ברחוב שולפים את המכשיר הסלולרי ומתעדים את המשאית, מהם כאלו הממהרים לשתף את התיעוד ברשתות החברתיות. 

תוך דקות הפרסום מוכפל ואלפים נוספים נחשפים למראות הקודש.

לראות ולשמוע את מלכנו

קטע הוידיאו המשודר על המסכים הוא סרטון בן דקה בו מתחלפים מידי כמה שניות קטעי וידיאו של הרבי שליט"א מלך המשיח, המובאים עם הסאונד המקורי. המטרה היא, כפי שמסביר הרב בר זוהר, היא ליצור עניין ועירנות אצל הצופים, ולא רק להראות את מלך המשיח אלא גם להשמיע את קולו הקדוש בחוצות הערים.

"כמו משה רבינו שנתן את התורה לעם ישראל והשכינה דיברה מתוך גרונו, כך גם אצל הרבי שליט"א מלך המשיח שמעביר לנו דברי נבואה ומשמיע לנו את בשורת הגאולה. לכן שללתי את הצעת החברה ללוות את קטעי הוידיאו במוזיקה כלשהי, כי חשוב שהציבור ישמע באוזניו את קולו הקדוש של מלך המשיח", הוא אומר.

קפיצת מדרגה בפרסום משיח

הרב בר זוהר מדבר על פעילות הפרסום: "ברוך השם התקופה האחרונה מתאפיינת בפריצת דרך חדשה בפרסום מלך המשיח. לקראת י"א ניסן עלה קמפיין שלטי החוצות של מרכז ההפצה 'ממש', תלמידי ישיבת חב"ד מראשון לציון פועלים באופן חסר תקדים, כעת המשאית היא קפיצת מדרגה בתחום. הקהל יוכל לא רק לראות את תמונתו של הרבי שליט"א מלך המשיח מתנוססת בכל מקום, אלא גם לראות ולשמוע אותו באופן חי".

כעת הוא שואף ליצור משאית כזו באופן עצמאי, למרות העלויות הגבוהות של הרכישה, ההקמה והתפעול שמגיעות לסכומים של מאות אלפי ש"ח. 

הוא מציין כי היוזמה החדשה באה בתוספת לשלט חוצות הגדול הניצב בנתיבי איילון בכניסה הדרומית לתל אביב, ובנוסף להפצה הגדולה של תמונות הרבי שליט"א מלך המשיח ודגלי המשיח. מלך המשיח בעצמו מכין את הקרקע להתגלות הקרובה, ויש לכל אחד ואחת את ההזדמנות להושיט יד וליטול חלק פעיל בסערת הפעילות לקבלת פני משיח צדקנו תיכף ומיד ממש.

לפרטים ולתרומות: 052-7707431.  

להפיץ את בשורת הגאולה גם ברוסית

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...