• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

לפקוח את העיניים ולראות – העולם מתקדם לגאולה

מזה עשרות שנים שפרופסור סילמן עוסק בחיבור בין עולם המדע לגאולה. האמונה האיתנה באמיתות התורה, מובילה כל העת גם את עולם המדע להכיר במציאות זו. ביום ראשון יתקיים הכנס השנתי בנושא, מאחוריו הוא עומד
לפקוח את העיניים ולראות – העולם מתקדם לגאולה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

"וכתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות" אלו אולי המילים המפורסמות ביותר מתוך כל דברי הנביאים בתנ"ך אודות זמן הגאולה. אלו המילים איתן בחר הנביא ישעיה לתאר את התקופה בה אומות העולם יזנחו את דרך המלחמה, ויעסקו בהסבת נשק ואמצעי לחימה לכלים שישמשו מעתה והלאה לחקלאות ועבודת האדמה.

המילים הללו כל כך מפורסמות, עד שהתרגום שלהן לאנגלית חרוט על הקיר של אחד המבנים המפורסמים בעולם – בנין האו"ם במנהטן שבניו יורק. הרבי שליט"א מלך המשיח מסביר כי זהו ביטוי לכך שאנשי הארגון שמטרת הקמתו וייעודו המרכזי הם למנוע מלחמות ולדאוג לשלום עולמי, מוצאים במילים הקדושות של הנביא את תמצית חזונם, ומבינים שאלו המילים המתאימות ביותר להתנוסס על קיר הבנין.

בחרו להשמיד את הנשק

בשכונת קראון הייטס שבברוקלין, מרחק של חצי שעת נסיעה מבנין האו"ם, מתגורר הפרופ' למתמטיקה הרב שמעון סילמן, שבמשך שלושים השנים האחרונות עוסק במחקר ובהסברה בנושא – כיצד ניתן לראות את הגאולה בעולם בכלל, ובתחום המדע בפרט. הדוגמאות אותן הוא מציג לא מותירות מקום לספק – ייעודי הגאולה כבר מתגשמים אל מול עינינו.

"לאחר קריסת הקומוניזם", הוא מספר, "הכריזה הרפובליקה של קזחסטן על עצמאותה, ובכך הפכה להיות הבעלים של ארסנל הנשק הגרעיני העצום שאוחסן בה עוד מימי שלטון ברית המועצות. בעולם של פעם כל מדינה היתה שמחה להזדמנות כזו, להצטרף למועדון המצומצם של המדינות המחזיקות בנשק המאיים, אך בעולם של גאולה הלך המחשבה הוא אחר: קזחסטן בחרה להשמיד את הנשק באופן בטוח בהקדם האפשרי. בסיוע ממשלות רוסיה וארה"ב הושמדו למעלה מאלף (!) ראשי נפץ גרעיניים, מפציצים כבדים, טילים בליסטיים בין-יבשתיים, ועוד".

מפציץ צבאי נוטע עצים

דוגמה נוספת הוא מביא מחברת 'לוקהיד מרטין' האמריקאית, שכבר בסוף שנות ה-90 פיתחה הסבה של מטוס התובלה הצבאי C130 מייעודו המקורי ל... שתילת עצים. "יערות נחוצים מאוד לאיזון הטבע, כידוע", הוא מסביר, "וכעת הכלי ששימש עבור 'זריעת' שדות מוקשים, מוצע לשימוש עבור גיחות לנטיעת עצים בכמויות ענק".

כנקודת מפנה בכל הקשור לצמצום המלחמות בעולם, מצביע הרבי שליט"א מלך המשיח על פגישת ראשי המעצמות החברות במועצת הביטחון של האו"ם, ועל נאומו של נשיא ארה"ב שקדם לפגישה זו, בו התבטא על תהליך השינוי בתפיסת העולם של מנהיגי המדינות "זמן דרמטי ומבטיח בהיסטוריה שלנו", אמר כי "העולם עובר שינויים במימדים כמעט תנ"כיים", ודיבר על כך שהילדים והנכדים שלנו לא יצטרכו לתרגל התגוננות מפני התקפה אווירית, או גרוע מכך, מפני מלחמה גרעינית.

כנס מדע וגאולה

חלק חשוב בפועלו של הרב פרופ' סילמן, הוא הכנס השנתי בנושא מדע וגאולה אותו הוא מארגן כבר שלושים שנה. "זה החל מכנס שארגנתי במינסוטה תחת הכותרת 'משיח מגיע לעולם המדע', והמשיך בהוראה שקיבלתי מהרבי שליט"א מלך המשיח להוסיף בארגון הכנסים הללו ואף להוציא לאור את ההרצאות שנישאו בכנסים. מאז אני ממשיך לארגן מידי שנה את הכנס, בו נוטלים חלק פרופסורים ואנשי מדע המסבירים כל אחד בדרכו ועל פי תחום התמחותו כיצד רואים את הגאולה מחלחלת וחודרת בכל פרט בעולם".

הכנס השנתי יתקיים ביום ראשון הקרוב י"ד באייר 15/05 בשעה 18:00 במלון לאונרדו באר שבע. לפי התוכנית שפורסמה ייטלו בו חלק מדענים בעלי שם, שיעסקו בנושאים מגוונים החל ממשימות חלל במאדים ועד למלחמה באוקראינה. בסיום הכנס תיערך התוועדות חסידית בה יתורגמו הדברים להחלטות טובות לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש.  

חבית של ברכה

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...