• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

הקמפיין של 120 שנה

מה צפוי ברשתות החברתיות לקראת י"א ניסן? קבוצת פעילים שוקדת מזה כשנה על השקת קמפיין שיכלול 12 סרטונים המותאמים לציבור הרחב. הכל על הפרויקט החדש
הקמפיין של 120 שנה
במהלך הצילומים לקמפיין
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

תביעתו הנוקבת של הרבי שליט"א מלך המשיח "עשו כל אשר ביכולתכם – ענינים באופן שהם אורות דתוהו, אבל בכלים דתיקון – להביא את משיח צדקנו תיכף ומיד ממש", אינה נותנת מנוח. דווקא הזמן שחלף והעשיה המרובה בעקבות ההתעוררות הבלתי פוסקת, מחזקות את ההבנה כי אנו קרובים יותר מאי פעם לרגעי השיא של התגלותו בגאולה האמיתית והשלימה.

וככל שנעשים יותר דברים, יותר פעולות, כך הולכים ומתחדדים המסרים ודרכי העשיה הולכות ונושאות אופי מדוייק ומכוון יותר. 

לקבוצת פעילים, ביניהם כמה מתלמידי ישיבת תומכי תמימים המרכזית ב-770, עלה רעיון חדש. לפני כשנה הם דנו באפשרויות השונות, מה עוד ניתן לעשות בתחום הפצת בשורת הגאולה, שעדיין לא עשינו.

מיועד לכולם

יוזמי הקמפיין מספרים בריאיון: "אנחנו יודעים היטב מה צריך לעשות. הגאולה היא לא פרוייקט פנים-חב"די, היא לא אטרקציה קהילתית. ביאת המשיח היא דבר המיועד לעם ישראל כולו, ובשביל זה צריך שהעם כולו יהיה איתנו בעניין.

גיוס מליוני יהודים לאמונה ברבי כמלך המשיח חי וקיים, הכרחי. הרבי שליט"א מלך המשיח צריך להתגלות בכל רגע, ובשביל זה עם ישראל כולו צריך לקבל את מלכותו. זה נשמע קצת קשה, לא נראה הכי ריאלי, אבל בדיוק בשביל זה הכנו את תכנית העבודה המסודרת. זהו, מעכשיו - כל עם ישראל בפנים.

התקדמות הטכנולוגיה עשויה להפחיד אותנו, אבל היא בעיקר הזדמנות אדירה עבורנו להשתמש בכלים החדשים להבאת הגאולה. בשנים האחרונות, פותחו אופציות המאפשרות לנו להביא את בשורת הגאולה בדרך הכי אפקטיבית ועדכנית שיש.

שנה של השקעה

בתום שנה של עבודה, אנחנו יוצאים בקמפיין דיגיטל ענק ומושקע במדיה החברתית. לרגל י"א ניסן 120 שנה, הופקו 12 פרסומות טלוויזיוניות מרהיבות ואיכותיות, שישווקו ברשתות החברתיות ובאתרי החדשות המובילים - בהתאמה אישית עבור מליוני יהודים בישראל".

התקדמות הטכנולוגיה היא הזדמנות אדירה עבורנו להשתמש בכלים החדשים להבאת הגאולה. בשנים האחרונות, פותחו אופציות המאפשרות לנו להביא את בשורת הגאולה בדרך הכי אפקטיבית ועדכנית שיש

האנשים שנטלו חלק בהפקה, מייצגים את המומחים בתחומם, כדי למקסם את המבצע. יאיר וייס, מבכירי אנשי הפרסום בישראל. מאחוריו מעל 20 שנות ותק כבכיר במשרדי הפרסום המובילים. במשך שנה שלימה עמל יאיר על הקמפיין הנוכחי והקדיש עשרות שעות של עבודת מחקר, כתיבה, פגישות עם צוות ההיגוי ובניית תכנית מסודרת - במאמץ לעמוד במשימה הגדולה: הכנסת כל תכני בשורת הגאולה והגואל ללא יוצא מן הכלל, בהקפדה על שפה ישראלית ובניית תסריט אטרקטיבי וכובש. הרב משה קורנוויץ, רב קהילת חב"ד בשכונת רמת בית שמש ד', שימש כמגיה הראשי של התוכן וכמתכנן התורני של המסרים. 

ממשיכים לשלב הבא

בנוסף להם על ההפקה עצמה עמלו חברת עולם ומלואו, המתמחה בהפקות מקצועיות ואיכותיות ברחבי העולם, ומשמשת כיום כמותג בעולם הפקות הוידאו בישראל. על השיווק ברשתות החברתיות, באופן המותאם לכל גולש, אחראית חברת ארבעים ושתיים. בתכנית עבודה מסודרת, יקודמו הפרסומות באופן מאסיבי גם באתרי החדשות.

כל סרטון שכזה, יפנה לאתר חדש, הכולל בתוכו 12 הפקות וידאו חדשות - מושקעות ורחבות יותר, המסבירות את המסר שבפרסומת במשך כמה דקות. באתר הייעודי תינתן האפשרות לחתום על טופס קבלת המלכות ולקבל החלטות טובות לזירוז הגאולה האמיתית והשלימה.

לתרומה לקמפיין, ניתן להכנס ללינק באתר ההתרמה: www.charidy.com/moshiach/77456  

אוקראינה: שלוחי חב"ד בחזית

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...