• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

אלפים השתתפו בסימפוזיון מעורר על קבלת המלכות

לרגל מלאות 30 שנה לעידודי ה'יחי' בשנת תשנ"ג, התכנסו יחדיו אלפי אורחי מלך המשיח בבית משיח 770 ל'פאנל' מרתק עם רבנים ומשפיעי מהארץ והעולם, שעוררו על עכשוויות והכרחיות הכרזת הקודש 'יחי אדוננו'
אלפים השתתפו בסימפוזיון מעורר על קבלת המלכות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בצהרי יום חמישי התאספו יחדיו אלפי תמימים ואנ"ש לפאנל המרתק שנשא את הסלוגן: "ונענע לנו בראשו" - על שם עידודי הראש הנמרצים להם זכינו בשנת תשנ"ג מהרבי שליט"א - המלך המשיח להכרזת ושירת החסידים: יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! ומאז ועד היום הולכת וגוברת שירה זו בעידודו והסכמתו של המלך המשיח.

תחילה הוקרן וידאו מרגש שהכניס את כלל המשתתפים לאווירת התעוררות ייחודית, ולאחר מכן פתח המנחה - הת' מנחם מענדל שי' ששון - בדברים מחזקים אודות אמונת החסידים באותם שנים – תשנ"ג - נ"ד - ועיקר העיקרים - שימת הדברים את ליבנו בימים הללו.

בפאנל נשאו דברים הרב שניאור זלמן שי' ליברוב - שליח כ"ק אד"ש מה"מ בפלאטבוש, הרב שלמה שי' רוזנבלט משפיע בישיבת תומכי תמימים בנתניה, הרב מנחם מענדל שי' וילשאנסקי - ראש ישיבת חח"ל חיפה, הרב שמואל שי שפריצער ור' אלי שי' פולטרק - מתושבי שכונת המלך - קראון הייטס.

איש איש בתורו נשאו דברים ועוררו על חשיבותה של הכרזת הקודש 'יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד', תוך מיקוד כל אחד לפי הזווית האישית בה הוא חווה את המאורעות. בשיאו של ה'פאנל' הוקרן וידאו מרתק שהכניס את כלל המשתתפים להווי החסידים ולאמונה החזקה שאפפה אותם - מאז ועד היום - סביב ניע ראשו ועידודיו הקדושים של המלך המשיח - הרבי שליט"א.

מהכינוס יצאו כלל המשתתפים מחוזקים היטב באמונה שהרבי הוא המלך המשיח, ובחובת פרסומה לכלל אנשי הדור, והעיקר - בציפיה עזה להתגלותו המושלמת והמיידית נאו ממש.

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

צלם אתר הגאולה נהוראי אדרי מגיש גלריית תמונות.

במשך למעלה משעתיים: האורחים צפו בוידאו ממלך המשיח

770: מאות חסידים במעמד "יחידות כללית"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...