• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

המוני התמימים התכנסו בדרישה לבניית הארמון למלך המשיח

במשך למעלה משעה עצרו המוני תלמידי התמימים את שאון 'תשרי' בית משיח 770, וישבו לכינוס שכל כולו דרישה לגאולה האמיתית והשלימה ולבניית הארמון לרבי שליט"א מלך המשיח בכפר חב"ד • דיווח וגלריית תמונות
המוני התמימים התכנסו בדרישה לבניית הארמון למלך המשיח
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בשעה היעודה עלה המנחה הרב בנצי פרישמן, שליח בבת ים ופתח במילים שהכירו לכולם שעברו כבר למעלה משלושים שנה מעת שנוח אבן הפינה לבניית הארמון, בהוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח אך עדיין לא התקדם משהו.

ראשון הדוברים, הרב דוד אקסלרוד, תושב שכונת המלך עורר את הקהל על החובה להתמסר לקיום רצונו של הרבי שליט"א מלך המשיח, ובהם כמובן בניית הארמון בפועל ממש.

לאחריו הוזמן המשפיע הרב טוביה בולטון ר"מ בישיבת תומכי תמימים בראשון לציון, וממשפיעי כפר חב"ד שסיפר על הנחת אבן הפינה, כשהוא מדגיש שכל הפעילות בנושא החשוב חייבת להעשות מתוך אהבת ישראל בין החסידים.

לאחר נציגים אלו עובר המיקרופון אל נציג מיוחד שהגיע היישר מאוסטרליה, הרב שלום דיקשטיין מאנ"ש במלבורן, שבמילים חיות תיאר את השפעת בניית הארמון על הציבור הרחב.

מכאן עבר רשות הדיבור לנציגי שכונת המלך הרב ישראל טעוועל, שבחר לשאת דברים בשפה האנגלית, תוך שהוא מציין את המענות המיוחדות שהתקבלו מהרבי שליט"א מלך המשיח לבניית הארמון. דברים קצרים מפי הרב שלום דובער ברוכשטט, אף הוא תושב קראון בייטס נשמעים, בלשון הקודש.

לאחריו עלה הרב יהודה פרידמן, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח במערב ברוקלין, שקישר בין נושא בניית הארמון להרחבת 770. כשני נושאים דלמערינו מתעכבים בשלושת העשורים האחרונים יתר על המידה וקרא לכל אחד לעשות כל שביכולתו על מנת לממש את רצונו של הרבי שליט"א מלך המשיח לקיום הוראותיו בנושאים אלו.

הרב שניאור שניאורסון שעמד מאחורי הכינוס חושף בפני הקהל כי בחודשים הקרובים צפויה פריצת דרך משמעותית אותה הוא לא יכול לחשוף אך בהערכה זהירה ניתן להניח כי מדובר בעשרות האחרונה לקראת התחלת הבניה. הוא מציין כי עשרות אלפי שקלים כבר מוכנים לשלב זה בחשבון הבנק וסקר כמה מהפעולות שהתקדמו בשנים האחרונות בזה.

אחרון הדוברים, הרב יעקב לנצ'נר, ר"מ בישיבת תומכי תמימים בראשון לציון, חותם את הדברים ברוח של המעשה הוא העיקר.

הכינוס ננעל בהכשרת 'יחי אדוננו' שהדהדה ברחבי 770 בדרישה לגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש.

צלם אתר הגאולה נהוראי אדרי מגיש גלריית תמונות.

העיתונאי ישראל כהן: הנסיעה ל770 תופעה מדהימה

770: מאות חסידים במעמד "יחידות כללית"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...