• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

תשרי ב770 • ערב יום הכיפורים בחצרות קודשנו // גלריה וסיקור מיוחד

השוחט מזה מספר שנים, הרה"ח הרב שלום דיקשטיין שי', שחט את התרנגול, הפריד ממנו מספר נוצות והניחן על מגש העפר לשם נשפך דם השחיטה. הקהל הביט וציפה לזכות לראות את כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א מכסה את הדם • סיקור מיוחד' מערב יום הכיפורים בחצר הקודש • הכתבה המלאה
תשרי ב770 • ערב יום הכיפורים בחצרות קודשנו // גלריה וסיקור מיוחד
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

השוחט מזה מספר שנים, הרה"ח הרב שלום דיקשטיין שי', שחט את התרנגול, הפריד ממנו מספר נוצות והניחן על מגש העפר לשם נשפך דם השחיטה. הקהל הביט וציפה לזכות לראות את כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א מכסה את הדם • 'סיקור מיוחד' מערב יום הכיפורים בחצר הקודש • הכתבה המלאה

יום חמישי ח' תשרי תשע"ח

שוכנת המלך "קראון הייטס" היום הוא יום חמישי ח' תשרי תשע"ח והשעה כבר אחרי תפילת מנחה במחיצת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, זרם האורחים הלך וגבר, כאשר לאורך כל השבוע הגיעו טיסות עם תמימים ואנ"ש נרגשים, המגיעים לחצרות קדשנו, על מנת לשהות בחודש החגים בד' אמות דכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א. עם הגעתם הם הצטרפו לסדרי הלימוד, שיעורים, התוועדויות ושאר התוכניות המרתקות מטעם ארגון אש"ל.

כבר בצהרי היום נסגר לתנועה רחוב פרזידנט, ולרחבת הכפרות נהרו אלפי משפחות אנ"ש, לצד האורחים הרבים וכן מקורבים ותושבי שכונות סמוכות, שהגיעו לערוך את מנהג הכפרות. העופות מחולקים למוסדות בשכונה, ובראשם לארגון 'אש"ל הכנסת אורחים', כאשר הכל תחת השגחת הבד"צ דקראון הייטס.

כמו כמעט בכל תפילה בחודש החגים גם היום תפילת ערבית במנין ובמחיצת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א התקיימה בהשתתפות אלפי תמימים ואנ"ש. לאחר התפילה נפתחו התוועדויות רבות ברחבי סעווען סעוונטי לאורך כל הלילה, מאות תמימים ישבו לצד המשפיעים בזאל הגדול של בית חיינו, לשמוע ולקבל מפיהם דברי התעוררות לקראת יום הדין. 

בהגיע אשמורת הבוקר יצאו התמימים ואנ"ש לקיים את מנהג הכפרות, יש לציין שכבר משעות הערב המוקדמות הגיעו רבים משכונת המלך ומסביב לערוך כפרות כפי המנהג, בפינת הרחובות קינגסטון ופרזידנט. הכפרות עצמן נערכו לטובת ארגון החסד הגדול "אש"ל – הכנסת אורחים" בהשגחת הבד"צ דקראון הייטס.

במהלך הכפרות הגיעו הרבנים חברי הבד"צ דקראון הייטס לבדוק את תהליך השחיטה בכפרות שתחת השגחתם לאחר שביקרו את השוחטים ובדקו את הסכינים, נסעו למקום הכשרת העופות שם פיקחו על התהליך כולו.

יום שישי ערב שבת קודש - יום הכיפורים, ט' תשרי תשע"ח

בשעה 7:54 לערך החל מעמד "שחיטת הכפרות" של כ"'ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, המעמד נערך בסמיכות לדלת הראשית של בית משיח 770.

השוחט מזה מספר שנים, הרה"ח הרב שלום דיקשטיין שי', שחט את התרנגול, הפריד ממנו מספר נוצות והניחן על מגש העפר לשם נשפך דם השחיטה. הקהל הביט וציפה לזכות לראות את כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א מכסה את הדם באמצעות הנוצות (כמנהגו בקודש), במקום נוכחו קהל של כמה עשרות תמימים ואנ"ש, ובסיום המעמד, הכריז אחד הנוכחים "יחי" ג' פעמים כשכל הקהל אחריו.

בשעה 9:55 נפתח השביל לכניסת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א לתפילת שחרית. הזאל הגדול של בית חיינו היה מלא באנ"ש והתמימים. לפני התיבה עבר הרב סאמיולס שיחי'. התפילה היה כרגיל והסתיימה בשעה 10:42. לאחרי הכרזת השמש ר' נחום קפלינסקי נפתח השביל ליציאת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א מביהכ"נ.

כעבור 30 דקות לערך בשעה 11:20 החל מעמד "חלוקת הלעקאַח" כמנהגו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א לחלק בערב יום הכיפורים חתיכת עוגת דבש לשנה טובה ומתוקה, יש לציין כי חתיכת הלעקאַח הייתה בצירוף דולר לצדקה, עטופים יחד בשקית ניילון (כמנהגו הקדוש מאז שנת תנש"א). החלוקה התקיימה בכניסה הראשית של בית משיח 770. הקהל של אנשים, נשים וטף היה רב יחסית, והחלוקה נמשכה כ40 דקות, עד השעה 11:50.

מיד בסיום החלוקה הזדרזו הבחורים לצאת למבצע תפילין, ולהכנות האחרונות לקראת היום הקדוש.

תפילת מנחה במחיצ כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א נערכה ב"זאל הגדול" והחלה בשעה 3:15 לערך.

מיד לאחר תפילת מנחה, וההכרזות של הגבאי, התקרב הקהל לקדמת 770, הס הושלך בקהל, הסטנדר של השיחות כבר הוכן לפני התפילה, כמנהג כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א לברך את החסידים ב"ברכה כללית" לקראת יום הכיפורים, עמד הקהל מתוך ציפיה לראות את הרבי שליט"א בעיני בשר ולזכות בהתגלות השלימה.

לאחרי שעה בערך, נערך "מעמד חלוקת הדולרים לשליחות מצווה" מכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א כנהוג לאחרי מעין שיחה זו. ומיד לאחרי' נערך "מעמד חלוקת לעקאח" עבור אלה שלא הספיקו לעבור אחרי תפילת שחרית.

מיד אחרי תפילת מנחה נהנו האלפים מסעודה מפסקת בשפע רב כיאה לאורחי המלך בשלושת חדרי האוכל הענקיים של "אש"ל – הכנסת אורחים", לפני כניסת הצום.

כעת אוירה מיוחדת שוררת בחצרות קדשנו בערב יום כיפורים. כולם ממהרים להספיק ללכת למקווה, להתפלל מנחה, לתת צדקה, לקבל מלקות ושאר ההכנות לקראת הצום, בית חיינו נסגר על מנת לסיים את ההכנות, והמאחרים מתפללים בחוץ. וכולם מקווים שכבר בליל יום הכיפורים הזה נזכה ל"חנוכת בית המקדש השלישי בהתגלות של הרבי מלך המשיח שליט"א תכף ומיד ממש!

צילומים בתמונה ראשית: יינון סיוסה, שגב פלד, חיים טויטו - צלמי חב"ד אינפו, באדיבות המצלם.

הדיווחים, הקטעי ווידאו והתמונות בשיתוף (גם) עם אתר "פורטל חב"ד" ו"חדשות בית חיינו תשע"ח" ועל כן תודתנו נתונה להם.

Tishrei in 770-005

 

IMG-20170929-WA0035

IMG-20170929-WA0038

IMG-20170930-WA0000

VlpoV0VhUWpzNERGVVJzRg

VlpoV0VhSWpzNERGVVJzRg

VlpoV0hxWWpzNERGVVJzRg

VlpoV0hxQWpzNERGVVJzRg

VlpoV0VhWWpzNERGVVJzRg

IMG_7296

IMG_7302

IMG-20171001-WA0011

IMG-20171001-WA0010

תשרי ב770 • ו' תשרי: יום השנה ל'אם המלכות' בבית משיח

770: מאות חסידים במעמד "יחידות כללית"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...