• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א אייר התשפ"ד (19.05.2024) פרשת אמור

צפו: ברכת הרבי מלך המשיח שליט"א לשחרור החטוף

חגי אנגרסט, אביו של החייל מתן המוחזק כבר יותר ממאה ימים בשבי מחבלי החמאס, הגיע לביתו של הרבי מלך המשיח שליט"א וקיבל ממנו ברכה מפעימה. במהלך התוועדות י' שבט הוא הגיע לספר על הברכה • צפו
צפו: ברכת הרבי מלך המשיח שליט"א לשחרור החטוף
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

במהלך התוועדות י' שבט המרכזית בבית משיח 770, הוזמן לבמה חגי אנגרסט, אביו של סמ"ר מתן אנגרסט, חייל המוחזק כעת בשבי החמאס. יחד איתו עלה לבמה הרב חיים ריבקין - משלוחי הרבי מלך המשיח שליט"א בראשון לציון, שסיפר לקהל כיצד נפגש עם חגי, ועל התשובה המדהימה שקיבלו מהרבי מלך המשיח שליט"א.

"שלום לכל המכובדים", כך פתח את דבריו חגי אנגרסט. "אני חגי, אבא של מתן אנגרסט, מתן בן ענת שנחטף.

אנחנו יודעים שמתן בחיים, ואנחנו מבקשים מכולם שיתפללו לשחרורו הקרוב של מתן ושל כל החטופים. מתן בן ענת. תודה רבה לכולם, אנחנו אוהבים אתכם".

הקהל הריע וחגי הוסיף: "לחיי עם ישראל!".

לאחר מכן לקח את המיקרופון הרב חיים ריבקין, וסיפר:

"חברים יקרים, חסידים.

חגי ואני נפגשנו במטוס. ראיתי זוג יהודים יקר והצעתי לגבר להניח תפילין. הוא ענה שהוא כבר הניח, ואז סיפר לי שהבן שלו נמצא חטוף בעזה. ביקשתי מהרב פנחס מרתון (שהם נמצאים בבית חב"ד שלו והוא מלווה אותם בכל רגע נתון) לקשר בינינו, ולאפשר לו להגיע ל-770.

כשהגענו לכאן, אמו של מתן, ענת, כתבה לרבי שליט"א מלך המשיח וביקשה את שחרורו המהיר של בנה. ושימו לב - אני מקריא לכם רק את השורה הסופית בתשובה:

"ימים אלו הגיעתנו שמועה ששיחררו העסקן פעטשערסקי וחבריו שי' מן המאסר והחזירום למקומם. אלא שלדאבוני לא קיבלתי על כך אישור נוסף לשמועה זו. והלואי שתתאמת בקרוב. בכבוד ובברכה לבשורות טובות"  - חתימת יד קודשו של הרבי..

"עכשיו, עכשיו נכתב פה - ליד חדרו של הרבי שליט"א מלך המשיח!".

"אני מבקש בשמך", פנה הרב ריבקין לחגי, "אני בטוח שאתה מצטרף אלי: גאולה לא רק למתן, אלא לכל עם ישראל. כולנו נמצאים בשבי הגלות. אז בוא תגיד את זה אתה, כולנו רוצים לשמוע אותך אומר זה, כי יש לך כח מיוחד".

חגי לקח את המיקרופון וזעק: "אני מבקש את הגאולה לכל עם ישראל!!!".

"אמן", שאג הקהל ופתח בשירת "דידן נצח" ו"יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד".

IMG-20240123-WA0054צילום המכתב שהתקבל מהרבי שליט"א מלך המשיח 

סדר הכנה מיוחד ב770 לרגל יום הנשיאות י'-י"א שבט | גלריה

אלפים במעמד 'כוס של ברכה' במוצאי חג אחרון של פסח בבית משיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...