• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א אייר התשפ"ד (19.05.2024) פרשת אמור

קידוש לבנה ב770: אחרי ריקודים סוערים, העננים התפזרו

מה עושים כאשר רוצים לקיים את קידוש הלבנה, אך מזג האויר המעונן אינו מאפשר זאת? למארגני המעמד המרכזי ליד 770, נוצרה הבעיה, והם כתבו וביקשו את ברכת הרבי שליט"א מלך המשיח. הרב ליאור מלכה מספר על מה שהתרחש
קידוש לבנה ב770: אחרי ריקודים סוערים, העננים התפזרו
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

דידן נצח ברחבת 770. בתחזית מזג האוויר היה כמעט 100% מעונן. וכולם שאלו מה פתאום להתארגן לארוע במצב הזה?

ואכן, זאת היתה השאלה שהופנת לרבי שליט"א מלך המשיח ע"י המארגן הרב ליאור מימון מלכא - שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בצפון הנגב. מספר הרב ליאור: תשובת הרבי שליט"א מלך המשיח (מכרך י' עמ' קל-קלא) הייתה:

"ויהי רצון שיתחילו בזה בהקדם ככל האפשרי..." ברכת הרבי שליט"א מלך המשיח נתנה תחושה: קדימה לפעול בזריזות, ללא שאלות.

ב"ה, לאחר כ20 דקו' של ריקודים סוערים... הלבנה התגלתה למספר שניות בודדות.... אבל נקיה ויפה.... ובהשתאות ובהודאה לה' על החסד הגדול נפנה כל הקהל הקדוש לקדש את הלבנה - ברוב עם הדרת מלך ובשמחה וטוב לבב. 

ניתן לאמר שב"ה, זה היה גם בזכות ההשקעה שעשינו לכבוד דידן נצח: 156 ילדים קבלו מארז עם ספר קודש וממתקים עם כיתובית: דידן נצח בכל ענייני הרבי שליט"א!

על השמחה הגדולה בפועל פיקדו במקום: הזמר התמים ישראל דוד שמואלי והנגן איציק ליפשיץ שהרקידו הקהל בעוז ובתעצומות.

הזמר שמואלי ניהל בהצלחה את הראלי וגם הקריא את ה"דבר מלכות" בהקשר למעלת הגאולה בחודש טבת. ולאחר מכן התקיימה במקום הגרלת ענק.

יש לציין את פועלו המסור (מעבר לים!) באירגון הארוע של הרב ליאור מימון מלכא שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בצפון הנגב וכן של התמימים ב770.

כולנו מתפללים, ב"ה, שעם המסירות נפש בארגון העניין וההצלחה בו כברכת הרבי שליט"א מלך המשיח - יפעלו את התגלות מלכנו להביא גאולה שלמה - מיד ממש!

לינק לגרליית תמונות: צילום: מענדי דהאן.

שיירת האור שאירגנו ה'תמימים' האירה את ניו יורק

אלפים במעמד 'כוס של ברכה' במוצאי חג אחרון של פסח בבית משיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...