• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

הנבחרת של מלך המשיח: מאות תלמידי ה'קבוצה' בסדר לימוד מושקע

אתמול (שלישי) נערך בבית משיח - 770 סדר לימוד ענק לתלמידי ה'קבוצה', הזוכים לשהות שנה שלימה במחיצתו של הרבי שליט"א מלך המשיח - יום אחרי יום, שעה אחרי שעה. המשתתפים למדו על מעלת ה'קבוצה' מתוך חוברות לימוד שהופקו במיוחד ונהנו כיבוד עשיר ומגוון • צלם אתר הגאולה מנחם מענדל בנין מגיש גלריית תמונות
הנבחרת של מלך המשיח: מאות תלמידי ה'קבוצה' בסדר לימוד מושקע
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מסלול הלימוד החבד"י מסתיים בשנת לימודים שלימה במרכז חב"ד העולמי - ביתו של הרבי שליט"א מלך המשיח - 770 איסטערן פארקווי שבברוקלין ניו-יורק.

שנה זו איננה רק 'סיום מסלול' אלא תופס מקום מרכזי בחייו של בחור חבד"י. עוד בגיל הילדות מצפים לשנה זו, ילדים רכים בשנים כבר יודעים לחשב ולדקלם בעל פה את השנה בה ישהו במחיצתו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

בתום שש שנות לימודים בישיבה קטנה ובישיבה גדולה נוסעים הבחורים כקבוצה מיוחדת, מגובשת ומאורגנת, ללמוד במשך שנה שלימה, בבית רבינו 770. מסגרת מיוחדת זו קיבלה במהלך השנים את הכינוי הרווח 'קבוצֶה'- מלשון קְבוּצַה, על שם קבוצת הבחורים המגיעה מידי שנה ל-770.

מסלול לימוד זה החל בשנת תשכ"ב (1962) עם קומץ קטן של בחורים שחפצו ללמוד במחיצתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, ומשנה לשנה כמות הבחורים הולכת וגודלת עד שכיום היא מונה למעלה מחמש מאות בחורים המגיעים מידי שנה מארץ הקודש ומהעולם כולו, על מנת ללמוד בבית רבינו שבבבל - 770 - בית משיח.

את משמעותה המיוחדת של שנה זו הסביר פעם הרבי שליט"א מלך המשיח לפרזידנט מר זלמן  שז"ר, שזוהי שנה בה יכולים הבחורים ללמוד כיצד נראה סדר חיים יהודי, בכך שאת כל מעגל השנה היהודי הם חווים במחיצתו של נשיא הדור - שליחו של אלוקים.

הבחורים מתחילים את סדר יומם בלימוד תורת החסידות, וממשיכים בלימוד ותפילות עם הרבי שליט"א מלך המשיח במשך היום כולו. מאות המבקרים המגיעים בכל שעות היממה ל-770 זוכים למענה הולם בזכות התלמידים.

בקרב כלל תלמידי הקבוצה שוררת אמונה וביטחון עזים בהתגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח ברגעים הקרובים, הדבר מתבטא היטב בשעות הרבות אותם הם מקדישים ללימוד ענינים בגאולה ומשיח ובהכנת הסביבה כולם לקבלת פניו של משיח צדקנו.

ביום שלישי התאספו מאות בחורי ה'קבוצה' לסדר לימוד מושקע שאורגן ביוזמת מספר בחורים, בו לאחר סיום החלק הרשמי בסדר היום למדו בחברותות קטעים מתוך חוברות לימוד שהופקו במיוחד. כיבוד עשיר ומגוון חולק ללומדים.

אמש אחרי מנחה: שיחה וחלוקת דולרים

גלריית ענק: חג פורים בביתו של מרדכי היהודי של דורנו

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...