• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

32 שנה למלחמת המפרץ: "הטיל פגע בחדר רגע אחרי שהילדה יצאה"

32 שנים חולפים בימים אלו מאז אירועי וניסי מלחמת המפרץ - "שנה שמלך המשיח נגלה בה" • קראו על אחד הניסים שאירעו במלחמה - אז הבטיח הרבי מלך המשיח שליט"א שאף יהודי לא ייפגע
32 שנה למלחמת המפרץ: "הטיל פגע בחדר רגע אחרי שהילדה יצאה"
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בימים אלו אנו מציינים 32 שנה למלחמת המפרץ.

במטחי הטילים הראשון, שנורה בלילה שבין חמישי לששי (ג' שבט, שנת תשנ"א 18/01/1991 למנינם), נורו 8 טילים, וכולם בנסים גלויים לא הביאו לאבידות בנפש, אלא רק לפצועים קל, שכולם שוחררו כבר ביום ששי לבתיהם!

המטח השני של טילי הסקאד, נורה ביום שבת בבוקר (ד' שבט, 19 לינואר למנינם), ושוגרו בו 4 טילים – כולם לעבר אזור המרכז.

טיל אחד פגע במגרש כדורסל, צמוד למקלט, של המרכז הקהילתי "בית דני" שבשכונת התקווה. הטיל הרס לחלוטין את המקלט, אולם, בנסי ה' הגלויים המקלט היה ריק דווקא באותו לילה, כיוון שלא מצאו את המפתח, ולא יכלו להיכנס אליו!

(מקור: עיתון "חדשות", ה' שבט, 20 לינואר, עמ' 17)

המקלט נותר נעול, וריק, וכאמור, טיל הסקאד פגע בו כמעט ישירות, ולמעשה, המקלט הריק הזה "ספג" חלק נכבד מעוצמת הפגיעה. במקלט אחר, שהיה בסמוך, היו נשים, ילדים וזקנים, אולם הם לא נפגעו כלל. גם מטיל זה היו רק פצועים קל בדירות הסמוכות, ובנסי וחסדי ה' כולם שוחררו עוד באותו היום או למחרת מבתי הרפואה. 

נס מדהים קרה באחד הבתים, שנפל עליו חלק של טיל, חדר את התקרה, ונפל בתוך חדר קטן שבו היו 7 אנשים, בלי שאף אחד נפגע... בעל הבית, חנוך וולפסון, תיאר את הנס לכתב של עיתון חדשות (תמונת העיתון מצורפת כאן):

"פתאום שמענו בום עצום, והבית כולו הזדעזע, החדר התמלא אבק, בתקרה נפער חור גדול... שניה אחת לפני שחלק גדול של הטיל נפל בפינת החדר, היו בו בתי והתינוק שלה, היא לקחה את בקבוק השוקו של הילד, צעדה שני צעדים קדימה, ו... בום – החלק של הטיל נפל בדיוק על אותה נקודה.

הוא פגע בשידה שעליה היה ספר תנ"ך חתום על ידי הרבי מלובביץ', וזה באמת נס גדול מאוד, שבתוך חדר קטן עם שבעה אנשים, אף אחד לא נפגע".

עד כאן תיאורו המדהים של חנוך וולפסון שביתו נפגע מחלק של הטיל (מקור: עיתון חדשות, ה' שבט, 20 לינואר, עמ' 13).

להלן סריקה של הכתבה מעיתון זה, שבה מובא הנס המדהים עם התנ"ך שהיה חתום על ידי הרבי מלך המשיח שליט"א.

IMG-20230118-WA0024

אייטם על תניא למבקשי השם: הרב כהן התראיין ברדיו

המסמכים שנחשפו מגלים: נביא הדור צודק!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...