• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

17 שנה לגירוש: כשחסידי חב"ד התכנסו לזעוק

על רקע המראות מהלחימה בדרום, ובעוד הדי האזעקות הנשמעות ברחבי הארץ, המבשרות על עוד שיגור מרצועת עזה. אנו חוזרים לכינוס "מי לה' אלי" שנערך קודם הגירוש מגוש קטיף, שם הזהירו הדוברים, כי הנסיגה תגרום לאיום על כל יושבי הארץ
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

עצרת המחאה, התקיימה בבניני האומה בירושלים, ביום ט"ו אדר תשס"ה, חודשים ספורים לפני הביצוע בפועל של התוכנית המסוכנת, בהשתתפות רבני ומשפיעי אנ"ש, ראשי מטות המאבק ואישי ציבור.

כנס המחאה, היווה אז את יריית הפתיחה למאבק בתוכנית המסוכנת של ממשלת ישראל, כפי דברי הרבי שליט"א מלך המשיח.  בכנס השתתפו אלפי חסידי חב"ד בארה"ק, ונאמני ארץ ישראל השלימה שנענו לקריאת רבני ומשפיעי חב"ד.

הרב שלום דובער הלוי וולפא, ממארגני הכינוס ומראשי המטה לשלימות העם והארץ הביא את הרש"י הראשון בתורה שארץ ישראל נתנה לנו מאת בורא עולם ולאף אחד אין את הזכות לוותר עליה. הוא הדגיש כי תכנית החורבן מסכנת את מיליוני היהודים החיים בארץ ישראל, וכי תכנית העקירה יכולה להביא לשואה. והזכיר את אזהרתו של הרבי שליט"א מלך המשיח כי כל וויתור על שטחים יגרור אחריו שפיכות דמים וסכנה גדולה למיליוני היהודים החיים בארץ ישראל.

בהמשך הערב חילק הרב שמואל חפר, מנהל מוסדות החינוך בית רבקה וחבר אגו"ח בארץ הקודש תעודות הוקרה לסרבני הימין הת' החייל יוסי פיילנט, העיתונאי בעז העצני, צוער שהודח מבית הספר לקצינים, ואלי לנדאו, קצין באגמ"ר בנימין, מקבוצת המג"דים שהודיעה כי תסרב לפנות יישובים.

במהלך הערב השמיעה התזמורת ניגוני חב"ד, הרב גינזבורג הזכיר את דברי הבעל שם טוב, כי צרה אפשר להפוך לצהר. מול העזות מצח של הממשלה, יש להפעיל עזות מצח של קדושה, להתנתק מתרבות ההתבוללות שמקיפה אותנו. ובעזרת ה' יהיה דידן נצח, והצרות יתהפכו לטובה.

הרב זמרוני ציק, יו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, הדגיש כי כל הבסיס למאבק הינו מתוך דברי הרבי שליט"א מלך המשיח, וכי הפתרון היחיד הוא התגלותו תיכף ומיד ממש, וסיים בהכרזת "יחי אדוננו".

נשאו דברים: רבה של קרית ארבע-חברון הרב דוב ליאור, מנהל מוסדות החינוך בית רבקה וחבר אגו"ח בארץ הקודש הרב שמואל חפר, הרב יוסף יצחק וילישאנסקי ראש ישיבת חב"ד בצפת, הרב ברוך בועז יורקוביץ רב קהילת חב"ד בלוד, עו"ד אליקים העצני, אל"מ גדעון אלטשולר , הרב משה ניסלעוויטש, רבה של יצהר הרב דוידוביץ, רס"ן בועז העצני הרב שלום בער קלמנסון שהגיע במיוחד לכינוס מארצה"ב, בשם הרב יעקב יוסף שהשתתף בכינוס אך נבצר ממנו מלדבר דיבר בנו, המקובל הרב יצחק גינזבורג, נועם לבנת יו"ר מטה חומת מגן, יוסי דגן ממחדשי הישוב שאנור בצפון השומרון הרב שמואל יניב ממטות ערים, הרב שלום דב בער וולפא ממארגני הכינוס והרב יקותיאל מנחם ראפ שנשא דברים באמצעות הטלפון, הרב יגאל קירשנזפט מנהל בית חב"ד חבל עזה מסר את השתתפותו במחאה.

את הערב הנחה נועם ארנון דובר הישוב היהודי בחברון.

נסי מלחמת ששת הימים

המסמכים שנחשפו מגלים: נביא הדור צודק!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...