• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

פרשנות / האם יש סכנה למלחמת עולם?

ברור שעל פי שיחת שבת פרשת משפטים תשנ"ב, ועל פי כל ההתרחשויות בעולם שאירעו מאז אותה שיחה - אין שום סכנה למלחמת עולם, וכפי שהרבי שליט"א מלך המשיח גם חזר והדגיש בהזדמנויות רבות שיצאנו ידי חובת "חבלי משיח" וגוג מגוג וכו'
האם יש סכנה למלחמת עולם?
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן (צילום: The White House)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

השאלה הזו עלתה כבר מספר פעמים בשבועות האחרונים, והיא עולה ומתעצמת היום על רקע האירועים החמורים באוקראינה. בהשגחה פרטית, מסרתי בשבוע שעבר "שיעור כללי" בעניני גאולה ומשיח בחצרות קדשנו - כחלק מהמסע של כל ישיבת "דרכי תמימים" תל אביב ל- 770. במסגרת השיעור, שנמסר על יסוד שיחת הרבי שליט"א מלך המשיח בשבת פרשת משפטים תשנ"ב, הדגשתי את העובדה שכפי שהרבי שליט"א מלך המשיח ניבא, תהליך פירוק הנשק הגרעיני של רוסיה ושל אמריקה אכן התממש (בניגוד לתחזיות של המודיעין הישראלי והאמריקני), ועד עצם היום הזה ממשיכות רוסיה וארה"ב לפרק את נשקן הגרעיני במסגרת הסכמי NEW START.

כפי שהרבי שליט"א מלך המשיח הסביר באותה שיחת קודש, מנהיגי העולם כולו, ואומות העולם, כבר אינם שואפים - בניגוד לעבר - למלחמות ולהרס. ואכן, מאז שנאמרה אותה שיחה היו בעולם רק מלחמות מוגבלות (כמו הפלישה הרוסית לגיאורגיה) או מלחמות להפלת משטרי רשע רודניים שפגעו בעמים שלהם (כמו מלחמת המפרץ השניה שהפילה את סדאם, וכמו המלחמה באפגניסטאן שהפילה את הטליבאן ופגעה אנושות באל-קאעידה).

לכן, ברור שעל פי אותה שיחת קודש, ועל פי כל ההתרחשויות בעולם שאירעו מאז אותה שיחה - אין שום סכנה למלחמת עולם, וכפי שהרבי שליט"א מלך המשיח גם חזר והדגיש בהזדמנויות רבות שיצאנו ידי חובת "חבלי משיח" וגוג מגוג וכו' [שכבר התקיימו במלחמות העולם הראשונה והשניה].

באותו "שיעור כללי" הסברתי, שעל פי שיחת הרבי שליט"א מלך המשיח ברור שלא תהיה שום מלחמת עולם ("גרעינית" או "רגילה"), וגם לא תהיה מלחמה גדולה בכל אירופה, וגם, להערכתי, לא תהיה מלחמה רוסית לכיבוש של כל אוקראינה, אלא לכל היותר עימות מוגבל שמטרתו תהיה להשתלט על מזרח אוקראינה (וסביר להניח שגם להחליף את השלטון האוקראיני - במטרה לסיים את העימות מהר ככל האפשר, ולהציב שלטון בובות באוקראינה, שיהיה כפוף לרוסיה).

להערכתי, סדר הכוחות הרוסי הפרוס כיום בשטח לא מתאים על מנת להשתלט על כל אוקראינה, וזו אינה מטרתו של פוטין. מטרתו היא ההשתלטות על המזרח, ויצירת סדר יום בינ"ל חדש, שבו עוצמתה של רוסיה תהיה ברורה לעין כל, והדבר יביא את מדינות המערב לוותר לרוסיה בנושאים נוספים, כמו הרחקת כוחות נאט"ו מגבולותיה.

"העולם מזדעזע - לקראת קבלת פני משיח צדקנו"

כרגע בעולם הבורסות נופלות, מחירי הנפט מזנקים, ובאוקראינה עצמה מנסים להימלט עשרות אלפים מאזורי הגבול. מנהיגי אירופה משחררים איומים רבים נגד רוסיה, ונאט"ו מעבה את כוחותיה הצבאיים בקרבת רוסיה. לקראת מלחמת המפרץ (תנש"א, 1991) אמר הרבי שליט"א מלך המשיח ש"העולם מזדעזע - לקראת קבלת פני משיח צדקנו". אין לנו ספק, שגם המאורעות העצומים שקורים כעת מול עינינו - הינם הכנה של העולם כולו לקראת קבלת פניו של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בקרוב ממש!

המלחמות של הגויים לא יפגעו ביהודים!

הרבי שליט״א מלך המשיח במסר לעם ישראל: ״ארץ ישראל המקום הכי בטוח בעולם״, ״אין מה לפחד״

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...