• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

בחר אמת ובחר בחיים

כתבה רפואית מדעית משולבת בהוכחות וקישורים ברשת, בה מסביר ד"ר זלנקו בעצמו את פרוטוקול הטיפול המוצלח בקורונה, ונימוקיו הרפואיים. ןבנוסף, שממשלות העולם והאו"ם, מונעים את בריאות הציבור בגלל חברות התרופות הענקיות. מלחמת העולם השלישית
בחר אמת ובחר בחיים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בחר אמת ובחר בחיים

מאת: ד"ר ולדימיר זאב זלנקו (זאב בן לאה, לרפו"ש)

כתבה רפואית מדעית משולבת בהוכחות וקישורים ברשת, בה מסביר ד"ר זלנקו בעצמו את פרוטוקול הטיפול המוצלח בקורונה, ונימוקיו הרפואיים. ןבנוסף, שממשלות העולם והאו"ם, מונעים את בריאות הציבור בגלל חברות התרופות הענקיות. מלחמת העולם השלישית

אנו עוסקים כיום במלחמת העולם השלישית עם למעלה מ -210 מדינות הנלחמות באותו אויב בלתי נראה [1].

בתחילת חודש מרץ נאלצתי בנסיבות לטפל במטופלים שלי בקוביד 19 במרפאות החוץ. עם השגחה האלוקית, מחקר וגישות רפואה בשדה הקרב של ניסוי וטעייה, פיתחתי טיפול יעיל ביותר למטופלים במרפאות החוץ המכונים "פרוטוקול זלנקו". לפרוטוקול זה ישנם שלושה מרכיבים עיקריים:

ראשית לבצע ריבוד סיכון. כלומר, לזהות חולים בסיכון גבוה שיש להם סיכוי של 5% -10% למות מקוביד -19.  שנית, להתחיל בטיפול בחמשת הימים הראשונים של הופעת הסימפטומים בהתבססות על חשד קליני. כן, בצע בדיקות PCR, אך אל תמנע את הטיפול בהמתנה לתוצאות.  שלישית, השתמש בשילוב של שלש תרופות של אבץ, הידרוקסי-כלורוכין (HCQ) ואזיתרומיצין. פרוטוקול טיפול זה מחוץ לבית החולים, לפני האשפוז, מציג ירידה של 84% באשפוז ובמוות אם עושים לפי הפרוטוקול. [2]

הרציונל לריבוד הסיכון הוא מכיוון שנגיף ה- Covid-19 פוגע וחודר באופן לא פרופורציונלי בחולים מעל גיל 60, ובחולים צעירים יותר הסובלים ממחלות נלוות כמו סכרת, לחץ דם גבוה, סרטן, מחלות לב וכו '.

הרציונל לטיפול מיידי הוא מכיוון שהעומס הנגיפי בחולה נשאר קבוע יחסית בימים הראשונים לזיהום. זה כאשר לחולה יש תסמינים דמויי שפעת קלה.

אולם לאחר חמישה ימים של תסמינים, נגיף ה- Covid-19 מתחיל להשתכפל בקצב אקספוננציאלי. בהתבסס על של הטיפול שלי ושל הצוות שלי באלפי חולים, ברור שלאחר חמישה ימים של תסמינים מרבית החולים בסיכון גבוה מתחילים לפתח סיבוכים הרסניים כמו פגיעות ריאות קטסטרופליות וקרישי דם. לכן, חולים בסיכון גבוה חייבים להיות מטופלים באופן מיידי על בסיס חשד קליני לקוביד -19. המתנה לפנייה לרופא, או המתנה לתוצאות הבדיקה המאשרת לפני תחילת הטיפול, היא מהות הבעיה ומובילה לאשפוזים רבים ומוות בבית חולים מיותרים.

לכן, כל המחקרים הקשורים ליעילות HCQ שבוצעו על חולים מאושפזים וחולים קשים, פספסו את ההזדמנות, או נועדו (בכוונה) להיכשל (כדי להוציא לעז על הטיפול ב"פרוטוקול זלנקו", הזול והיעיל, על מנת למכור זריקות וחיסונים שבפיתוח)

הרציונל לשילוב שלושת התרופות מתגלה כאלגנטי ופשוט. קוביד 19 הוא נגיף RNA שנכנס לתא וחוטף את משאבי התא לשכפל את עצמו. אבץ חוסם את שכפול נגיפי RNA על ידי עיכוב התפקוד של RNA Dependent RNA Polymerase (RDRP) [מקור 3].  עם זאת, אבץ הוא קטיון חיובי בתמיסה, ולכן הוא מתקשה לעבור דרך שכבת הפוספוליפידים של קרום התא כדי להיכנס לציטופלזמה ולבלום את שכפול הנגיף.

HCQ הוא יונופור אבץ, אשר פותח תעלה בשכבת הפוספוליפידים של קרום התא ומעביר את האבץ לציטופלזמה של התא [4] שם הוא מסוגל לתקוף את הנגיף. במילים אחרות, גם אבץ וגם HCQ נדרשים על מנת להרוג את הנגיף.

לכן, כל המחקרים שבוצעו עם HCQ אך ללא אבץ פספסו את ההזדמנות או נכשלו.

אזיטרומיצין הוא אנטיביוטיקה ידועה ובטוחה וככל הנראה מונע מהחולה לפתח דלקת ריאות אופורטוניסטית משנית. לאחרונה דווח כי ייתכן שלאזיטרומיצין יש גם תכונות אנטי-ויראליות. [5]

שילוב שלושת התרופות הכלולים ב"פרוטוקול זלנקו "עשויים להינתן דרך הפה, בבית, ומחירם הוא כ -20 דולר לכל הטיפול. מאז אפריל, המשכתי להתאים היבטים מסוימים בפרוטוקול טיפול זה על סמך תוצאות העולם האמיתי מכיוון שאני מאמין שקדושת החיים ואומנות הרפואה דורשים התאמה מתמדת כדי למצוא את הטיפול המתאים לכל אדם. אנא עיין במדריך המקיף "פרוטוקול זלנקו". [6]

התעמולה השלילית בנוגע ל- HCQ ו"פרוטוקול זלנקו", והמחקרים השיקריים או שתוכננו בצורה גרועה, שפורסמו מאז שהחלה מגיפה זו, הביאו לאלפי מקרי מוות עולמיים מיותרים מקוביד -19. החל מהשעה 19:50 EST ב -15 באוקטובר 2020 נרשמו 1,094,979 מקרי מוות מקוביד -19. [7] אני מאמין שרוב מוחלט של אלה יכול היה להימנע בקלות עם טיפול בזמן עם שילוב של שלוש התרופות לעיל.

המידע הכוזב הנוגע ל- HCQ הדגים בצורה מרושעת תרופה מצילת חיים זו. החששות המזויפים בנושא בטיחות בנוגע ל- HCQ יצרו פאניקה עולמית בקרב חולים, רופאים וממשלות. האמת היא ש- HCQ היא אחת התרופות הבטוחות בעולם. זה היה בשימוש על ידי מיליוני חולים במשך 65 שנה בטיפול במלריה, מונע מלריה, וכמה מחלות ראומטולוגיות. זה ניתן גם לנשים בהריון, לאמהות מיניקות וילדים.

על פי ד"ר הארווי ריש MD, מבית הספר לרפואה של ייל, מחקרים מרחבי העולם מוכיחים באופן גורף וסטטיסטי כי טיפול מוקדם בחולים בסיכון גבוה עם HCQ ואבץ עובד. [8] עם זאת, המחקרים המשמשים לדמוניזציה של HCQ, פרוטוקול זלנקו וכל מיני טיפולים אחרים, לוקים בחסר רב. לדוגמא: ה"מחקר" הענק שפורסם בLancet, הוסר מהאינטרנט לאחר שהתברר שכל כולו הונאה אחת גדולה[מקור 9]. עוד דוגמה: "מחקר" תוצאות "מחלימים" בחסות אוקספורד השתמש במינונים קטלניים של HCQ. [מקור 10] במחקר של מינהל הוותיקים מווירג'יניה השתמשו רק בחולים קשים שאושפזו במכשירי הנשמה. [11]

הבאתי את הנ"ל עם שלושת המקורות, כדי כדי לפרט שהיו "מחקרים" שיקריים מתוכננים מראש, שהתבססו על כביכול "נתונים" מעשרות אלפי חולים במאות בתי חולים, ולאחר מכן הוכח שבסיס נתוני המחקר "מצוץ מהאצבע", לא היו ולא נברא. וכן ניסויים מכוונים בבני אדם בהם נרצחו אנשים במינוני יתר, כאשר מטרת ה"מחקרים" האלו אחת: להוציא לעז על הטיפול ב"פרוטוקול זלנקו", ולמנוע את בריאות הציבור.

- מדוע? בגלל שחברות התרופות הגדולות רוצות למכור את הזריקות יקרות שהן מפתחות. אם לא יהיו חולים, לא יהיה אישפוזים, ולא יהיה למי למכור זריקות, ועבור המפתחים, מדובר על הפסד פוטנציאלי של טרילוני דולרים, כי כולם אמורים לחלות.

האינטרס שלי הוא להציל חיים ולסיים את המגיפה, ממש עכשיו. זה יכול להיעשות בקלות אם ממשלות יפעלו לטובת העם שלהם. משמעות הדבר היא עידוד רופאים וחולים לטפל ב- Covid-19 באופן מיידי, להפוך את התרופות לזמינות, ולהסיר כל מכשול ממשלתי לשימוש בתרופות אלו.

הכוחות המתנגדים ל- HCQ ול"פרוטוקול זלנקו "הם חזקים ורבים מאוד הם בעלי אג'נדות משלהם: כמה פוליטיקאים המחפשים כוח למפלגתם אם הכלכלה ממשיכה להתמוטט; מנהלי  חברות התרופות הענקיות המחפשים רווח מהתרופות והחיסונים היקרים שלהם; ארגון הבריאות העולמי דוחף את סדר יומו בהתאם לאינטרסים של מקורות המימון שלו; אנרכיסטים המחפשים אנרכיה; ועוד.

האמת תעמוד במבחן הזמן. בינתיים, אולי אם הפוליטיקאים, מנהלי הביג פארמה וכל השאר היו זוכרים שכל אחד מאיתנו, כולל הזקנים ובעלי התחלואה הנמוכה, נוצר בצלם אלוקים ושחיים הם בעלי קדושה, אז אולי אלפים נוספים זכו אין צורך למות בזמן שהאמת נאבקת להשתחרר.

מקורות נוספים:

הפגיעה בבריאות הנפש וגל התאבדות עולמי בגלל קורונה[13]  

בידוד חברתי כגורם התעללות בילדים[14]

[14] תסמינים פסיכיאטריים, התעללות בילדים, ורצח בתוך המשפחה בעקבות בידוד חברתי

רופאים מאשימים: חולי קורונה בוולפסון הוזנחו ומתו

הרבי שליט״א מלך המשיח במסר לעם ישראל: ״ארץ ישראל המקום הכי בטוח בעולם״, ״אין מה לפחד״

תגובות

  • רן ד , ה' אלול התשפ"א, 04:45

    ד"ר זלנקו פתח אתר חדש והקישור לפרוטוקול זלנקו נמצא שם:
    https://vladimirzelenkomd.com/zelenko-prophylaxis-protocol

  • הודיה , ד' אלול התשפ"א, 21:18

    ישר כח עצום!
    הקישור בכתבה לפרוטוקול זלנקו לא ניתן לפתיחה. האם ניתן לקבל קישור? וכיצד יכולה להשיג את התרופות הללו ללא מרשם? הם בכלל נמכרות בבתי מרקחת? הבנתי שנאסרו למכירה או משהו כזה. תודה רבה

  • מגלות לגאולה , י"ד חשון התשפ"א, 18:43

    כל הכבוד לכם על פרסום הדברים!
    זכיתי להעבירם הלאה לרבים!
    וגם להעלותם לאתר מגלות לגאולה http://5f8c42aad0e73.site123.me/
    ניתן לקבל עדכונים חשובים במייל: 4245214@gmail.com
    תעשו חיל ותחזקו את עם ישראל! בשורות טובות!

  • טוביה דורון , ט' חשון התשפ"א, 18:34

    מענה: זו בדיוק הבעיה שמציג ד"ר זלנקו, לא רק שלא ניתן לרכוש בארץ למרות שהמחסנים מלאים מהתרופה , אלא המערכת הרפואית מונעת בכח את השימוש בפיתרון הפשוט הזה.
    מצידנו, פשוט שצריך להעביר את הכתבה לכמה שיותר רופאים, כי הכתבה מלאה מידע רפואי מקצועי באנגלית. עם "ראש ענק" של התייחסות למכלול הבעיות העולמיות של קורונה מחקרים על בידוד חברתי בעולם כולו, ולא רק נקודתי לתרופה זו או אחרת. רוב הרופאים לא יתייחסו, מפחד שמא יפוטרו. אבל אוליי ימצא מישהו ש"ירים את הכפפה" ויש בידו לעשות. בכל אופן, רופאים לא מסתכנים בשום דבר אם הם מעבירים מאחד לשני. פינג פונג.
    טוביה דורון

  • רובי , ט' חשון התשפ"א, 12:26

    ניתן לרכוש בארץ?

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...