• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

עמדת ההלכה: יש תרופה לקורונה

עמדת ההלכה היא, שקיימת תרופה וותיקה ובטוחה, מאד יעילה נגד קורונה. אנו מביאים כאן את הזום שערך ד"ר זלנקו עם הרב יהורם אולמן, סידני, אוסטרליה, בתרגום, באורך (כמעט) מלא שעה ו-9 דקות. עמדת ההלכה של הרב יהורם אולמן מובאת כסיכום, בסוף הזום שערך ד"ר זלנקו עם קהילת חב"ד באוסטרליה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

עמדת ההלכה: יש תרופה לקורונה

עמדת ההלכה היא, שקיימת תרופה וותיקה ובטוחה, מאד יעילה נגד קורונה. אנו מביאים כאן את הזום שערך ד"ר זלנקו עם הרב יהורם אולמן, סידני, אוסטרליה, בתרגום, באורך (כמעט) מלא שעה ו-9 דקות. עמדת ההלכה של הרב יהורם אולמן מובאת כסיכום, בסוף הזום שערך ד"ר זלנקו עם קהילת חב"ד באוסטרליה

(ראה גם בכתבה הפרוטוקול של ד"ר זלנקו)

 

 

תימלול הזום עם ד"ר זלנקו, ד"ר ברטלט, והרב אולמן

מנחה: הוירוס נמצא בכל מקום בעולם. הוא לא יחודי ליהודים. לדאבוננו, באנגליה, צרפת וארצות הברית, לפחות בתחילת המגפה זה השפיע על הקילה היהודית במידה יותר גדולה.

ולכן, מן הראוי בתשעה באב, באם זה יעזור, לדבר עם שני רופאים. עם דר’ זלנקו, ועם דר’ ברטלט שכרגע נמצאים איתנו, ולשמוע מהם מה הם אומרים לגבי על חילוקי הדעות בנוגע לתרופות שעליהם הם ממליצים.

היינו רוצים לשמוע את השקפתם על העניינים האלה, על התרופות האלה. האם זה דבר שגם כאן באוסטרליה ניתן להשיג? כמדומני, שכאן הפסיקו למכור את את הידרוקסיכלורוקווין, וקשה להשיגו. וכמובן יש לכם היבטים ורעיונות שונים שהיינו רוצים לשמוע.

אנו במיוחד אסירי תודה לדר’ זלנקו בגלל העובדה שהוא עבר ניתוח קשה. כשביקשנו לראשונה לפני כמה שבועות מד"ר זלנקו את הסכמתו לדבר כאן הערב, הוא אמר שהוא באמת היה רוצה אבל הוא לא יודע אם יתאפשר, ויכולנו לאשרר את זה רק מוקדם היום בבוקר, בשעון אוסטרליה, ורק אז יכלנו לידע אנשים.

השידור הוא בזום, פייסבוק ויוטיוב, עם כמה מאות אנשים. כל הקהילה שלנו כאן, יש מאות אנשים המעוניינים לשמוע מכם, ואנחנו ממש אסירי תודה כי אנחנו יודעים שהזמנים אינם קלים עבורך, דר’ זלנקו, להשתתף איתנו.

הייתי גם רוצה להזכיר, שד"ר ברטלט נמצא איתנו. הוא אמר לי שיש לו ארוע עם נשיא ארה"ב, כך אני מבין, היום, ולכן לכתחילה הוא לא ידע אם יתאפשר לו להשתתף, כך שאנו מודים לך שגם אתה נמצא איתנו.

הייתי רוצה להתחיל עם דר’ זלנקו. אם תוכל לדבר איתנו קודם.

ד"ר זלנקו: אתם יכולים לשמוע אותי עכשיו? כן יכולים.

תודה רבה על שאתם מארחים אותי ולכל המאזינים, זה זכות לחלוק אתכם רעיונות שיכולים להציל חיים.

הקול שלי חלוש בגלל שרק אתמול חזרתי מבית הרפואה. היה לי ניתוח לב פתוח להוצאת גידול מהלב, הייתי עם מכשיר הנשמה כמה ימים וזה השפיע על הקול שלי. אבל, אני מרגיש שזה מספיק חשוב שאני יעשה את המאמץ על מנת לחלוק אתכם את הרעיונות הללו.

הקורונה לא אמור להרוג אף אחד

נכון לעכשיו, הקורונה לא אמור להרוג אף אחד. ורוב האנשים בכלל לא אמורים להגיע לבתי הרפואה.

והסיבה היא, שיש בידינו מידע רפואי, מספיק מידע רפואי נגיש בתוצאות ניסיונות ומחקרים לכל אדם עם יושרה אינטלקטואלית, שרוצה להבין למצוא ולעקוב.

אני אדבר על המידע שיש לי שאני פרסמתי. נקרא לזה "הפרוטוקול של זלנקו" להקל על השיחה.

עוד דקה אומר מה זה. אם משתמשים ב"פרוטוקול זלנקו," מה שאני ראיתי, היה ירידה של 84% בצורך לאישפוז עם חולים בסיכון גבוה, ואחוז תמותה של 0.7 בחולים עם סיכון גבוה.

- לא מכלל החולים. מכלל ההחולים מדד התמותה הוא הרבה יותר נמוך. אבל בחולים עם סיכון גבוה, איפה שהיו צפויים תמותה של  10 אחוז, אני ראיתי תמותה של 0.7%.

חייבים להפנים זאת, היות שזה נוגע לכל העולם, והטיפול שעליו אני מדבר נגיש בצורה של כדורים, וזול, וזה דבר מאד חשוב, היות שזו בעיה עולמית, ואנחנו חייבים להערך לטיפול בקנה מידה גלובלי על מנת לאפשר נגישות למי שצריך יכול להשיג את זה.

התרופה פשוטה לייצור, ולגמרי בטוחה.

פרוטוקול זלנקו

עכשיו הרשו לי לתאר את "פרוטוקול זלנקו:" זה, קודם כל, לא התרופות. על התרופות נדבר אחר כך. ניגש כעת לחלקים היותר חשובים.

וזה -  זיהוי החולים בסיכון.

חייבים לזהות חולים בעלי סיכון גבוה שעלולים לפתח סיבוכים, וזה דבר פשוט. צריך להיכנס לטיפול נמרץ או למחלקות האישפוז, ולראות ולבחון איזה חולים מתים. ורואים, שזה אנשים מעל גיל 60, או מתחת לגיל 60 עם בעיות רפואיות חמורות. הצעירים, והבריאים, בדרך כלל לא מתים מהמחלה הזאת.

במציאות, הקורונה יותר בטוחה לילדים משפעת רגילה. יותר ילדים מתים כל שנה משפעת, מאשר מקורונה.

וירוס הקורונה, "מתוכנת" כביכול לתקוף את הפגיעים באוכלוסיה. את החלשים ביותר, דיירי בתי אבות, אנשים עם סרטן. עם לחץ דם. מחלות לב.

ומסיבה מסויימת ההדבקה תלויה גם בהיחשפות, כלומר רופאים, פרמדיקים, אחיות, אנשים שנחשפים לרמות גבוהות של הוירוס גם כן פגיעים יותר. כנראה שכמות הוירוס שנחשפים אליו יש לו השפעה משמעותית על חומרת המחלה.

אז מה שעשיתי עבורכם הוא מיפוי חתך צר מהאוכלוסיה שפגיעה יותר לקורונה. שעבורם אנו צריכים לגייס משאבים עבור חתך אוכלוסיה זה, למנוע מהם את הסיבוכים שאנחנו יודעים שיגיעו.

מדובר על מדד תמותה של 10% בקבוצה הזאת של החולים. אתם יודעים שבבתי אבות בניו יורק, היו 50. אחוזי תמותה. תחשבו על זה.

או קיי, אז זה החלק הראשון, של "פרוטוקול זלנקו", לאתר את האנשים הנתונים בסכנה, מאוד פשוט, כל אחד כל לעשות את זה, וזה חייב להיעשות.

החלק השני, זה לעבוד בהגיון.

חייבים לטפל בחולי הזה בדיוק כמו כל חולי אחר ברפואה, או כמו כל דבר אחר בחיים.

לדוגמא אם יש לך שריפה ואתה מתקשר לכבאים, אתה מצפה שיבואו מיד לכבות את השריפה. אתה לא מחכה שהבית ישרף לפני שתרים טלפון!

או אם יש למישהו יש רח"ל ל"ע, המחלה ההיא. הרי לא אומרים לו חכה לדרגה 4 של המחלה מצב בלתי הפיך, לפני שנתחיל לטפל.

או אם למישהו יש דלקת בבוהן הרגל, לא נאמר לו לחכות עד שתהיה חצי מת מזיהום לפני התחלת הטיפול. אלא נטפל בו מיד.

המרכז לבקרת מגיפות בארה"ב ממליץ לטפל בשפעת בתוך 48 שעות עם תרופות אנטי ויראליות . למה? - כי אז  התרופה עוזרת. מדוע? (אני יודע את התשובה. אני שואל שאלה רטורית).

ולמה בנוגע לקורונה העולם איבד את ההיגיון?!

למה בנוגע לקורונה אנחנו לא מטפלים מיד בתסמינים אלא רק כאשר הפציינט כבר הגיע לבית הרפואה - מונשם?!

המחקרים השיקריים

אם רואים את כל המחקרים שלדעתי נועדו מראש ליפול, כל המחקרים, בואו נראה אחד אחד.

המחקר של הווי.איי בוירגיניה על נעשה על חולים מונשמים, לאחר 17 ימי אישפוז בממוצע. הם היו בצב קריטי ואחוזי התמותה בינהם היה 90%. ושם מצאו, ששימוש בתרופה הידרוקסיכלורוקווין לא הועיל. ממש "נפלא"...

ואיך הם מסיקים מזה בנוגע לחולים קלים לפני אישפוז?! אם זה לא עזר לחולים גוססים בטיפול נמרץ, אז זה לא יעזור לחולים עם תסמינים קלים?!

תוצאות מחקר שיקרי, לגמרי לא הגיוני. לא הוגן, ולא ישר. לחלוטין שקרי, ופשוט רשעות, הייתי אומר.

אתן עוד דוגמאות.

המחקרים מאוקספורד מצאו שה'הידרוקסי' הורג אנשים. זה נכון. הבעיה היחידה עם המחקר ההוא, שהם נתנו 2400 מ"ג 'הידרוקסי' ביום.

שתוכלו להעריך, אני נותן 400 מ"ג, אז הם השתמשו פי 6 מהכמות המומלצת של הידרוקסי כלורוקווין, כמות שיכולה להרוג פיל גדול. אז נכון, אנשים מתו. אנשים גם ימותו מאקמול אם יבלעו חבילה שלמה.

מה שחייבים לשאול, זה איך אנשים נרצחו ב"מחקר" עם תוצאות ידועות מראש, ש'הידרוקסי' מסוכן ולא יעיל לקורונה.

המחקר השיקרי ב"לנסט"

ה"מחקר" הכי המרושע ושיקרי, הוא מחקר שהתפרסם ב"לנסט" שחלקים ממנו נדפס בעיתון ניו אינגלנד מדסן, ולאחר מכן הוכח שכולו רמאות ומירמה. כל העולם ניפנף במחקר ההוא להוכיח שה'הידרוקסי' לא יעיל, ארגון ההרג [הבריאות] העולמי של האו"ם השתמשו מיד בתוצאות ה"מחקר" הזה כבסיס לנסיגה מהמלצתם לשימוש בתרופה הידרוקסיכלורוקווין,

ואז התגלה, שכל המידע  שהשתמשו בו ב"מחקר" שנעשה כביכול עם "ביקורת עמיתים" במרכאות כפולות ומכופלות שהיה אמור לאשר ולוודא שהאמת תצא לעולם, היה שיקרי, או ממומן, או מה שלא יהיה, אבל הוכח שזה שקר, וזה נפל.

אבל הנזק נגרם. התוצאה היא, שמליוני אנשים לא קיבלו תרופות בגלל ארגון הבריאות העולמי. אני יודע את זה בגלל שייעצתי ל-7 ממשלות שהגיעו אליי מאז חודש מרץ, וכמה מהם מאמריקה הלטינית. אחד מהם זה מדינת צ’ילי.

במדינת צ'ילי הם מאד ממושמעים להמלצות ארגון בריאות העולמי. כשניסיתי לשכנע אותם, הם בכלל לא רצו לשמוע. בגלל המלצות הארגון נגד הטיפול בהידרוקסיכלורוקווין.

אומר לכם משהו מאד חמור. הFDA, מינהל המזון והתרופות של ארה"ב הסיר את הנחיית החירום לשימוש בהידרוקסיכלורוקווין הם אמרו, שזה לא עובד, ולא עוזר, אבל אם מסתכלים בפרטים, על מה הם מסתמכים, הם מצטטים את המחקר השיקרי ההוא מהלנסט, שכבר נמחק מכל הרשומות - כבסיס להפסקת הטיפול בהדרוכלורוקווין.

אפשר להשתגע מהצביעות, ופשע נגד האנושות, רצח ההמונים שאנו עדים לו.

או קיי אז זה חלקו השני של פרוטוקול זלנקו.

הגיון פשוט. - טפל בבעיה מוקדם. לסווג את החולים עם סיכון גבוה, ולטפל בבעיה מוקדם.  מוקדם - ככל האפשרי. עדיף בחמישה ימים ראשונים מהופעת התסמינים.

אומר לכם למה. אם מסתכלים על התנהגות הוירוס בחמשת הימים הראשונים זה למעשה - כלום. אפס. הוירוס לא מתפתח הרבה, והתסמינים יחסית מעטים.

 בסביבות היום השישי הוירוס מתפרץ כמו שריפה פראית. ומה שקורה הוא שרוב החולים לא מגיעים לרופא. ביומיים הראשונים, הם חושבים שיש הצטננות שזה יחלוף. אחרי יומיים שאין שיפור, הם מתקשרים לרופא, ביום השלישי, ומקבלים תור ביום הרביעי או החמישי מתחילת התסמינים, אז שהרופא רואה את החולה זה ביום הרביעי או ביום החמישי.

אז עכשיו צריך בדיקת קורונה. הבדיקה לקורונה,לפחות כאן באמריקה, זה לוקח שלושה ימים לקבלת התוצאות ברוב המקומות. יש שמקבלים באותו יום אבל זה מאוד נדיר. ברוב המקרים זה שלושה ימים.

אז אם אחד בא למרפאה שלי ביום החמישי עדיין לא כל כך חולה, אם אחכה לתוצאות הבדיקה נגיע ליום השמיני בלי טיפול ועכשיו הם באמת חולים.

אז מה שאני עושה זה , לא מחכה לתוצאות הבדיקה, אלא אם יש לי חשש שיש לחולה את הוירוס, וזה ממש פשוט לאבחן, לכל מי שיראה את המצב הרפואי זה קל מאד לאיבחון. ואז חייבים להתחיל בטיפול.

פרוטוקול זלנקו

והנה הטיפול, עכשיו אני אדבר על התרופות. הסיבה שחיכיתי לדבר על תרופות כדבר אחרון, זה בגלל שששאר העקרונות שהוזכרו הם הרבה יותר חשובים. בגלל שיש כמה גישות לריפוי שיתכן שיהיו יעילות.

לי אישית יותר מוכר סוג אחד, רופאים אחרים מכרים אופנים שונים, אבל הנקודה היא, לסווג את החולים בסיכון ולטפל בהם מוקדם.

אני משתשמש באבץ, ואומר מדוע אני מזכיר את האבץ קודם. בגלל שהוא קוטל ווירוסים. זו עובדה מפורסמת שאבץ מונע מהווירוס להשתכפל, והוא עושה זאת באמצעות הפרעה לתפקוד אנזים חשוב שנקרא ...RNA DEPENTENT, האנזים שאחראי לתהליכי שיכפול של הרבה וירוסים

האנזים הזה נמצא בתא יחד עם הוירוס, וזה מה שהווירוס צריך כדי להשתכפל. הוירוס לא יכולים להשתכפל לבד, הוא צריך לגזול מכניזם ביולוגי מהתא החי לשם שיכפול והתפתחות.

ככה הוירוס עובד. הוא נכנס לתא, ובמקרה שלנו הוירוס מתמקם בהתחלה באזור הראש, הסינוסים ובאף.

ואגב, מתי שזה באזור הראש, זה מאוד מאוד קל לריפוי, אבל כשזה כבר יורד למטה, לריאות, אז מתחילים כל הסיבוכים הנוראים.

אז יש לנו חמישה ימים שהוירוס עדיין באזור הראש, לפני שהוא יורד למטה. לאחר שהוא יורד לריאות זו נהיית מחלה אחרת.

אז אני משתמש באבץ , אבל כדי להחדיר את האבץ לתוך התא, חייבים הידרוקסיכלורוקווין. להידרוקסיכלורוקווין יש כמה אופני פעולה אבל החשוב ביותר לענייננו הוא ZINK IONOPHORES properties במילים אחרות: הוא פותח לאבץ ערוץ הובלה, המאפשר לאבץ שנמצא מחוץ לתא לחדור אל תוך התא, וזה חשוב, כי הוירוס נמצא בתא ביחד עם האנזים המשכפל. כאשר האבץ חודר לתא, הוא מתחיל למנוע את פעולות האנזים, הוירוסים לא משתכפלים, והעומס הוויראלי בגוף יורד.

 הבעיה בריאות בקורונה, נגרמת עקב פעילות יתר של המערכת החיסונית שנקראת "סופה ציטוקלינית", שחרור כמות גדולה של ליחה קשה שסותמת את הריאה, וזה הסיבוך העיקרי שגורם לקשיי נשימה וכו' בשלב השני של המחלה.

מערכת החיסון נלחמת בוירוס, ואנחנו בעזרת אבץ, מחלישים את האויב, ועוזרים למערכת החיסון לנקות את הוירוס באופן טבעי כפי שקורה בזיהומים ויראליים אחרים.

לטיפול הנ"ל, ב'הידרוקסי' ואבץ, אני מוסיף אזיטרומיצין - אנטיביוטיקה, לאו דווקא, אפשר גם דקלוסייקלין. הרציונל לשימוש באנטיביוטיקה הוא, שהסיבוך העיקרי של הקורונה, זה דלקת ריאות חיידקית. שמתפתחת בריאות וגורמת נזק חמור בריאה. האנטיביוטיקה זה כמו שכבת מגן נגד התפתחות דלקת ריאות.

אוקיי. מכניסים את האבץ לתוך התא, מחלישים את הוירוס, ומגינים על החולה מפני התפתחות סיבוכים ע"י אנטיביוטיקה. וזה "פרוטוקול זלנקו", זה מאוד פשוט זה עולה פחות מ20 דולר, וכאשר שזה יתקבל בעולם, ההיסטוריה תספר באופן הכי ברור מי עמד לצד האנושות בשמירה על קדושת החיים, ומי לא.

המנחה: תודה רבה דר’ זלנקו, נחזור לעניין עוד מעט, הייתי רוצה להציג את דר’ ברטלט, רק שאלה אחת דר’ זלנקו.

האם ניתן להשתמש ב'הידרוקסי' כטיפול מונע? במילים אחרות אם למישהו אין בכלל תסמינים או סימנים של המחלה, האם יש סיבה לקחת או לא לקחת? או כמה לקחת? מהתרופות האלה?

ד"ר זלנקו: - כן, יש טיפול מונע. לא התמקדתי על הטיפול כתרופת מנע בגלל שדובר על טיפול במחלה. אבל יש טיפול מונע ,אני לוקח את התרופה בעצמי. וכל רופא חכם שאני מכיר גם לוקח את הטיפול הזה כמגן.

וזה לגמרי בטוח ולגמרי יעיל, אני לא רוצה לגזול מזמנו של דר’ ברטלט, אבל אם תרצו לחזור לשאלה זו, אין בעיה.

תודה רבה לך דר’ ברטלט שבאת וקמת כל כך מוקדם שם במידלנד, טקסס. כן? -  כן. יש לי קשר לטקסס, אחותי וגיסי הם שלוחים הראשיים של הרבי מליובאויטש בטקסס,  הם גרים ביוסטון, ויש להם הרבה בתי חב"ד על כל פני טקסס. אני יודע שאתם אנשי טקסס מאוד גאים וחלק מהגאווה הזו, בתחום הרפואה. אתה מאמין שיש לך עוד ריפוי עוד גישת לטיפול בקורונה, אז תודה שבאת. אולי תיתן לנו תקציר על הרקע שלך ותגיד לנו את ההמלצה שלך ואיך זה שונה מההמלצה של ד"ר זלנקו, ואז אולי נוכל לערוך דיון בין שניכם.

ד"ר ברטלט: קודם כל, יש לי הכבוד להיות כאן תודה לכם, יש לי הערכה עצומה למאמינים ב-ה.' סיפרתי לאשתי אתמול בלילה על ההזדמנות המיוחדת לדבר עם ה"איינשטיין" של ימינו, ד"ר זלנקו, ויש לי כבוד רב אליך ד"ר זלנקו. אנו תומכים בך, והמשפחה שלנו, אוהבת אותך. אתה לא לבד. כל דבר שאמרת לגמרי נכון.

אני מסכים במאה אחוז. היגיון פשוט, טיפול מוקדם. הניתוח שלך של על המחקר ש"הוכיח" ש'הידרוקסי' כביכול רעיל,

אני ממש אוהב את ההיגיון, בדבריך. אני רופא בטקסס, למדתי בטקסס-טק במערב טקסס, איפה שאני גר. והתחלתי כרופא משפחה, בעיירה קטנה מאד וזו באמת רפואה בחזית, כמו בחלקים מסוימים באוסטרליה איפה שכולם מכירים את כולם, ומרגישים אחריות בכל החלטה.

אני גם עובד במיון ושם ומצפים ממך לתשובות ופתרון מיידי. ואתה חייב לחשוב מחוץ לקופסא. וכפי שאתם יודעים, אלוקי אברהם יצחק ויעקב, עונה לתפילות, וכל התשובות וכל הדברים הטובים באים ממנו. ומלכותו בכל משלה

דרך הפעולה שלי הגיעה אליי מתוך חיפוש של הקב"ה. אני מניח שאתם רוצים לדעת עליי יותר.

מושל טקסס ביקש ממני להשתתף בצוות פעולה מוביל לייעץ לו איך לכל תושב בטקסס יהיו שירותי בריאות איכותיים, שאף אחד לא "יישאר בחוץ," זה צוות פעולה חדש עם מינוי לשנתיים, ואחרי זה הוא ביקש ממני עוד שנה, ושוב ושוב, משך שבע שנים. ואני חושב ששבע זה מס’ משמעותי.

המחלה הזו, כל דבר שד"ר זלנקו תיאר אני מבין שזה וירוס של דלקת וירלית נשימתית. הוירוס מתחיל בראש ובצואר. יש מס’ דברים מעשיים פשוטים ולא פורסמו לציבור. דברים משמעותיים.

מה שנאמר לנו, הרופאים, כרגע, זה לטפל רק אחרי בדיקת קורונה. ולמעשה, אין טיפול בארה"ב.

ארגון הבריאות העולמי מביא את דברי סין הקומוניסטית, וכך גם המרכז לבקרת מחלות. אני חושב שגם ד"ר זלנקו מזהה את אותו היחס: לא לטפל עד אחרי ששני שליש מהבית נשרפו,  ואז לחפש עזרה.

הוראת מערכת הבריאות היא, אם פיתחת תסמינים קלים או בינוניים שב בבית. אל תטריד את הרופא או את בבית הרפואה. התייחסות זו מגוחכת ומסוכנת. חייבים איבחון מוקדם, וטיפול מוקדם. ד"ר זלנקו הצביע על נקודה מאוד חשובה, אנחנו קוראים לזה טיפול אמפירי.

כשאתה מזהה את הבעיה אתה מטפל בה. לא מטפלים בבדיקה, מטפלים בחולה.

ואם לחולה יש תסמינים של המחלה, השתמש בהיגיון ובשיפוט שלך להתערב עם טיפול מתאים, כמו שאנו עושים בכל מחלה אחרת שמאיימת על החיים.

וזהו אכן איום. מצד שני, צריך לשים את זה בפרספקטיווה. חצי מהאנשים שנושאים את הנגיף שיש להם את המחלה הזו, לא יודעים שיש להם את זה, הם א-סימפטומטיים. ללא תסמינים. מערכת החיסון שלהם תהרוג את הוירוס בלי שום טיפול, ובלי חיסון, הם לא יצטרכו חיסון, כי מערכת החיסון שלהם תעשה מה שהם חושבים שהחיסון עשה.

אבל בשביל עשר או עשרים אחוז שנמצאים בסיכון חיים עדיף כמובן לתת טיפול מוקדם. אני ראיתי אנשים מבריאים מהר מאד. הטיפול בו אני משתמש הוא סטירואיד מסוג קורטיזון.

הוירוס הזה גורם לדלקת ויראלית נשימתית. וגורם לבעיות נשימה. נדרש פתרון אנטי דלקתי לדרכי הנשימה. היו לי פציינטים שנלחמו על כל נשימה בתחושת טביעה, ואחרי הטיפול הראשון אמרו לי דבר שלעולם לא שמעתי על התרופה בה אני משתמש. (ביודסונייד)  הם אמרו ”אני יכול לנשום"! הם הרגישו הקלה בחזה וקוצר הנשימה נעלם. אחרי המנה הראשונה של התרופה.

אני הייתי מופתע. אני מאמין שקיבלתי זאת מנותן כל המתנות אני משתמש בתרופה הזו כבר יותר מעשים שנה. אבל במחלה הזו, זו הפעם הראשונה שאני שומע חולה אומר שמרגיש את ההבדל מיד בלקיחת התרופה.

זה כאילו התרופה הזו נוצרה בדיוק בשביל הוירוס הזה. ואני בהשקפה שלך, שזה היגיון פשוט ושיפוט במרפאה ב"חזית", או בטיפול נמרץ, בכל מקום צריך להיות יוזמתי, למנוע, לטפל מוקדם.

כי שמטפלים בבעיה כשהיא קטנה מקבלים תוצאות טובות. במקום לתת למחלה להתקדם.

אחרי שפרסמתי את הפרוטוקול שלי באינטרנט, והוידאו נהיה ויראלי, כמובן שהוידאו נחסם ע"י פייסבוק טוויטר ויוטיוב, וכשזהה קורה, זו בעצם מדליית כבוד.

בית רפואה דרום לסאן אנטוניו ראה את הוידאו שלי, הם אספו את הצוות והחליטו להשתמש בשיטה הזו בטיפול נמרץ. הם לא סיפרו לי על זה. אחרי 48 שעות הם רוקנו את כל הטיפול נמרץ. כולם השתחררו הביתה. וזה במצב של במחלה מתקדמת.

הוירוס הזה, מתחבר לקולטנים... בשלב השני של המחלה. וכשזה שם זה גורם לשחרור של כימיקל יוצר דלקת שנקרא .. ועוד חלבונים דלקתיים. אנשים חכמים ממני ערכו מחקר ומצאו שאותם כימיקלים דלקתיים משחררים חומרים רבים גורמי דלקת.

\\\\\///\\\//////

// \\\\

ד"ר ברטלט: האסטרטגיה הזו יותר מבריקה ממני אני לא המצאתי את התרופה ולא מוכר אותה. רופאים מבריקים משתמשים בה ככלי אחד מתוך ארגז כלים. וגם ה'הידרוקסי' בוודאי שעובד.

ד"ר זלנקו, למה ארצות הברית נתנה לפני חודש לברזיל שתי מיליון מנות אם זה לא עובד?

אני מסכים עם כל מה שאמרת, אתה אדם מבריק. אבל זה רק עוד כלי אחד בתוך ארגז הכלים, ואני נדהם מזה שאין עוד רופאים שמודים שזה מגוחך.

למה שידברו על ד"ר ברטלט? התרופה נמצאת כבר הרבה זמן בשוק, הוא לא המציא אותה, זה כלי יעיל!

אני חושב שמתרחש משהו מרושע. יש סיבה שלא רוצים פתרון לבעיה הזו.

אבל יש הרבה תשובות, הרבה כלים בארגז הכלים בלוחמה שלנו נגד קוביד19. ה'הידרוקסי' שנוסה בהצלחה, אחרי שהנשיא טראמפ, הנשיא שלנו הצהיר שה'הידרוקסי' והזיטרומיצין יעילים, תוך שלושה ימים עוד רופא (חושב שהוא רופא,לא בדקתי) דחה את טענותיו של הנשיא. אז כל העולם גם דחה.

נכנסתי לאינטרנט, וכל אחד יכול, ותוך 30 דק’ מצאתי המון כתבות על פעילות אנטי ויראלית בשימוש ב'הידרוקסי' ואזיטרומיצין נגד 13 וירוסים שונים, כולל סארס.

יש תיעוד רחב לכך ש'הידרוקסי' ואזיטרומיצין הן אנטיויראליים. כולל נגד סארס1 וסארס2, כך שזה לא סוד גדול למי ש"חופר" באינטרנט, ולא צריך להיות רופא כדי למצוא את החומר הזה.

אז ד"ר זלנקו תודה רבה לך על השירות שלך למען האנושות, אבל התרופה הזו (ביודסונייד) ממש טובה וחזקה. היא מרוקנת את מחלקות הטיפול נמרץ. מה היה קורה אם כל הטיפול נמרץ היה מתרוקן תוך 48 שעות?

התרופה הזו בשימוש יום יומי אני מתכוון לביודסונייד, וסטירואידים נשאפים כתרופת מנע.

בגלל שאסטמה היא מחלה דלקתית בריאות וקוביד19 היא מחלה סופר דלקתית בריאות. ובאסטמה, הרי ילדים בכתה ב נותנים לעצמם טיפול נשימתי מונע עם 'ביודסונייד' 5 דק' בבית, כשהם בריאים, על  מנת להגן על עצמם מפני התקפת אסטמה.

אמרתי לרופא אחד שהוא גם חבר קונגרס, שאני מאמין שיש פה אסטרטגיה חבויה למניעת התרופות. מה אם כל קבוצות הסיכון היו לוקחות תרופה נגד אסטמה כאמצעי הגנה לחסום מחלה נשימתית דלקתית?

עד שמישהו יתחזה לגאון מבריק ויקח על זה את הקרדיט. ולא אכפת לי מהקרדיט, חשוב לי שאנשים יחיו.

נכון לעכשיו יש לנו כמה וכמה כלים להשתמש בהם. אני כבר לא פוחד מקוביד19, וכל מי שצופה בנו גם לא צריך לפחד מקוביד19.

יש לנו תשובות, ד"ר זלנקו, אתה היית בחזית, ואני כל כך מתכבד להכיר אותך אבל יש הרבה פתרונות לבעיה, ויכולים להעזר ולעזור.

העם שלך יודע יותר מכל העמים שיש תקווה וישועה גדולה ולשם אנחנו מסתכלים לעזרה ולפתרונות. ומשם ההפתרונות מגיעים.

תמיד אומרים לנו לשטוף ידיים, זה מאוד חשוב.

\\ ///

\\\\\\////

ד"ר זלנקו: זה מדהים שאנשים שונים מקצה העולם מגיעים לאותן מסקנות. אמת זה אמת, התחלת עם זה שהכל מאלוקי אברהם יצחק ויעקב, ואני מאמין בכך בכל מהותי.

גם אני גם לא מבקש קרדיט על המצאות או רעיונות, אלא שלילה אחד לא הצלחתי להירדם מרב דאגה לחולים בקהילה של 35000 איש שטיפלתי, לבד, וחיפשתי פיתרון, ואז בא לי רעיון.

אני מניח שכל הרעיונות הגדולים מגיעים מחכמתו יתברך, התחלתי להשתמש בזה באופן ניסיוני.

זו המעלה של רופאי משפחה על החוקרים במעבדות, אנחנו מתעסקים עם אנשים, ומרגישים את הסבל שלהם, ורואים אותו לפני כולם.

אז יש לנו את האמפתיה וההבנה לחשוב מחוץ לקופסה בזמן שאנו מנסים להקל על סבלם וכאבם, ולהציל חיים.

אני לוקח כל יום אבץ והידרוקסיכלורוקווין כדי להגן על עצמי. הניסיון שלי עם התרופות הנ"ל למניעת קורונה זה פשוט מדהים. אין לי מספיק נסיון בכתיבה מחקרית, והחוקרים היו מתייחסים לזה כ"מיקרי", אבל אספר לכם סיפור אחד להביא את הנקודה.

משפחה של 9 נפשות שטיפלתי בהם, הבעל אמנם צעיר אבל מאד חולה, יש לו מחלת לב מלבד עוד מצב רפואי חמור, אבל כל שאר המשפחה בריאים ברוך השם.

התחלתי לתת לבעל החולה את התרופות אבל לא לאחרים במשפחה. לאחר כמה שבועות כל בני המשפחה חלו חוץ מהבעל. אז אישתו שישה ילדים וחתנו היו די חולים וכולם החלימו.

לאחר חודש או שלושה שבועות, בדקתי את רמת החיסון שלהם לקורונה, כולם יש להם רמת נוגדנים גבוהה לוירוס, מלבד הבעל. שאצלו אין נוגדנים.

אנחנו נפרסם זאת כמקרה ספציפי שדורש מחקר יסודי, אבל זה מקרה כל כך מדהים שלא היה אצל אף חולה.

אז למי אני נותן תרופות מנע? אני נותן אותם לדיירי בתי אבות, צוותי חירום רפואי שנחשפים לכמיות וירוס גדולות, או כל אחד עם מחלות רקע חמורות. שאני לא רוצה שיקבלו את המחלה.

אבל זה כל אחד לגופו של עניין. אין לי המלצה גורפת. הייתי אמנם יכול להמליץ על "פרוטוקול זלנקו", וברצוני להעיר שאני משתמש גם בטיפול של דר’ ברטלט אתם רואים? הנה כאן. (וד"ר זלנקו מציג את הקופסה המכילה תמיסת ביודסונייד למשאף)

הסיבה היא שלקורונה יש שלושה שלבים. השלב הראשון בחמשת הימים הראשונים. החולים עדיין לא כל כך חולים. עדיין, ברוב המקרים, ניתן להתגבר על הזיהום הויראלי.

אחרי חמישה שישה ימים, מתחילים להיכנס לבעיות. המחלה מתחילה לרדת. מאזור הראש לאזור הריאות. ושאני אומר צרות, זה שני דברים: קרישי דם; לדאבונינו מצאנו שהוירוס הזה גורם לשבץ. קרישיות יתר של הדם מצב מסוכן וקטלני. דבר שני, התנגדות הגוף לווירוס הזה מייצר את "סופת הציטוקלין" עליה הרחיב דר’ ברטלט. אלה חומרים דלקתיים הרסניים לריאות, כמו לשפוך ;חומצה לתוך הריאות. וזו כבר המחלה השניה.

ברגע שהקורונה עוברת גבול מסויים ומתחילים להתפתח סיבוכים, אז אתה מתחיל לראות חולים שמתים.

רפואה זה סוג של אומנות. יש לי תחושה לגבי רוב המטופלים באופן ש"זה לא נראה לי טוב".

אני מתחיל עם הידרוקסי, אבץ אזיטרומיצין, בידסונאיד. אני אתן לחולה כל מה שאני יכול בכדי למנוע אישפוז.  אני לא יודע אם עניתי לך על השאלה אבל זה מה שאני עושה.

 

ד"ר ברטלט: זה מבריק. אחד הכימיכלים המשוחררים לתוך הריאה, כתוצאה מסופת הסיטוקלין, נקרא תרומבוקסין. וזה הכימיקל שגורם קרישי דם בכל הגוף. קרישי דם בריאות . קרישי דם בעורקים, התקף לב. או שבץ.

אז אני ישר נותן אספרין כדי למנוע את קרישיות הדם. אתה שוב בסיבוב רגע לפני כולם, דר’ זלנקו, ואני עוקב אחרי אותו ההיגיון בדיוק.

///\\\

אנשים חכמים ממני גילו זאת לפני 20 שנה, את ה"סופת הסיטוקלין" והכימיקלים שמשתחררים.

ד"ר זלנקו: שכחתי לומר שאשתמש גם באלווויז או זארלטה למנוע קרישי דם. אני יודע שלפעמים מתי שחולה מתאשפז, הוא לא יוצא משם, אני משתמש ב6 - 7 תרופות שונות בבת אחת. רק שני חולים שלי נפטרו, מתוך אלפיים מאתיים שטיפלתי. אני מדבר על חולי קורונה

אחד שנפטר היה לו לוקמיה, והשני בשנות ה70 המאוחרות והגיע אלי חולה  מאוד. וכנראה שזמנו הגיע.

רק 4 חולים אצלי הגיעו להנשמה, וכולם יצאו מזה. ככה שאני יודע שזה עובד.

אתה יכול לכנות זאת "תיאוריות קונספירציה" לנסות להבין את הסיבות מדוע מעלימים את האמת, אבל זה ברור, שחברת גיליאד מתכוונת להרוויח 3200 דולר על מנה של תרופת "רמדיסוביר", שעוד לא נוסתה מספיק לגבי תופעות הלוואי, ומבחינת יעילות - רק מפחיתה את ימי האישפוז מ15 יום ל10 יום,

ואם ישתמשו בגישה שלנו, זה יפחית להם את השוק ב84 אחוז, זה אובדן הכנסות של טריליון דולרים לחברת גיליאד, ואני בטוח שזה לא כל כך משמח אותם.

כך שאני בטוח שיש כוחות עם מוטיבציה למנוע את השימוש בריפוי פשוט, כדי שאנשים יחלו יותר, וירצו תרופה יותר יקרה. לא הייתי מאמין שזה יקרה. זה משרפות אושוויץ מודרניות. אין לי תיאור אחר.

ונקודה שניה. הנשיא טרמפ, (וכאן חשוב, לדעתי, לנתח את המצב הפוליטי), נשיא ארצות הברית עומד לרוץ לסיבוב בחירות נוסף, והוא תמך בטיפול הזה בפרהסיה. זה מתועד. אם יוכח שהטיפול הזה הוא מרכיב עיקרי של הפיתרון, זה יהיה ניצחון פוליטי עצום בדיוק לפני הבחירות. אז אויביו של הנשיא מוכנים לעשות כל דבר ממש, כמו הרס כלכלי עולמי, איבוד אחוז מסוים מהאוכלוסיה, אנרכיה, ומה לא, כדי לתפוס את השלטון. כל האמצעים כשרים.

ובאמת יש כאן גם מרכיב של שחצנות אצל רופאים מהסוג של ד"ר פאוצי שחושבים שהאמת נמצאת רק אצלם.

והטענה השיקרית שהאמת נמצאת רק בניתוח סטטיסטי של תוצאות ניסויים, טיחד עם זה לפסול על הסף ניסיון חיים רפואי מעשי כלא רלוונטי, גישה זו, אני חושב, היא "סטירת לחי" לכל ההיסטורית האנושית.

אם אני טובע בים ורואה קרש צף, אני לא צריך ניתוחים סטטיסטיים כדי להציל את חיי. אני הולך לאחוז בו כדי לנסות להציל את חיי. אולי זה יפצע אותי, אבל לפחות לא אטבע.

אני לא צריך את דר’ פאוצ’י. אני מעדיף חיים במה שנחשב אצלם ל"מקרי", מאשר מות בסיבת מחקר אקדמי.

ד"ר ברטלט: טוב אמרת אדוני! אני אצטט אותך ,את האמרה הזאת.

תודה רבה, אפשר לשאול כמה שאלות שעלו? הפרוטוקול שדיברת עליו נוגע גם לישראל? בישראל מנסים את זה?

אני התעסקתי עם שר הבריאות הישראלי מר ליצמן. במשך ארבעה שבועות, וללא התקדמות. ואז הוא חלה בקורונה, ואז פתאום התקדמתי איתו הרבה... כי הוא ראה שהטיפול עובד... ואז הייתה סערה פוליטית, והוא כבר לא שר הבריאות.

קיבלתי את מספר הפלאפון של מר אדלשטיין הוא שר הבריאות החדש. התקשרתי אליו אולי עשר פעמים הוא לא ענה ולא חזר, שלחתי לו את המחקרים שלי שמסבירים הכל. הוא לא התייחס.

סוף סוף הצלחתי ליצור קשר עם ד"ר (יקיר) קאופמן, בכיר במשרד הבריאות, הוא גם חבד"ניק. גם הוא לא עזר לי. הוא אמר שבישראל, בגלל הביורוקרטיה, ההנחיה חייבת להגיע רק מה"ברנז'ה".

במילים אחרות בארץ, היהירות, גוזרת גזרת מוות. הגאווה אכן הורגת הרבה אנשים.

ה’ ישמור, אבל ישראל צריכה לראות עוד עשרים אלף גופות לפני שיבינו שהם צריכים לעשות משהו אחר. אמרתי חס וחלילה, ה' ישמור, אבל זו הנקודה. אני חושב שחייבים להדליק נורות אדומות. ישראל היא המדינה הכי עקשנית.

מנחה: עוד שאלה בנוגע לטיפול ראשוני, איזה מינון אתה ממליץ כתרופת מנע?

ד"ר זלנקו: אומר לכם גם מה שאני ממליץ לאחרים, וגם מה שאני לוקח בעצמי.

 הידרוקסיכלורוקווין 200 מילגרם, פעם ביום למשך חמישה ימים, ואחרי זה פעם אחת בשבוע. זה בעצם המינון המקובל כתרופת מנע נגד מחלת מלריה. שיש לה אורך חיים גדול.

אני מוסף לזה אבץ, 50 מיליגרם אבץ פעם ביום, למשך 5 ימים, ואחרי זה, גם, פעם בשבוע.

הסיבה שאני עושה זאת, כי זו שיטה להכניס "עומס" גדול של 'הידרוקסי' חולה, ואז, כדי לשמור על מצב יציב של ריכוז מספק של התרופה בגוף, תספיק מנה אחת בשבוע. וכמובן, שצריך במקביל, לקחת אבץ.

זה בדוגמת רובה וכדור רובה. ה'הידרוקסי' זה הרובה, האבץ זה הכדור, חייבים את שניהם כדי לקבל תוצאה, אחד ללא השני לא עובד.

אישית, אני עצמי לוקח אבץ והידרוקסי כל יום. כי אני בסיכון, יש לי רק ריאה אחת, ומחלת לב, התחלתי כימוטרפיה וצריך לעבור עוד הרבה טיפולים כימוטרפיים. אתם יודעים מה זה אומר לאדם כמוני. אני בין בעלי הסיכון הגבוה ביותר, ואני רוצה לחיות, אז אני משתמש במה שיותר אמצעי הגנה.

ואכן, אני לוקח גם את הביודסונייד. התוצאות מדהימות. אני ממש לא פוחד מהוירוס הזה.

הקורונה בחסידות - כתר עליון

ד"ר זלנקו: אצלנו בתורת הסוד, באחד מספרי האריז"ל, ספר מסויים שנכתב ע"י רבי יצחק לוריא, יש משהו שנקרא "עיגולים," או "מקיפים דא"ק". מעולם לא הבנתי מה הכוונה, עד עכשיו.

ישנו עניין מסויים ששייך לכל אדם פרטי בעולם. וזה הצורך בישוב הדעת, הרחבת הדעת. סוג של רוגע נפשי.

אנשים לא שמים לב, אבל כאשר יש להם את זה, הם לא יוותרו על זה. ורבותינו אומרים, ש"אין שמחה כהתרת הספיקות".

כל העולם כרגע, בלי שמחה. כל העולם. כל אדם בעולם, חי במצב של מועקה, של פחד, מצב של דאגה, שנגרמו באופן מלאכותי כדי ליצור מועקה עולמית אצל אנשים, כדי לשלוט בהם בקלות.

מה שאני ראיתי, ואני רופא מקומי פשוט מצפון ניו יורק, איך יכול להיות שאני מייעץ לשבע ממשלות?!

אומר לכם איך. מצאתי משהו, בסייעתא דשמייא, כמובן, שנותן קצת אור של תקווה. שיש פתרון. שזה לא סוף העולם. שהקב"ה מקדים רפואה למכה.

ואנחנו כבר שם.

אנשים לא מתים מהקורונה, הם מתים בגלל פוליטיקה. בגלל בצע כסף, בגלל גאווה, בגלל פחד. וזה, אני חושב זה "מקיף דא"ק".

במילים אחרות זה כל כך נחוץ לכל אדם בעולם, יהודי, ואינו יהודי, ללא הבדל, כל העולם כולו רועד. זה זמן מסוגל, כולנו יכולים להסכים, שעם אהבה,

אתם יודעים, בית המקדש שלנו נחרב, חורבן בית המקדש כאילו קורע את הלב מתוכינו, היהודים. (אני קצת רגיש לעניינים לבביים כרגע)...

זה כמו שאתה רוצה לב בריא, אתה רוצה משהו שיזריק פולסים של חיוניות בכל עורקי האנושות, ויביא את אור ה’ וברכתו לכולם.

בהרבה מובנים קוביד19 זה תוצאה טבעית של חורבן הבית. בגלל שתגובת העולם לקוביד19 הוא פשוט רשע.

הרישעות קיבלה הרבה יותר מידיי אפשרות לתפוס שליטה דרך הענין הזה. עכשיו צריכים להחדיר אור, וטוב, אהבה שלא תלויה בדבר. ואז, אתם יודעים קצת אור ידחה הרבה חושך.

אני כלל לא פוחד. יש לי "אפס פחד". אני מבין באיזה אויבים שהתחלתי להילחם בהם אני מתגרה. השמאל הליברלי באמריקה, ותעשיית התרופות. אני מודע לחלוטין למה שהם מסוגלים לעשות. אבל אני לגמרי מוכן.

מה שאני מנסה לומר זה, שאין כרגע דרך האמצע. זו מלחמת הישרדות.

זו אכן מלחמת עולם. הטוב נגד הרשע. אנחנו מתעסקים כוחות שטניים, של הנחש בגן עדן. אנחנו מתעסקים עם ההתגלמות של כל זה.

אין כאן שום דבר חדש. זה דבר שחוזר על עצמו בהיסטוריה, כל דור עם האויב המרושע שלו, ועם הצדיקים שהיה להם האומץ לעמוד מנגד. אני יעשה ככל יכולתי ולמעלה מיכולתי לשמור על קדושת החיים, ולהקדיש את שם הקב"ה בעולם, ועל ידי זה להביא את הגאולה לעולם.

מנחה: תודה רבה. רק עוד כמה שאלות, אם תוכל לענות.

מה אתה מציע בנוגע למי שלא יכול להשיג את התרופה?  ד"ר ברטלט אתה רוצה לענות על זה?

ד"ר ברטלט: תגיד לרופא שאתה טס לאפריקה ואתה צריך את זה נגד מלריה... באמת, אין לי כל כך תשובה לזה. ארה"ב שלחה שתי מליון מנות הידרוקסיכלורוקווין לברזיל לפני חודש. אז מדוע לא משתמשים?! יש הרבה מכשולים מעשה ידי אדם.

ד"ר זלנקו: יש פתרון. אני אוהב ליישם "תכניות מגירה". אני משתמש בתוסף תזונה "קוורציטין." אאיית זאת. בשבילכם. זה חשוב QUERCETIN

זה תוסף תזונה ללא מירשם, הגורם לאותה פעולה  בדיוק כמו 'הידרוקסי', בכך שגם הוא מחדיר את האבץ לתוך התא. זה זמין בכל העולם, ללא מרשם.

אני ממליץ כתרופת מנע 500 מיליגרם ביום, עם 25 מיליגרם אבץ ביום, וכטיפול בחולה, להכפיל את שניהם, הקוורציטין והאבץ.

כלומר, 500 מיליגרם קוורצטין פעמיים ביום ו50 מיליגרם אבץ.  ואני, כאמור, משתמש גם במשאף ביודסומייד.

על טיפול חלופי זה הייתי ממליץ לחולים שלי, שגרים, איך לומר, ב"מדינות כחולות" [דמוקרטים], שם לא מאפשרים גישה לתרופות.

//////\\\\\

עוד דבר אחד. אגלה לכם סוד אני חושב שזה חשוב. אני עובד עם קבוצת מדענים לפתח משאף הידרוקסיכלורוקווין. תחשבו על זה. הידרוקסי ישר לריאות, לקבל ריכוז מיידי של התרופה בריאות, בלי לחכות שבוע עד שזה יספג, וכתרופת מנע זה יכול להיות מרכיב מרכזי.

אתחיל להתשמש בזה שאחזור למרפאה, בקרוב. שאחזור לעבודה. רק ליידע.

///\\\///\\\

אתם כבר יודעים.שאני נמצא בקשר עם הדרגים הכי גבוהים בממשל. בואו נעבוד יחד. אני בקושי יכול ללכת, וצריך עזרה, ואני אלחם למרות מגבלות הגוף שלי.

ד"ר ברטלט: יש לי קשר עם סנטור רון ג’ונסון, אדם נפלא ורופא גדול רוני גקסון שרק עכשיו רץ לבחירות של מדינת טקסס לקונגרס. הוא מהשכונה שלי. דיברתי איתו הוא תומך גדול, הוא היה הרופא של הנשיא.

ד"ר זלנקו: יש לי גישה לרודי ג’וליאני. טילפנתי למרק מדוס אבל הוא לא חוזר אליי. מסטיבאן האן התייאשתי. אם נוכל לעבוד יחד...

ד"ר ברטלט: אנחנו ביחד, אנחנו ביחד. היום הנשיא הולך להיוועד עם רוני ג’קסון אצלי בעיירה.  אז אם יש לך גישה לד"ר ג’קסון תגיד לו שיש פתרונות. לך ד"ר זלנקו:

 ד"ר זלנקו: הוא יודע, שלחתי לו, את כל הנתונים שפרסמתי, מחקר בלתי ניתן להפרכה. יש לו ספר על הנושא שפרסמתי עם רופאים מאוניברסטת הארוורד, הנתונים שם, רק צריך לפקוח את העניים ולראות.

ד"ר ברטלט: אדוני, יש לך את כל התמיכה וההתמסרות שלי כי אנחנו שנינו באותה מלחמה. שנינו נגד מלחמות ומוות, ואתה הראשון במרוץ.

/////\\\\\

מנחה: תודה רבה לכם דר’ ברטלט ודר’ זלנקו, אנחנו ממש מעריכים את הקשר שעשינו, אני מקווה שזה יביא להרבה פירות, לעולם, לאמריקה, לאוסטרליה,לישראל, ולכלל האנושות.

ושוב תודה לשניכם, ד"ר ברטלט וד"ר זלנקו,

אני רוצה לברך את דר’ זלנקו ברפואה שלמה, אנו יודעים מה שהתוועדות חסידית יכולה לפעול, מה שאפילו המלאך מיכאל לא יכול, אז ד"ר זלנקו, אני מאחל לך רפואה שלמה, מה השם שלך, העברי?

זאב בן לאה.

זאב בן לאה שתהיה לו רפואה שלמה מהירה, ותמשיך בעבודתך להציל מיליוני אנשים. ה’ שם אותך במקום זה שתוכל לעזור. ולהציל, שהוא יתן לך את הכח להמשיך לעשות כך.

- -  הייתי רוצה להודות לרב אולמן על כך שהתקשר לד"ר זלנקו והביא אותו לפגישה זו. ולבקש מהרב לומר כמה מילים על ההשלכות ההלכתיות בנוגע לתרופות שדובר כאן.

הרב אולמן (סידני): דעת ההלכה.

הרב יהורם אולמן: טוב. מזה ארבעה חודשים שואלים אותי הרבה יהודים מאוסטרליה וחוצה לה, מה דעתי להלכה, כי ככל שחילוקי הדעות לגבי "פרוטוקול זלנקו" גדלים, כך נשאלות יותר שאלות.

והשאלה היא מה אומרת ההלכה. כי זו הרי זו שאלה רפואית.

זה פרדוקס מעניין. מצד אחד, התורה והשולחן ערוך כל כך מכבדים את הרופאים. ולמשל, לגבי יום כיפור ההלכה נותנת יש אמון הלכתי בהגדרת "חולה שיש בו סכנה", או "שאין בו סכנה", ורואים שהלכה מאמינה לרופאים.

ורואים גם, שפונים לרבנים להחליט, איזה צד רפואי לקחת.

הרבי מליובאוויטש עצמו עונה לעיתים לשאלות ברפואה "כעצת רב מורה הוראה", דהיינו, לפנות לסמכות הלכתית לענות על שאלה רפואית מסויימת.

ואני חושב שהתשובה היא, במילים שאמר דר’ זלנקו, ההבדל בין חילוקי דעות רפואיים תיאורטיים, לניסיון חיים אמיתי.

ההלכה מצדדת באופן מוחלט ברפואה על פי נסיון חיים. אני שמעתי על דר’ זלנקו לפני הרבה שנים, לפני כמה חודשים הייתי צריך את עצתו. ידיד משותף בבופלו קישר בנינו, ודיברתי איתו כמה פעמים. הוא היה מאד משכנע, ראית שהוא מבין על מה הוא מדבר.

אבל הייתי מוכרך לגבש דעה משלי, כי שמעתי עוד דעות.

ומה שעשיתי היה, שדיברתי עם הרבה קהילות, הרבה אנשים, בכל העולם. למשל טורונטו, בופלו, קראון הייטס, אנשים בדרום אמריקה, וכו,'

ומה שראיתי זה, שכל אחד שדיברתי איתו, שלקח את ה"פרוטוקול" בימים הראשונים של הופעת הסימפטומים, נרפא, כמעט באופן מיידי, ואני יכול לתת הרבה דוגמאות:

בטורונטו, היה חבר "הצלה" שחילק הרבה עשרות מנות, ואמר שכל אחד שהשתמש בזה התרפא. חיפשתי אחד שסבל מתופעות לוואי שמעלילים התרופה, או שלא נרפא לאחר לקיחת התרופות, ולא מצאתי.

והרי ראיתי כל כך הרבה אנשים, קרובי משפחה שלי, וחברים שנפטרו מקורונה, וחלקם בגיל צעיר יחסית, שהם לא לקחו את התרופה הזו. כי לא ידעו על זה, או שלא יכלו להשיג, או שלא נתנו להם.

ועמדת ההלכה היא מאד ברורה. אם אתה עומד מול נגיף קטלני שגורם הרס ומוות, ויש לך עצה רפואית המבוססת על ממאות מקרים ויותר, (אני לא רופא, הידע שלי מוגבל ולא טיפלתי ב2000 חולים), אבל ראיתי יותר ממאה מקרים שלקחו ונרפאו, ועמדת ההלכה היא מאד מאד פשוטה, ומאד ברורה.

כמובן שפירסמתי את ה"פרוטוקול" שד"ר זלנקו שלח אליי, בין אנשי הקהילה.

ניתן אגב להשיג את ההידרוקסי כלורוקווין, צריך להיות קצת יצירתי זה קשה אבל אפשרי להשגה, וטוב לשמור את זה כ"פת בסלו," אם בשביל אלה שצריכים, או לדעת שיש לך לשעת הצורך,

על ד"ר ברטלט שמעתי לראשונה בשבוע שעבר, אישתי הראתה לי קליפ שלו. אני עשיתי את ה"מחקר" שלי לגבי "פרוטוקל זלנקו". דברי ד"ר ברטלט נשמעו משכנעים, אני בטוח שאם אפילו אחד היה מת מהתרופות הפשוטות האלה, הרי המתנגדים להם היו מפרסמים זאת בכל העולם בפרסום גדול, בלי כל ספק.

העובדה שאף אחד לא שמע על שום נזק לאף אחד מהתרופות האלה, אבל אתה שומע הרבה מאד מקרים של בני אדם שהתרפאו, וחיים שניצלו.

מנקודת המבט שלי, הלא רפואית, אלא עמדת ההלכה, שזה ניסיון החיים האמיתי.

 

 

</di

הפרוטוקול של ד"ר זלנקו

הרבי שליט״א מלך המשיח במסר לעם ישראל: ״ארץ ישראל המקום הכי בטוח בעולם״, ״אין מה לפחד״

תגובות

  • מגיב , י"ג שבט התשפ"א, 19:04

    תוספי תזונה קוורצטין ואבץ ניתנים להשיג בחנויות טבע.
    המלצות רופאים בתקופה האחרונה הם, בנוסף לקוורצטין ואבץ שמציין ד"ר זלנקו, גם ויטמין C, בכמות של 2000 יח' ביום, וגם ויטמין D בכמות של 3000 יח' ביום. כל זה למניעה בעז"ה,
    הרבה אחרי פרסום הכתבה, התפרסם שימוש בתוספים נוספים שחוללו פלאים בנוגע לחולים בפועל.
    מי שקיבל את הקורונה ח"ו עם חום של כמה ימים, חייב לקבל תרופות מרשם מרופאים. הם נותנים גם מספרי טל. של רופאים שמוכנים לביקור בית, בתשלום.
    ניתן להתייעץ 24/7 עם עמותת "חסדי עמרם", עמותה חרדית (בני ברק וירושלים) שמרפאת חולי קורונה בביתם בלי אישפוז,
    טלפונים של חסדי עמרם:
    073-367-8781
    053-312-2338
    050-411-2080


  • שמחה אשכנזי , י"ג שבט התשפ"א, 11:10

    איפה אפשר להשיג את התרופה?

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...