• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א אייר התשפ"ד (19.05.2024) פרשת אמור

המניין בחצר גינת ביתן המלך

שניאור, א' התמימים האמריקאים שלומדים בישיבת חב"ד המרכזית במרכז חב"ד העולמי - 770, ומתפללים במניין של הרבי שליט"א מלך המשיח, מזים את הטענות כלפי הבחורים.
המניין בחצר גינת ביתן המלך
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

המניין בחצר גינת ביתן המלך

שניאור, א' התמימים האמריקאים שלומדים בישיבת חב"ד המרכזית במרכז חב"ד העולמי - 770, ומתפללים במניין של הרבי שליט"א מלך המשיח, מזים את הטענות כלפי הבחורים.

תרגום מאנגלית.

לאחרונה, בקשר למגיפה Covid-19 כולנו סובלים מאיתנו לרוע המזל אנו עדים להתרחשות מכאיבה נוספת. שמועות נפוצות, לעיתים בזדון, כי הבחורים 770 אשמים בהתפרצות קוביד -19 בקראון הייטס. בין השמועות שמתפשטות; ההתפרצות נובעת מהעובדה שההבחורים לא חזרו לישראל, ההבחורים לא פעלו לפי הנחיות ה- CDC בנושא היגיינה והתרחקות חברתית.

לכן ברצוני להבהיר כמה נקודות:

א. בהתאם לד"ר רוזן ואנשי מקצוע אחרים בתחום הרפואה. קוביד -19 התפשט דרך קראון הייטס הרבה לפני שמישהו ידע על כך. הנגיף הדביק תושבים ללא הבחנה, ללא קשר אם הם היו הבחורים או לא.

ב. שבוע לפני סגירת 770 הודיע שלום דובר ברוד כי בכוונתו לסגור את המעון וחדר האוכל הממוקם ברחוב הנשיא 1414.

אנו, ההבחורים, ניגשנו לרב שלמה זרחי (מאי ה' יעניק לו ולאשתו התאוששות מהירה) ולראש הישיבה, הרב שניאור זלמן לבקובסקי, ושאלנו אותם אם עלינו לחזור לארץ. הם השיבו מיד כי עלינו להישאר בניו יורק וכי ינסו לשכנע את ברוד שלא לסגור את 1414.

ידוע היטב, לרוע המזל לחברי ההנהלה הרוחנית ב770 אין שליטה על מה שההנהלה הגשמית עושה ו-1414 נסגר כנגד רצונות ההנהלה הרוחנית והוראות ישירות.

ג. משרד הבריאות הישראלי הורה לנו באופן ספציפי לא לנסוע לישראל אלא להישאר בישיבה ולהימנע ככל האפשר לצאת. (למרבה הצער קבוצה של הבחורים שאכן נסעה לישראל בסופו של דבר הדביקה ישראלים רבים שגרמו אגב לחילול השם הגדול).

ב"ה בעזרת הרבי שליט"א מלך המשיח נשארנו בשכונת הכתר - קראון הייטס, לומדים בחדרי המעונות החדשים ששכרנו. השבוע התפרסמו הפרטים בעיתונות בארץ.

ברור שאנחנו נמנעים לצאת ככל האפשר, אנו נשארים בתוך הבית עם הפטור הבלעדי להשתתף במנייני הרבי. גם אם אחד הצרכים לצאת לקניות אנו לובשים כפפות ומסכות כפי שהחוק מאפשר. אין לנו שום אינטרס שלא לציית לחוקים או הנחיות כלשהם ואנחנו בהחלט לא רוצים לאלוקים להדביק אף אחד.

לצערנו הגדול, היו השבוע הלוויות מרובות בקראון הייטס, זה מכאיב גם לנו. גם אנו מתפללים להחלמה מהירה של כל החולים. עם זאת, טענה מסוג זה בכל הפצת המחלה אשמים אנו, הבחורים הנגועים בקראון הייטס, יכולה לנבוע רק משנאה טהורה ואנטישמיות.

אנו מקפידים על כל החוקים.

מעניין לציין, שגם במהלך השואה היו כאלה שהאשימו את היהודים בבעיות העולמות.

 

לגבי מניין הרבי שליט"א מלך המשיח בחצר 770:

א. לפי ההוראות של בית הדין, איננו מאפשרים לאף אחד מלבד חברינו הבחורים להצטרף.

ב. רק לעשרה הבחורים מותרי לשהות בחצר בפועל, תוך שמירה על הנחיות ה- CDC להתרחקת שני מטר וכו'.

כל שאר הבחורים חייבים לעמוד ב"פארקווי", וגם שם, תוך עמידה באותן הנחיות של שמירת מרחק.

כדי שכולם יוכלו לשמוע את החזן, יש לנו שידור חי בטלפון כך שאיש לא ירגיש צורך להתקרב יותר מדי לחזן.

ממש היום הודיעה ממשלת ישראל כי היא אוסרת על כל המניינים. אף על פי כן, הם מתירים מניין אחד בכותל עם עשרה אנשים בלבד, שאני משתתף בהם. אפילו הם מבינים שאת המניינים במקום הקדוש ביותר עלי אדמות חייבים להמשיך.

כך גם עבורנו. הרבי לימד אותנו כי 770 הוא המקום הקדוש ביותר בכל הגלובוס, חברים, כולנו רוצים שהמגיפה תסתיים, אולם הטענות נגד הבחורים אינן הוגנות ואינם נכונות

תודה על תשומת הלב. אנא שתפו הודעה זו כדי שהאמת תוכל להגיע לכולם.

פסח כשר ושמח,

שניאור, 770

הוראות הבטיחות של הרבי שליט"א מלך המשיח

ה' באייר, הרב מייזליש חשף: "ראיתי בעיני את הניסים וההחמצה הגדולה"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...