• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

פומפיאו: ההתנחלויות אינן מנוגדות לחוק הבינ"ל

הודעת שר החוץ האמריקאי מייק פומפיאו מאמש, כ' חשון - יום הולדת אדמו"ר הרש"ב, מספר שעות אחרי כינוס חב"ד השנתי "ברוכים הבאים" באולמי בלוודר: ההתנחלויות הישראליות בגדה המערבית אינן בסתירה לחוק הבינלאומי, ואינן מפריעות לשלום
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

פומפיאו: ההתנחלויות אינן מנוגדות לחוק הבינ"ל

Picture2

הודעת שר החוץ האמריקאי מייק פומפיאו מאמש, כ' חשון - יום הולדת אדמו"ר הרש"ב, מספר שעות אחרי כינוס חב"ד השנתי "ברוכים הבאים" באולמי בלוודר: ההתנחלויות הישראליות בגדה המערבית אינן בסתירה לחוק הבינלאומי, ואינן מפריעות לשלום.

מייק פומפיאו שר החוץ האמריקני בהודעה הדרמטית לתקשורת: ההתנחלויות אינן נוגדות את החוק הבינ"ל ואינן מהוות מכשול לשלום. בהמשך הודעתו מפרט מייק פומפיאו את יחס משרד החוץ האמריקני להתנחלויות בעשרות השנים האחרונות, ואומר: משרד החוץ האמריני בחן מחדש את הסוגיה המשפטית, והגיע להחלטה שההתנחלויות אינן נוגדות את החוק הבינלאומי, ולא מהוות מכשול לשלום.
- החלטה זו נוגדת והפוכה למעשה מהגישה של כל הממשלות בארה"ב מאז מלחמת ששת הימים, לאחרי ש"משלחת של יהודים פחדנים מוגי לב רצו לוושינגטון ואמרו שרוצים להחזיר הכל", כפי שאמר הרבי שליט"א מלך המשיח ריבוי פעמים בזעקותיו על שלימות הארץ.

כותרות העיתונים ושידורי הטלוויזיה בארץ ובעולם יוצאים בכותרות ראשיות שממשל טרמפ הפך לגמרי ( reversed = ונהפוך הוא, אתהפכא) את החלטות המימשלים הקודמים, בנושא.

- אין ספק שהחלטה זו של טרמפ היא מתנה מהקב"ה. היות שימים אלה, כפי שאמר הרבי שליט"א מלך המשיח, הם "ימות המשיח בהם נמצאים עכשיו, בפשטות".

כותרות הדיונים בעיתונים ישראליים מביעים מפנה לכיוון מה שהרבי שליט"א מלך המשיח דיבר עליו בזעקות מאז החתימה על הסכם קמפ דייויד הארור, בו נכללה גם הסכמת ישראל ל"אוטונומיה לפלסטינים". (הסכמה שהביאה בהמשך את הסכם אוסלו הארור, שכולם כעת מודים, כולל אותם קציני צה"ל אלופים שהפכו לפוליטיקאים בעודם במדים וניסחו חלקים מההסכם, גם הם מודים שאוסלו היתה טעות מצערת, ואם רבין היה נשאר בחיים, הוא היה מבטל את ההסכם).

- כעת לאחר הכרזה זו, כולם מודים, שאם היו יותר התנחלויות, ויותר אנשים, ויותר כבישים בשטחים, מצב ישראל בזירה הבינלאומית גם מבחינה זו היה עוד יותר טוב.

- הודעה זו של מייק פומפיאו, שר החוץ בממשל טרמפ, באה ימים ספורים אחרי ההודעה המבישה של האיחוד האירופי על סימון מוצרים מההתנחלויות. הפוך על הפוך. 

אבל, מה יש לנו להלין על האיחוד האירופי, כאשר אצלנו בבית, ממשלת נתניהו - דתיים - חרדיים - ממשיכה להחריב מאחזים, לרדוף את נערי הגבעות, לתת צווים מנהליים דרקוניים, ולהתנכל לתושבים.

לפני כשנה מימשל נתניהו החריב את עופרה ועמונה בלי שום סיבה אמיתית, רק "כי בג"צ אמר", ואותה ממשלת נתניהו - דתיים שבונה לערבים עוד ועוד מסגדים בהר הבית, לא מסוגלת להחריב את ההיאחזות הבדואית הבלתי חוקית בחאן אל אחמר, למרות שגם כאן בג"צ אמר.

- אז - נתניהו, למה החרבת את עופרה ועמונה? הלא גם שם יכולת לומר, כמו בחאן אל אחמר "אני לא יכול".

בין הדברים בהכרזת המימשל בראשות טרמפ, הכריז פומפיאו שארה"ב לא מתייחסת לאף "התנחלות" ספציפית האם היא חוקית או לא. גם כאן מדובר בקפיצה אדירה, כאשר כל הממשלות הקודמות בארה"ב התייחסו לשכונות ענקיות במערב ירושלים כ"התנחלויות", (הגבעה הצרפתית, הר הצופים, גילה, רמות) היות שהן שנבנו מעבר לקו הירוק. פומפיאו משאיר את ההחלטה בנושא איזה "התנחלות" חוקית ואיזה לא - "לבית המשפט בישראל", כלומר בג"צ. וידוע מי יושבים שם, ומה הם חושבים לגבי ה"התנחלויות".

מובן אם כן, שהשינוי הגדול הוא בהכרה האמריקאית הגורפת בכל הישובים הקיימים, ובכבישי הגישה אליהם, שמצד ארה"ב - ישראל יכולה לספח את ההתנחלויות כמו רמת הגולן - מיד. מעבר לכך, ההחלטה אם ההתנחלות חדשה חוקית או לא, איננה תלויה בממשלת ישראל, אלא בבג"צ.

בנקודה זו ניכר עוד יותר רפיון הממשלה, שממשיכה להחריב מאחזים בטענה של כביכול "לא חוקי". ראש הממשלה הוא זה שאחראי לאשר אם ישוב הוא חוקי או לא. אבל ראש הממשלה רוצה כביכול לא להתערב, ולהסתתר מאחורי החלטות בג"צ שפועל על פי הנחיות ישירות מהשמאל הקיצוני, כפי שהתגלה לאחרונה במערכת הגומלין הפסולה בין הפרקליטות לשופטי בג"צ באימייל של שי ניצן לשופטים שהתפרסם ע"י העיתונאי קלמן ליבסקינד.

כאשר כל הארץ כולה מלאה בבניה ערבית בלתי חוקית בנגב, בגליל, בירושלים, יותר ממאה וחמישים אלף בתים לא חוקיים, והממשלה לא עושה דבר, מלבד - מפעם לפעם לתת פרס לפורעי החוק ולהכשיר להם את הבתים בדיעבד. זה רק אם אתה ערבי.

אבל אם אתה יהודי שגר בגוש עציון, ותעיז לתקוע מסמר על קיר ביתך מבחוץ, והשמאל הקיצוני זייף מסמכים עבור שקרן ערבי שרץ לבג"צ בטענת שקר על בעלות לא מוכחת על השטח, הרי אז, לפי משנת טליה ששון המקובלת על שופטי בג"צ - ממשלת נתניהו תחוייב להוריד לך את כל הבנין, (אחרי שתשלם פעמיים ויותר מערך הבית לעורכי דין, בדיונים מייגעים לאורך שנים במחוזי ובבג"צ). זה לא דמיון פרוע. זה קרה מיד אחרי החרבת עמונה 2, ומילא עשרות דפים בכל התקשורת. ואת הבית הרסו. מי? חיילים ושוטרים יהודים של ממשלת נתניהו - חרדים - דתיים, כמו בגוש קטיף, "ברגישות ובנחישות". רח"ל.

- אבל לא רק. משטרת יו"ש המשיכה בכל שנות ממשל נתניהו - דתיים - חרדים, לרדוף - (לא אחרי זורקי אבנית ובקת"בים, ולא אחרי משמידי חקלאות יהודית, ולא אחרי נהגי משאיות ערבים שבכוונה רומסים מכוניות יהודיות, וכו'). משטרת יו"ש של נתניהו ממשיכה לרדוף רק אחרי יהודים, כאשר רק בשבוע שעבר היום 92 ניסיונות רצח מול אזרחים: זריקות סלעים, בקבוצי צבע, בקבוקי תבערה וכו'. המשטרה לא חוקרת, מתעלמת מכל הפשעים הערבים ומפקירה את השטח וממשיכה לרדוף יהודים. אז למה שנלין על האיחוד האירופי שמבקש רק "לסמן מוצרים", (למרות שבאותם מפעלים עובדים גם ערבים).

- הרבי שליט"א מלך המשיח אמר לשר קצב בשנת 1992, שאם זה המצב, שממשלה של מאמינים בה' תעשה דיונים עם ערבים על מסירת שטחים, וזה יביא לפיקוח נפש וחילול ה', עדיף ממשלה של אומות העולם.

למרות שאין ספק שגם זו מתנה גדולה לנתניהו, אבל יחד עם זה רואים בהחלטה האמריקנית האמיצה, איפה אוחזים כיום - ימות המשיח - אומות העולם, ואיפה אוחזת עדיין הממשלה הציונית, שבטח כבר חזרה בתשובה. 

ועוד  לפני זה התגלות הרבי שליט"א מלך המשיח
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

הנס בנתיבות תמונות הצדיקים שמרו על בני הבית

הרבי שליט״א מלך המשיח במסר לעם ישראל: ״ארץ ישראל המקום הכי בטוח בעולם״, ״אין מה לפחד״

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...