לאחרונה בעודי משוטט ברחבי אה"ק, יוצא לי לי לראות לא אחת ולא שתים את תמונות כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א הפוסטרים בלע"ז מרוססות בגרפיטי, קרועות, .. תיעוד מבחיל אשר לב מי לא ירעד מלראות מראות הללו..
אולם כפי שלימדנו רבינו שליט"א על ההבדל הדק בין האדם האדיש לאדם שבועט, כן, זה מראה שמשהו כאן נוגע לו, הוא מרגיש כאן שיש כאן איזה אמת אלוקית- עצמית - נשמתית.. והוא מפחד ממנה.. שהוא גם ידלק באמת הזו.. לכן הוא בועט..
אז דבר ראשון, מוכרחים לשים דברים על השולחן.. כן אחד אפס לטובתינו. המשיח כובש את העולם בצורה שאין לה אח ורע..
= = =
"תגידו מה שתגידו על החרדים, אם אנחנו היינו נלחמים כמוהם על הלוחמים שלנו, אף לוחם לא היה יושב דקה בכלא בגלל פאצ' משיח.."
את המשפט הזה שרץ במרשתת צדו עיני בשבועיים האחרונים, זה פשוט אדיר המהפכה הזאת שקוראת בעולם, אם עד לפני תקופה לא מעטה היית יכול להגיד שדגל המשיח, דיגלון, זה נחלת 'משיחיסטים קיצונים' אז מסתבר שהמאזן התהפך ולטובתינו..
חיילי צה"ל ופולטיקאים נאבקים למען הדגל משיח מיוזמתם האישית .. היובאנים בחניות מספרים על מלאי הפא'צ משיח שאוזל ברמת חסר תקדים.. זה טירוף.. העולם מוכן לגאולה והפעם מתברר שזה לא רק סיסמא..
ולשל פועל באתי, על כל פוסטר מרוסס ה"י, אנחנו צריכים כנגדו כמאה אלף פוסטרים חדשים ... לא להרפות..
לא נחים עד ההתגלות..
וכמו שאומר הרב רלי הלפרין ע"ה "להציף את הארץ מקיר לקיר עם יחי אדוננו"..
העולם צמא לזה.. נהגי ישראל משוועים ומצפים על הבוקר לראות את מלך המשיח מביט בהם ומחייך.. זה עושה להם את היום.. (ורבים הסיפורים בזה הידועים ושאינם..)
אז אני קורא מכאן לכל אחד ואחד מאיתנו, לא יוצאים מהבית בלי סטיקר ביד, דגל משיח, דיגלונים, פא'צ משיח,כרטיס משיח, פוסטרים.. זה בידיים שלנו..
רק להדביק, להדביק, ולהדביק..
ובזכות כל ההדבקות האלה - פירסום זהות המשיח בעולם נזכה מייד ממש להתגלות כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א נאו.
תגובות