• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' אייר התשפ"ד (16.05.2024) פרשת אמור

דעה / "התייצבו וראו את ישועת השם"

החדשות האחרונות עליהם אותם אנו שומעים בתקופה האחרונה, כבר נחזו מראש ונכתבו לפני אלפי שנים. רחל שאבי סוקרת את מטר הטילים שהפך לגשם הניסים ההיסטורי
"התייצבו וראו את ישועת השם"
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בעת המתקפה בחדר המצב בבית הלבן
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

חזון הבלהות של מדינאים ואנשי צבא בעשרות השנים האחרונות נראה כסצנה מתסריט של סיינס-פיקשן. התקפת טילים בכמויות מטורפות. לאחרונה הצטרפו לאיום גם נחילי כטב"מים (מל"טים/מזל"טים לשעבר) וטילים חדישים לא שיערום אבותינו, מה שהפך את החווייה לסרט אימה. היה ברור ששום אסטרטגיה מוכרת לא תוכל להתמודד עם הדבר הזה.

אבל להקב"ה יש תוכניות אחרות. למה? ככה כתוב: "אהבה מקלקלת את השורה". את מי אוהב השם? "אהבתי אתכם, אמר השם. ואמרתם: במה אהבתנו"? [איך נדע?] והתשובה האלוקית: "הלוא אח עשו ליעקב, נאום השם, ואוהב את יעקב". (ותכל'ס מה?) - "לתת לו ארץ חמדה, שצביון כל צבאות גויים בה". לו, ולא לישמעאל. לו, ולא לעשו.

גשם של טילים

אם חס ושלום זה יקרה, חשבו כאן, זה יגיע מחיזבאללה. ופינו את תושבי הצפון. ואז? יהיה לא נעים וניאלץ להפוך את ביירות לעזה מספר 2. בחלום הכי פרוע לא חשבנו שזה יגיע מאיראן עצמה.

כן, הם בונים ומחזקים טרור בכל העולם. מאז השתלטו על איראן החיו השיעים את פולחן המוות הזורואסטרי בבלי/פרסי הקדום. מכונת רעל שטווה את שטיפת-המוח המאסיבית שסיממה והפכה את הסונים (למשל - הפלסטינים שנואי נפשם, ולא רק הם) - לשאהידים שזורעים מוות בכל העולם וגם נהרגים בעצמם בהמוניהם. אבל - מישהו שמע פעם על שאהיד איראני? לא. כי אין.

הם מטמטמים, מאמנים, מחמשים, מסממים ומפעילים את הטיפשים מרחוק, אבל על עצמם שומרים לבל תיפול שערה משערות ראשם ארצה. תמיד פעלו בחכמה מאחורי הקלעים ובשלט רחוק, לא לכלכו את הידיים. עד שהשנאה העבירה אותם על דעתם.

ולנו הודיעו לפתע שהם כבר בדרך הנה, בהתקפת מחץ על ארץ ישראל. נחיל של שלוש מאות ושלושים כטבמ"ים, טילי שיוט שיודעים לברוח מיירוטים, וטילים בליסטיים שנופלים מהחלל. והפעם, בטיסה ישירה מראש הנחש. הודיעו לנו גם בדיוק כמה זמן יקח לכל אחד מהם להגיע הנה.

"וישראל מתרעשים ומתבהלים ואומרים להיכן נלך ולהיכן נבוא, ואומר להם: בני אל תתייראו, כל מה שעשיתי לא עשיתי אלא בשבילכם. הגיע זמן גאולתכם". - מה? ככה נראית גאולה?! (לא לדאוג אמרתי, הנה זה בא).

גשם של ניסים!

ממש לקראת "שבת הגדול", השבת שלפני יציאת מצרים, התחולל במצרים אחד הניסים הגדולים בהיסטוריה של בני האדם.

אחרי 210 שנים של אדישות במקרה הטוב, מבינים לפתע בכורי מצרים שזהו, הסוף שלהם מגיע. משה איש האלוקים מכריז על קטסטרופה חדשה "אשר כמוהו לא נהיתה" - מכת בכורות. תשע פעמים כבר למדו המצרים על בשרם ובעל כורחם שמה שהאיש הזה אומר - מתקיים. וממילא מוצאים את עצמם נשמעים, ועוד איך - לנביא האמת היהודי. תובעים מפרעה ההפכפך לשחרר ולשלח את ישראל לאלתר, לפני ש…

השם מקשה את לב פרעה ולבכורות אין מה להפסיד. מלחמת אחים פורצת באימפריה הכי יציבה בעולם. בכורי מצרים נלחמים בצבא פרעה - לטובת היהודים.

על פניו נראה האירוע כמתבקש, טבעי והגיוני. אבל הוא נס גדול. עצום. בכורי התחתונים מתחילים סוף סוף להבין עניין. עושים מה שצריך לטובת שגריריו של הקב"ה עלי אדמות, וההכנה האחרונה לקראת הגאולה נכנסת לשלב אל-חזור.

לפני כשלושים ושלוש שנים, בזמן מלחמת המפרץ, הרבי שליט"א מלך המשיח הקביל את בכורי מצרים ל"בכורי אומות העולם" של היום (אז, כוחות הפדרציה בת שלושים וארבע מדינות בראשות ארה"ב) שלחמו בעיראק של סדאם חוסיין ימ"ש את מלחמתם של בני ישראל, בזמן שאנחנו ישבנו לנו בבית בשקט ולא נקפנו אצבע כל זמן המלחמה ההיא.

אז גם הודיע הוא כי "בני אל תתייראו" ("לא לפחד ולא להפחיד"), וציטט מהילקוט שמעוני שמדבר על תרחישי הגאולה האחרונה את סדר האירועים שמתחיל באותו אזור בעולם שעליו מדבר הילקוט שמעוני, עיראק בעלת הגבול המשותף עם פרס.

למרבה הפלא, ולמרות הטררם הפרו-פלסטיני הסוער ששטף את המערב, גם בליל התקיפה האיראנית בשבוע שעבר עמדו לצידנו מטוסי קרב, ספינות טילים ועוד מבריטניה, צרפת וארה"ב, שסייעו ביירוט כלי הטייס והטילים האיראניים.

אבל ההפתעה הגדולה, שכמותה לא היתה מאז ה"למכה מצרים בבכוריהם" האורגינלי לפני 3,300 שנים במצרים, היו מדינות ערביות כערב הסעודית, איחוד האמירויות וירדן(!), האויב שהפך למשת"פ. יש קונה עולמו בשעה אחת, וטייסים ירדניים זוקפים לזכותם לא מעט מהיירוטים שעברו מעל שטח ירדן בדרכם הנה. גם הפעם זה לא היה מאהבת מרדכי אלא מאימת המנ(אי) עליהם, אבל בואו נשאיר משהו גם לזמן שאחרי גילוי משיח. מה שבטוח, בכורי מצרים הפגינו מעורבות מבצעית מרשימה.

רק שהפעם לא מדובר ב-40 סקאדים ששוגרו במשך יותר מחודש, אלא ב-330 אמצעי השמדה משוכללים בהרבה ששוגרו בשעות ספורות, בעוד אנו נלחמים פיזית בעוד שתי חזיתות.

הרבי שליט"א מלך המשיח אמר אז שניסי מלחמת המפרץ גדולים יותר מנס פורים. עוד מעט נשמע מה הוא אומר עכשיו.

"אמר רבי יצחק: שנה שמלך המשיח נגלה בו, כל מלכי אומות העולם מתגרים זה בזה. מלך פרס מתגרה במלך ערבי (טילים על בארות נפט ומיכליות בערב הסעודית (משטח תימן כמובן)) והולך מלך ערבי לארם (אמריקה) ליטול עצה מהם (וגם מקבל כמה F-35) . . וישראל מתרעשים ומתבהלים ונופלים על פניהם (7 באוקטובר) ואומרים להיכן נלך להיכן נבוא (פינוי אזרחים בצפון ובדרום) . . ואומר להם (הקב"ה לישראל): בני אל תתייראו, כל מה שעשיתי לא עשיתי אלא בשבילכם, הגיע זמן גאולתכם" (ילקוט שמעוני).

פרס או איראן?

אז למה לא כתוב בילקוט-שמעוני שמלך איראן מתגרה במלך-ערבי? כי במהלך אלפי שנות קיומה, ועד למלחמת העולם השניה, נקראה הממלכה הזאת בפי כל: "פרס".

בזמן מלחמת העולם השניה יצא המרצע מן השק. הפרסים הזדהו עם הגזע הארי בגרמניה הנאצית עד כדי כך ששינו את שם הממלכה העתיקה ל"איראן", וזאת משום שקצת מתחת לפני השטח האיסלאמי-שיעי הרעוע, הם רואים את עצמם כ"ארים" המקוריים (איראן = ארץ הארים).

מכאן ברור מה עושים ספרים של היטלר ימ"ש בחדרי הילדים בעזה. שטיפת מוח, התחזות, היפנוזה וסמים.

עמלק. מחה תמחה. לא תשכח.

ארץ ישראל המקום הבטוח ביותר בעולם / הרב חיים לוי יצחק גינזבורג

דם חיילנו הגיבורים נשפך לשווא?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...