• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

מיומנו של אברך ב-770, חלק ראשון: התמימים

הרב מנחם ישראלי, אברך שזכה לבוא לרבי שליט"א מלך המשיח ליום קבלת הנשיאות י' שבט, העלה על הכתב רשמים מביקורו בחצרות בית השם • חלק ראשון: "התמימים"
מיומנו של אברך ב-770, חלק ראשון: התמימים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

"הקהל את העם" - מצות השנה להקהל (באופן ממילא) אל המלך, ולהתקהל (באופן אקטיבי) אצל המלך.

עבר חג האסיף כלה חג החנוכה ועדין לא נסעתי לרבי, אפילו דידן נצח חמק עבר ואני עדיין תקוע בחור, כל פעם מסיבה אחרת. אך מה תכל'ס? מאז פרוץ הקורונה לא זכיתי להגיע אל הרבי מלך המשיח שליט"א, ועכשיו שנת הקהל, ואני "אנה אני בא".

"בלעבוס' זה לא תירוץ"... (בהשגח"פ במהלך ההתוועדות דש"ק ב-770 (לאחר ההתוועדות של הרבי מלך המשיח שליט"א) התוועד הרה"ח חיים שיחי' אברביה גם על נקודה זו) 

והנה ממשמש ובא היום הגדול והקדוש י' שבט, קהילת בית שמש המעטירה בראשות השליח הרה"ח אליעזר שיחי' ויינר מתארגנת לטוס לרבי מלך המשיח שליט"א. והנה הם כבר הגיעו לחצרות קדשנו והתמונות שמגיעות משם כל כך מגרות. ואני יושב בחור, מפי נוזל ריר, ליבי נמלא געגועים, והם מתחילים להעפיל ולטפס מן הרגש שבלב אל המוח שבראש, והוֹפּ אני על המטוס לקראת י"א שבט אצל המלך.

כבר במהלך הטיסה, עודני חורש את שיחת ה"דבר מלכות" של "שבת שירה" "בשכר נשים צדקניות נגאלו אבותינו ממצרים" הבנתי שהכל בזכות האשה, בשכר נשים צדקניות עולים אלפי חסידים על מטוס ומתקהלים אצל המלך. "מנשים באוהל תבורך", אומרת הנביאה דבורה בהפטרת השבת, והמילים כמו מתחרזות עם המציאות.

***

ה-ת-מ-י-מ-י-ם

הם היצורים האלוקיים, מתנה שנתן לנו בורא עולם, ראה הקב"ה שאנו הבעלי-בתים נמצאים בתוך חושך כפול ומכופל, לכן הוא שתל תמימים בכל אתר ואתר.

כשפוגשים תמימים, לא כ"ש כשהם בדרך ל-770, וכ"ש בן בנו של ק"ו כשהם מגיעים מ-770, כשפוגשים את אותו כדור לוהט אמונה המכונה תמים, זוכים לחוש להבין ולהפנים שהרבי מלך המשיח חי וקיים בפשטות.

אחד התמימים במטוס מתפלפל האם צריך נייגיל וואסער כאשר ישנים בישיבה או בשכיבה במטוס, לך תבין שיגם ושיחם של קדושים אלו ה-ת-מ-י-מ-י-ם.

***

מ-ג-י-ע-י-ם

תמימים הולכים תמימים באים "והארץ לעולם עומדת". אכן, הרבה פרצופים חדשים מחכים לי ב-770, הותיקים התקדמו והרבה צעירים כבשו את מקומותיהם, אך הלהט האלוקי החדור בעצמותיהם של התמימים, נשאר "חי וקיים", והולך ומתעצם מיום ליום.

התמימים של היום חיים בפשטות עם הרבי מלך המשיח שליט"א, ובזכותם כל באי 770 מרגישים את הרבי זועק מכל חור ופינה ברחבי 770.

שֹח לי השליח הרה"ח אליעזר שיחי' ויינר: 

חברי משכבר ימים, מהשלוחים הנורמלים (כך לפי דעתו) פוגש אותי ב-770. שליח זה טען כלפי שהצעירים של היום משתגעים, הדיסק נתקע להם על "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד", ודמיונם הפורה לא חודל מלהמציא עוד שגעונות…

עניתי לו - אומר הרב ויינר - אכן הם משוגעים, הם כל השנה תקועים ב"יחי", אך הם אלו ששומרים לי על התנור חם ולוהט, כדי שכאשר אגיע אני ל-770 אוכל להתחמם בלהט האמונה.

הוי אומר: "הוי מתחמם כנגד אורן של חכמים" "אל תקרי חכמים אלא תמימים".

אכן, חידושים רבים נערמו והתעצמו ב-770, בזכות תמימותם של התמימים היקרים - צעירי הצאן. יש הרבה מה להשיב ולדבר בענין (ועוד נדבר). אך זאת צריך לזכור: הצד השווה שבכל החידושים הוא, שהרבי מלך המשיח שליט"א ניצב לנגד עיניהם של התמימים.

לפני מספר שנים הביאו את הרה"ח לייבל ע"ה גרונר, המזכיר של הרבי מלך המשיח שליט"א, להתוועד בעיה"ק ביתר עילית.

הגיעו המון חסידים מחסידויות שונות, ליטאים ספרדים ושאר ירקות. סיפורים רבים סיפר הרב גרונר, אך העולה על כולנה הוא אמר כך:

כתוב "צדיקים דומים לבוראם", ממילא - מסיק הרב גרונר - כשם שנאמר "שויתי הוי' לנגדי תמיד", כך אפשר לומר "שויתי הרבי לנגדי תמיד".

בשעת מעשה הרהרתי לעצמי, מענין אילו אני הייתי אומר מילים כגון דא, כיצד היו מגיבים החבדניקי"ם שבהתוועדות מגיבים?

אכן, התמימים היקרים מיישמים פסוק זה הלכה למעשה, "הרבי לנגדם תמיד", היום יותר מתמיד (מבעבר).

בהתוועדות בשבת קודש, מרגישים התוועדות עם הרבי מלך המשיח שליט"א. יחידות כללית לאורחים, "מה אומר ומה אדבר", נושמים ר-ב-י מ-ש-י-ח נגמרים המילים.

וכאן חשוב לי להבהיר:

אתה הקורא היקר, עשוי לחשוב או להבין מתוך הכתוב לעיל, שכל מה שיעלה בדעתו של אי מי מהתמימים, "כזה ראה וקדש".

ולא היא.

המשך יבוא.

הטור משקף את דעתו האישית של הכותב, אין המערכת אחראית על הנכתב. לתגובות: misraeli770@gmail.com

אבא, בוא לסעוון סעוונטי

אמונה וזעקה מתוך ז"ך אד"ר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...