• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

ציד שועלים בקריזה

ציד שועלים בקריזה, סרטון מחאה להמחשת המצב בו נמצאים, כאשר הממשלה והמשטרה וכל מערכות ה"חוק" איבדו לגמרי כל פרופורציה בטיפול בקורונה בכל תחום שהוא, והפכו אותו לכלי ניגוח בציבור ענק, ששותק ומשתף פעולה. די!! חייבים להתעורר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ציד שועלים בקריזה || הרב טוביה דורון

ציד שועלים היה משך שנים רבות, אחד מאמצעי הבידור החשובים בחצרות הפריצים באירופה, שיצאו ליער עם משפחת המלוכה ליום כף, רכובים על סוסים, מלווים בכלבים במטרה, למצוא שועלים קטנים, לתפוס ולהרוג אותם. משחק רדיפה אכזרי של התעללות בחיות קטנות לשם הנאה, ללא כל תועלת מעשית, מעין התנהגות חייתית של "עשו הרשע" אצל עמי הארצות המתייחסים לעשיו.

יהודים בכלל, הרי הם ההיפך הגמור, רחמנים, ביישנים וגומלי חסדים. המציאות הנוראה שיצרה הציונות, שבנות יהודיות צעירות, במקום למלא את התפקיד שהועיד להם הקב"ה בהקמת משפחה, הופכות ללוחמות בצורה כזו מבוזה וחדרת תועלת, ברדיפת אמוק אחרי קרבן שלא עשה מאום, צריכה לזעזע את כולנו.       

- - - - -

סיפורי צדיקים מההיסטוריה היהודית באירופה של ימי הביניים, משתלבים לעיתים קרובות בסיפורי ציד שועלים ע"י הפריצים הפיאודליים, שההיסטוריה היהודית קוראת להם לפעמים "אצילים", רח"ל.

סיפורי הגבורה כביכול של הפריצים על סוסים אבירים, עם נשק של אותם ימים, שיוצאים במרדף אכזרי אחרי חיות קטנות ויפות ביער, שכל חטאן הוא היופי הגשמי של הפרווה האדומה הרכה, והיכולת שלהם להתחמק באלגנטיות מהרודפים ולהטעות אותם כמה פעמים עד שהם נתפסים.

בסופו של דבר, השועלים הקטנים, קשיי יום, שמוצאים את פרנסתם בקושי מעכברים או ביצים מקן ציפורים שנפל ברוח, הפרווה שלהם כל כך קטנה, שלא מספיקה לכלום. אם ירצו לעשות פרווה מהגופים הקטנים, ובפרט מהזנבות, שם הפרווה עבה במיוחד, יצטרכו בשביל מעיל אחד עשרות רבות של שועלים, ואפילו לפריצים הגדולים אין סבלנות והתמדה עד כדי כך.

אבל, הציד נמשך, לא בגלל הפרווה. הטבע האכזרי של הגוי, "עשו הוא אדום", שרוצה להרגיש חזק על חלשים, הרוע בהתגלמותו.

היהודים בפולין של אז, היו במצב במצב שהחוק הפולני הפקיר את גופם וממונם של יהודי הפריץ ל"חסדיו" ו"רחמיו". אותם יהודים שהפריץ חי מהכסף שהם מייצרים באחוזתו, הם אלה שנזרקו לבור, לשנים, משפחות שלמות, בגלל שלא עמדו בתשלום השכירות.

עד מתיי? עד שיצליח איזה עסקן בעל מסירות נפש לשלם את הכופר נפש שדורש הפריץ בזהב.

צדק חיפשתם? אוליי הגיון בחוק?

אז הנה "הצדק":

יוצאות שלוש "בנות הפריץ" על הסוס הגדול, עם הנשק החדיש מבית אבא, לחפש טרף. הם לא מחפשות טרף קל, לא. הם מחפשות אתגר, אוליי אימון.

שחתול משחק עם נחש, או עם עכבר קטן. תראו כמה זמן זה לוקח. זה לא אוכל. זה משחק. אכזרי. לשמו, בשביל הכף.

אכזריות? מה פתאום? זה התפקיד שלו. זה התכלית שלו. בשביל מה הם בנות הפריץ? בשביל זה הם למדו אצל פדגוגים מומחים איך לירות בלי לפספס, ואיך לקפוץ על הסוס, ולרדת מהסוס. ולרכב בדהירות ודילוגים, והעיקר, ללכת מכות רצח בלי לקבל שריטה. את זה הפריצות הקטנות יודעות הכי טוב.

אמנם, צריך להתעלם מהפן האכזרי קצת, "בנחישות וברגישות", העיקר לתפוס את השועלה המתה בזנב, להרים אותה למצלמה, ולהראות – הנה, אני ניצחתי את השועל.

אחרי כמה שנים של ציד שועלים כזה, החליטו שגם בזה יאשימו את היהודים, ואמרו להם עוד גזירה, שכל יהודי חייב לחבר לכובעו זנב שועל. אמיתי לגמרי, היסטוריה יהודית של ימי הביניים, שממנה נולד כובע ה"שטריימל" המפורסם, שתפור במקורו מזנבות שועלים, בגלל הגזירה ההיא.

נחזור לעניננו.

יורדת לה בחורה משירות לאומי מהמקום בו היא מתגוררת, סתם. לרחוב, לנשום אוויר. בהשגחה פרטית, נתקלת בסוס הפריצות, ועליו בנות הפריץ, לבושות במיטב מסורת הפריצים, עם הנשק הכי חדיש, אחרי שעברו אימוני ללכת מכות נגד גברים קשוחים, שלא נדע איפה.

והפריצות משחרות לטרף. לא. לא. זה לא אכזריות. עבודה קדושה. ממלאות פקודות. ואם הם יתחמקו מזה, הפריץ הגדול עלול לפטר אותם. מה הם יעשו אז? קופאיות בסופר?...

אבל, בכל אופן, לתפוס שועלה קטנה בודדה, זה יותר קל מאשר עדר פילות בבלפור. וזה גם אימון מצויין. חזקים על חלשים, תמיד יותר טוב.

אז השועלה הקטנה נבהלת מעצם השאלה למה אין לך מסכה, ותביאי תעודת זהות, ואנחנו ניתן לך קנס נוראי, ויהיה לך רישום פלילי במשטרה, ואם תסרבי את מעוכבת לחקירה וכו'...

כל מילה נוספת מלחיצה את השועלה הקטנה יותר ויותר. היא יודעת שאסור לה להתנגד ולברוח, והם יודעות, שאם היא תעיז להתנגד, או לנסות לברוח, זו סיבה מצויינת לשבור לה את כל העצמות, שאת זה הן למדו הכי טוב ונבחנות על זה, ומתאמנות על זה ביום יום.

והן מחכות רק לרגע הזה, שהיא תתנגד, בשביל להתחיל להחטיף לה.

מבחינתם, שם היא מתנגדת, כבר יש סיבה חוקית למעצר, כולל "תקיפת שוטר במילוי תפקידו". גם אם המצלמות מראות אחרת, מה זה משנה, דובר הפריצות במשטרה יסדר את העניין בכל כלי התקשורת.

והשועלה המסכנה במלכודת החוק מנסה להתחמק, ולא יודעת שבנס, יש תיעוד מכמה מצלמות של שכנים מכל הכיוונים, שמתעדות את האכזריות, של חזקים על חלשים, אכזריות לשם אכזריות.

ציד שועלים בשביל הכף, בשביל להצליח לתפוס את השועל על מנת להרוג אותו, למרות ההתחמקויות וההתפתלויות. שום תיאור אחר לא יכול להתאים לסיטואציה הזו.

תחשבו קצת. שמדברים על אונס לאור היום, אז בדיוק ככה זה נראה במלצמות.

אבל, זה גם נכון, שילדות הפריצים על הסוסים, הם השלב האחרות והתחתון של מערכת הרשע, שנקראת "חוק". אם זה החוק, - סדום ועמורה ברחובות, אז החוק הוא אירגון פשע.

זה שהפריצות הקטנות והאלימות, בסך הכל רק מילאו פקודות, ואת זה אמר דובר המשטרה, היתה, להבדיל, גם הטענה של אייכמן ימח שמו במשפטו. ולפי תגובת המשטרה, הן היו בסדר גמור, מילאו את חובתן באכיפה וכו'.

הגוף היהודי הפקר

הבעיה היא, שגופנו נהפך להפקר. הממון שלנו מזמן הוא של הממשלה, וכעת גם הגוף היהודי מופקר בידי שלטונות החוק, חוקי סדום ועמורה של הציונות. בדיוק כמו בזמן האצילים הפולנים בימי הביניים, בתקופה שאחרי גירוש ספרד. האנוסים, ויהודי הפריצים.

יהודי בארץ ישראל, מבחינת החוק גופו ונשמתו הפקר לטובת השלטון הציוני. הוא שייך לפרקליטות, ולמשטרה.

אם הוא ינסה ללמוד תורה, יקבל קנסות. אם ינסה להתחתן על מנת להקים משפחה – גם זה בלתי אפשרי.

"כל כלי יוצר עלייך לא יצלח, וכל לשון תקום איתך למשפט, תרשיעי". "וכאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ".

את השוטרות האלה צריך לפטר מיד, אבל מה זה יעזור, שהרי הפקודות האלה ימשיכו להגיע משרשרת הפיקוד שהביאה למצב הזה, החל ממפקדי המשטרה ושר המשטרה שלא מתפטר כאשר רואה דברים כאלה.

ובפרט ראש הממשלה בנימין נתניהו, שכל היום צועק בטלוויזיה רק לא באלימות, אבל מדבר על "אלימות" חרדית (שלא קיימת) מול התעללות של משטרה וכו'.

על האלימות שמותרת בחוק הוא לא מדבר, האלימות ששמורה לשוטרים שהחוק לצידם עם כל הרישעות והאכזריות, נגד זה נתניהו לא אומר מילה. זה בסדר, כי החוק – המשטרה, זה היד הארוכה שלו, של בנימין נתניהו. הפרד ומשול.

ttt

הנציגים החרדים בכנסת.

איך יתכן שיש בכנסת יותר מעשרה נציגים חרדים, שממלאים פיהם מים. לגמרי שותקים וממשיכים לשתף פעולה. החל מדרעי, וכל השרים וחברי הכנסת.

והנציגים של המפדל, שזו בת שלהם, בת שירות לאומי. איך הם נשארים רגע אחד בממשלה ולא עושים אל כל מה שביכלתם להפיל את הממשלה, זה לגמרי לא מובן.

ממשלת רבין בשנת 77, נפלה על כמה מטוסים F15 שנחתו בשבת ברמת דוד. מי הפיל את הממשלה על הרקע הזה – המפד"ל.

זה כמעט שנה שלמה, של התנכלות אלימה בגוף ובממון לכל הציבור החרדי באשר הוא, ונציגי החרדים בכנסת ממשיכים לשתף פעולה כאילו לא קרה דבר. כלום. הכל בסדר, במיוחד המשטרה, ונתניהו.

ועכשיו נוספו הקנסות של אדלשטיין על לימוד תורה.

ואני יודע, וכולם יודעים, שהציבור כל כך מטומטם, שעוד פעם שיגיעו בחירות, כל הציבור החרדי יצביע לאותם מפלגות בדיוק.

וגם לנתניהו.

זהו.

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

 

= = = =

התנצלות

אחרי עריכת הסרט, העירו לי, שמי שהפיל את ממשלת רבין, היה הרב קלמן כהנא, שזכיתי להכירו אישית כמה שנים, אחרי שביתו תחי', התחתנה בזיווג שני עם חמי ע"ה, כאשר למעשה, ה"זיווג שני" הזה "נסגר" בפגישה של הרב קלמן כהנא אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, בשנת מ"ז או מ"ח.

יחידות פרטית כבר לא היתה משנת תשמ"א, אבל שהודיעו לרבי שליט"א מלך המשיח שהרב קלמן כהנא מבקש לדבר איתו, הרבי הואיל להכניס אותו לשיחה אישית בחדרו הק', לדון בענינים של ארץ ישראל. כאשר יצא, הקיפו אותו הבחורים והוא לא היה מוכן לומר דבר, מלבד שלרבי יש רוח הקודש, והראה מופת.

הסיפור היה, שביתו, (גרושה + 3), עם שני ילדים בישיבות (ליטאיות), חיפשה שידוך, ועלתה הצעה על חמי ע"ה, הרב יעקב הרשקוביץ, שגם לו היו שני ילדים שעדיין בישיבות. הרב קלמן כהנא כלל לא חשב להעלות את העניין הפרטי בנוגע לביתו, בפגישה הכללית עם הרבי שליט"א מלך המשיח בנושאים כלליים של ארץ ישראל.

בסוף הפגישה, הרבי שליט"א מלך המשיח, ב"אתערותא דלעילא", התעניין אצל הרב קלמן כהנא בנוגע למצב הבת, והרב קלמן כהנא ענה שיש ההצעה כזו וכזו.

בתגובה, הרבי שליט"א מלך המשיח הרעיף שבחים רבים על חמי ע"ה, וכך השידוך "נסגר".

במילא, ההתנצלות היא לרב קלמן כהנא, בעל מסירות הנפש, שכל חב"ד הצביעה עבורו כמה פעמים בתור "המפלגה החרדית ביותר", (גם כאשר היה ברור שמפלגתו לא תעבור את אחוז החסימה).

להבדיל, המפד"ל שיתפה פעולה עם הממשלות בשביל בצע כסף, על חשבון גיור כהלכה, וויתור על עניני ביטחון חיוניים, ולא הם הפילו את ממשלת רבין על טקס קבלת הF15 בשבת, אלא הרב קלמן כהנא.

מחאה

הסרטון הוא מחאה מתחייבת מהמצב הנורא שיוצרת הממשלה בראשות נתניהו, הטיפשות האיומה של כל מערכת הטיפול בקורונה, תוך איבוד כל פרופורציות והגיון, בכל תחום שהוא. איזה טירוף שנכנס בכל המערכות, בלי שום ביקורת ציבורית, ולו הקטנה ביותר.

שלל סרטונים שרצים בווצאפים ומגיעים לכולם, על הפסקת חתונות באלימות נוראה, או כניסת חיילים עם רובים שלופים לכיתה א' בתלמוד תורה, וכיו"ב, אלימות שוטרים מול ילדה קטנה בלי מסיכה שלוקחת את אחותה בעגלה ברחוב, וכיו"ב רבים.

בשבוע שעבר, עברו ברשתות שלושה סרטונים קצרים משלושה שכנים באותו ארוע, בו בחורה בלי מסיכה מנסה להתחמק משוטרות מג"ב שמאיימות עליה בקנס. השוטרות דחפו אותה לניידת בכח, מול צעקות השכנים שמנסים למנוע מהם, לאחר שהשוטרות ריססו אותה בגז פילפל, והבחורה הולכת להתעלף במקום. נוכחות השכנים והצעקות פעלה בסופו של דבר על השוטרות, שעזבו את המקום לא לפני שהשאירו לה קנס. אם לא היו שם שכנים, ככל נראה שהיא היתה "זוכה" לבלות במעצר.

מה היא עשתה, הבחורה? כלום. פשוט כלום. האם זה שהיא ירדה לרחוב בלי מסיכה, ופוחדת תהזדהות, האם זה מצדיק אלימות מסוג זה? בוודאי שלא. 

הממשלה מזמן איבדה את הפרופורציה בכל מה שנקרא קורונה, בכל התחומים ממש. והאשם בראשיכם, נתניהו, והצוות שלו.

נמצאים בימות המשיח, ונציגי היהדות בכנסת, יכולים בקלות לשנות את המצב, אם כולם ביחד יצאו מהממשלה. ואז, הם יקבלו כל מה שצריכים, כולל תקציבים לישיבות.

יש בארץ ציבור דתי וחרדי ענק, להערכתי בסביבות 2 מיליון מצביעים, שבקלות רבה, אם הנציגים החרדים יתאחדו, יפילו כל ממשלה שלא תקבל את כל התנאים מה שיבקשו. 

WhatsApp Image 2020-10-23 at 4.44.58 AM

כסף לא חסר פה. דוגמה אחת מני רבות, לגבי השקעות תשתית של מקבלי ההחלטות, (נתניהו), שהחליט לשלול את זכות הקיום של מי שרוצה להקדיש חייו לתורה בישיבות וכוללים:

בשנת 2005, החלו השקעות התשתית ברכבת הקלה. לאחר סיום בניית הרכבת הקלה בירושלים, תוכנן תקציב לפרוייקט "הקו האדום" מפתח תקוה לבת ים, דרך תל אביב, שחלקו הגדול יעבור מתחת לאדמה. תיקצוב הפרוייקט עמד אז על תוכנית פעולה לחמש שנים, שעלותה 6 מיליארד שקל. הקו האדום, היה אמור להתחיל לנוע בשנת 2010. באותה שנה, הוריד נתניהו את כספי הביטוח לאומי למשפחות הברוכות, וחסך למדינה ... 6 מיליארד שקל. תבדקו.

2020, חמש עשרה שנה אחרי זה, איפה הרכבת הקלה? את הסוף לא רואים. בדיעבד, המדינה חתמה עם הסינים שהם יקבלו את הפרוייקט. הסינים החליטו לפרק את כל מה שעשו במחש שנים הראשונות, כל התשתיות, מהיסוד, ולעשות הכל מחדש. מי משלם? מתיי זה יגמר? חכו בסיבוב.

מדובר על כספים בסדרי גודל של משרד הביטחון, ואף אחד לא יתן לכם דו"ח כמה זה. אז איך שאין כסף לתיקצוב ישיבות וכוללים?- "החליטו" לא לתת, וזהו, והח"כים החרדים ממשיכים לשתף פעולה כאילו כלום.

וזה "בקטנה". כאשר רואים את פיתוחי התחבורה בכבישים ובמחלפים בכל מקום, זה מורה על מה כן החליטו להוציא את הכסף. ומצד שני - הכנסות מדינה לא רשומות. מי יודע איפה, נרשמות הכנסות המדינה ב"ה, ה"שחורות", מפרוייקט קצא"א וכיו"ב, שהולכות לגדול פי כמה וכמה בשנים הקרובות עקב הסכמי הפלאות החדשים עם הערבים, כאשר כל הכסף נכנס "מתחת לרדאר" של מס הכנסה והתקציב.

אדרבה, מפרגנים, למה לא. החוסן הכלכלי של המדינה תלוי בכסף, והרבה. אבל בכסף שנועד לבסס את החברה, הממשלה משתמשת לפגוע בציבור ענק, שממשיך לשתוק בטימטום חושים, כאשר "מנהיגיו" משתפים פעולה ביום יום עם כל זה.

המגזר היהודי

חלקו הגדול של הכסף, שכאמור, לוקחים ממשפחות ברוכות ילדים, ומהקפאת תקציבי זקנה, שארים, ונכים מזה עשרות שנים!! (הפגנות הנכים, אמרנו?), שלא לדבר על הקיפוח הבלתי נתפס של הכסף פר - ראש לחינוך חרדי, כאשר עושים את ההשוואה המתבקשת לילד חילוני, או ערבי כמה הוא מקבל מהמדינה עד גיל 18.

לפי הסטטיסטיקה של משרד החינוך כבר לפני כמה שנים, שרוב מוחלט (60%) של הילדים במגזר היהודי מתחת לגיל 18 מתחנכים בעמותות חרדיות!! ולהם לא מגיע!!

מדובר על מאות ואולי אלפי עמותות חרדיות קטנות שמחנכות בין כתליהן רוב מוחלט של הילדים במגזר היהודי, (כמו אל המעיין, אגוד הת"תים, וכיו"ב, אבל כאמור, יש מאות עמותות מסוג זה, שמתפרנסות ממספר יותר קטן של כיתות לימוד), כאשר רוב רובן של העמותות נלחמות אחת בשניה על הפירורים, במקום לקבל תקנים של משכורות, ומבנים, ציוד, פיקוח, פסיכולוגים, מלווים, וכו' וכו', כמו שמקבלים שאר המגזרים.

כאשר מגיעים לתיקצוב תלמודי תורה, ישיבות, מתיבתות, כוללים, שמצד הממשלה, היה צריך לכלול בניית ופתיחת ישיבות חדשות לכל החוגים, כולל פנימיות, ומטבחים, משכורות ממשלתיות לכל הר"מים, בישיבות, מתיבתות, וכו', הדרישות צריכות לכלול, בפשטות הכי גדולה, הוספת תקנים ומשכורות למלמדים חרדים לפי הלכות תלמוד תורה, מורה אחד בממוצע ל15 תלמידים, בהתאם לדרישת גידול האוכלוסיה. הכסף שייך לציבור נעצר בדרך, בגלל המפלגתיות בין החרדים. 

בינתיים, הממשלה הורידה, והורידה, ושוב הורידה, וכעת ואין כלום. ההורים צריכים לשלם, אין פנימיות, אין מטבחים, ועוד מביאים לך קנסות.

הבעיה שהח"כים החרדים דואגים רק לעורם, ולמקורבים, דיל ועוד דיל למפלגה, בשביל מערכת הבחירות הבאה, כדי להמשיך ולחלוב, ולשרוד את הבחירות הבאות, וכך הלאה.

הרבי שליט"א מלך המשיח, אמר שבחו"ל לא יקבלו ממשלה בישראל בלי דתיים. אבל הדתיים בארץ, לא מעוניינים לתקן את המצב, רק להמשיך ב"קיטורים" ו"הצגות ברוגז" בכנסת, כאשר הם ממשיכים לתמוך ולשתף פעולה עם מי שגורם למצב הזה.

הכסף נמצא, והציבור הדתי וחרדי צריך להיות שווה זכויות, זה לא תלוי רק ברם לנדס, חתנו של אהרן ברק, ששולט על כל התקשורת, ומנווט את ההסתה המגמתית בטלוויזיה, רדיו ועיתונות במגמתיות ברורה. זה תלוי בהרמת ראש, ועמידה על זכויות. רק יציאה מהממשלה, ועמידה עיקשת, ביחד, על כל פרט בזכויות היחיד שנלקחו מציבור ענק, יכולה להביא את הפיתרון, בקלות ובמהירות.

ואז, אתם תקבעו אתם את התנאים. בלי ליב"ה, ובלי כפיה חילונית. לימוד התורה וקיום מצוות בהידור, הוא החוזק והחוסן האמיתי של עם ישראל. לימודי ליב"ה רק מבלבלים, מפריעים, וגוזלים זמן יקר של לימוד תורה. רק להיזכר במאבקים ההירואיים של רבני אירופה החרדית, החסידים והליטאים באגודת ישראל מול ממשלות פולין ורוסיה, שגזרו על היהודים לימודי חול. הפולנים והרוסים עמי הארץ, האיכרים הנבערים, לא נהיו יותר חכמים מזה שהכריחו ילדים יהודים ללמוד לימודי חול. זה פשוט התנכלות לשמה, נגד כל המגזר. למה? ככה.

איי, מירי רגב, או שרת ה"חינוך" מי שתהיה, לא מבינה את זה. וגם נפתלי בנט, ושי פירון וכיו"ב. הם לא אשמים. תינוקות שנשבו, בקסמי הפוליטיקלי קורקט. אבל שחברי הכנסת הדתיים, שהם ישתפו עם זה פעולה?!

WhatsApp Image 2020-10-25 at 12.49.47 PM

גיוס בני ישיבות

אחרי מלחמת ששת הימים, החלה ההסתה נגד הציבור החרדי, שהחרדים לא מתגייסים. וכידוע, הרבי שליט"א מלך המשיח, הוא נגד גיוס בחורי ישיבות. הרבי שליט"א מלך המשיח ענה לטענה שדתיים צריכים להתגייס, באופן כזה:

חייל שיוצא לקרב, כדי להגן על הבית. על העורף. החייל שלעת עתה לא שומר תורה ומצוות, והוא בחזית, מוסר את נפשו, ונלחם עבור הבני ישיבות שנשארים ללמוד תורה. והוא בא בטענה לחרדים שלא יוצאים למסור נפשם בפועל, עם המילים של משה רבינו לשבטים ראובן וגד, "האחיכם ייצאו למלחמה ואתם תשבו פה"?! האם הדם שלכם, פחות סמוק?! צאו להילחם עם כולם, שוויון בנטל!!

אבל, אומר הרבי שליט"א מלך המשיח, גם הרמטכ"ל וצוות הפיקוד, לא יוצא למלחמה!! הם נשארים מוגנים בתוך מקלט עמוק מתחת לאדמה, ולא הולכים לקרב!! ברור, שכדי לנצח, חייבת להיות מערכת פיקוד מוגנת לגמרי, שיכולה לקבל את כל הנתונים מהשטח, ומהמודיעין, וכו', לשקול את מהלכי הקרב בשטח בקור רוח, ולתת פקודות נכונות ואמיתיות עד לניצחון. אף אחד, לא בא בטענה לרמטכ"ל, למה הוא לא יוצא לקרב בקריאה "אחריי". קיום העורף שלא נלחם, לא רק שחייב המציאות, אלא שהוא הגורם הכי דומיננטי בהבשגת הניצחון.

החיילים נלחמים בשביל הבית, שזה קיום עם ישראל. הבית האמיתי של קיום עם ישראל, הוא תורה ומצוות, כפשוט. וכמו שכתוב בגמרא לגבי דוד ויואב, "אם דוד לא לומד תורה, יואב לא נוצח במלחמה". הניצחון האדיר של דוד המלך על כל האוייבים שמסביב, "משיח ראשון שהושיע את ישראל מיד צריהם", ועד שזכה, וראה את תחילת מלוכת שלמה בנו, ואז כבר כל העמים העלו מיסים לישראל, כולל העמים הרחוקים מלכת שבא, וכו'.

התורה מייחסת את הניצחון הצבאי במלחמות, לדוד המלך שמסר נפשו על לימוד התורה, והתעסק לטהר אישה לבעלה בבירור הלכות לא נעימות "דם שפיר ושליה", ולא ליואב שנלחם בפועל ומסר את נפשו בקרב. 

במילים אחרות, הרבי שליט"א מלך המשיח מסביר שהניצחון הניסי במלחמת ששת הימים, וכו', בא בזכות בחורי ישיבות שלומדים תורה לשמה, ולא מתגייסים!!, וזה, בלי לפגוע ח"ו בזכות החיילים שמוסרים נפשם בפועל על קידוש ה' להצלת והגנת עם ישראל, שהשם ישמור את כולם.

אבל אז, באותן שנים, זה היה מצב של "חושך כפול ומכופל של זמן הגלות", גזירות השמד של "המדינה ההיא", על קיום תורה ומצוות. המצב השתנה לגמרי מאז הפיכת מדינות חבר העמים "לטוב, צדק ויושר", "עשו הוא אדום כבר מבורר", "נמצאים בימות המשיח, בפשטות", שנים רבו לאחר סיום שיעבוד מלכויות ש"בטלה גזירת המלכות", ו"אור הגאולה האמיתית והשלמה חודר עוד ועוד", במצב ש"יהודי צריך רק לפתוח את הדלת, ולסחוב את הגאולה פנימה". 

קיום עם ישראל, וניצחונו, תלוי בלימוד התורה, ובכסף ללימוד התורה. יושבי האוהל, הם המגינים האמיתיים על עם ישראל, הם החזית שב"עורף", מי ששם קנסות על לימוד תורה , מעוניין לפגוע בקיום עם ישראל. זה פשוט, אבל, שרואים שהח"כים הדתיים משתפים עם זה פעולה, ביום יום!!

ועוד התנצלות

לבחורה שאינני מכיר, שלצורך העניין היא, ה"שועל הנרדף" שלא עשה דבר ולא אשם בכלום, כאשר דובר המשטרה, אפילו בדיעבד, מציג את ה"עבירה הפלילית הנוראית", שירדה בלי מסיכה בלי להזדהות. והבעיה של כולנו, שאנו נוטים להסכים עם הדוברים ה"רשמיים" של מערכת שלמה, שאיבדה את זה מזמן, לגמרי.

והלוואי שמחאות אלה יפעלו את פעולתן, כי הרי נמצאים בימות המשיח, בשנת פלאות אראנו, עשרות שנים אחרי שבטל שיעבוד מלכויות ואין הדבר תלוי אלא בנו. 

 

 

"כָּל-רֹדְפֶיהָ הִשִּׂיגוּהָ בֵּין הַמְּצָרִים"/ אוהד בר-סלע

השמאל המשיחי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...