• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

בוחרים משיח // הרב טוביה דורון

להלן טורו של הרב טוביה דורון שהתפרסם בשיחת הגאולה יתרו (גל' 1281) במדור "שיח חסידים", בנוגע לבחירות - בוחרים משיח
בוחרים משיח // הרב טוביה דורון
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בוחרים משיח // הרב טוביה דורון

להלן טורו של הרב טוביה דורון שהתפרסם בשיחת הגאולה יתרו (גל' 1281) במדור "שיח חסידים", בנוגע לבחירות - בוחרים משיח.

חצי שנה לפני מלחמת ששת הימים, (ו' תשרי תשכ"ז), הסביר הרבי שליט"א מלך המשיח שכאשר יהיה איש שיתחיל בפעולות "יכוף  .. לילך בה ולחזק בדקה .. בדרכי נועם ובדרכי שלום", ו"ינצח את כל האויבים שמסביב", אז יבואו לארץ ישראל המון רב של יהודים מברית המועצות, ואחרי כך, שהוא יבנה את בית המקדש, אז נדע שהוא המשיח. (כך בסדר הזה).

כחצי שנה לאחר שיחה זו, באייר תשכ"ז, ימי ההמתנה והמתיחות שלפני לפני מלחמת ששת הימים, הרבי שליט"א מלך המשיח התחיל את מבצע תפילין, והכריז בל"ג בעומר על הניצחון על כל האויבים שמסביב תוך ימים ספורים.

צדיק גוזר והקב"ה מקיים. הניצחון הניסי של מלך המשיח על כל האומות התקיים במלואו, שטח "גבולות 67" שהיה בידי היהודים הוכפל פי ארבע, ובנוסף, התקיים מה שהבטיח: בחודשים שאחרי המלחמה, החלה יציאת יהודים מברית המועצות: מגרוזיה, בוכרה, ומרכז רוסיה. כעת נשאר רק לראות איך הוא בונה את ביהמ"ק.

ואמנם, בשנים שלאחר מכן אמר הרבי שליט"א אמר שמלחמת ששת הימים היתה צריכה להיות כבר, "אילו זכינו", התחלת הגאולה האמיתית והשלמה, ומונה כמה סיבות לעיכוב. הסיבה העיקרית: ממשלת ישראל היפנתה עורף לקב"ה, ושלחה מיד אחרי המלחמה משלחת לוושינגטון שרוצים להחזיר הכל, את כל מה שקיבלו בנס גלוי מהרבי שליט"א מלך המשיח."פחדנים, מוגי לב", כך מכנה הרבי שליט"א מלך המשיח את הפוליטיקאים הציונים הממשיכים כל השנים שעברו מאז, לחתור להחזרת כל השטחים לערבים, תוך כדי סכנת פיקוח נפש , והמשך חילול ה' של מאיסה ח"ו במתנת הקב"ה.

והנה, אחרי החזרת סיני רח"ל תמורת שקר ה"שלום"  עם מצרים, אחרי שקר ה"שלום" עם ירדן, אחרי אלפי קרבנות הי"ד "הסכם האוטונומיה" שנחתם בקמפ דייויד והתממש בהסכם אוסלו, הנה מגיעה סוף סוף תוכנית המאה של ביבי-טרמפ, שסוף סוף.. יתן לפלסטינים מדינה, על כל השטח כולו.

בלי להיכנס לפרטים האיומים ומסוכנים שמצוירים במפות, או לעצם הסכמה הראשונית של מדינת ישראל לציור מפות (בקשר לזה הבאנו את דבריו של בועז העצני), וגם, בלי להיכנס לשאלה אם תוכנית המאה מנוסחת באופן שהערבים לא יוכלו לקבל – זה הרי לא נוגע אלינו.

מה שנוגע אלינו הם אך ורק דברי הרבי שליט"א מלך המשיח האחרונים בענין זה, כולל שיחת פ' בראשית תשנ"ב, והשיחה לשר קצב, וכו', 1. שאסור לוותר על אף שעל, 2. חילול ה' שיהודים שמאמינים יחתמו על דבר כזה.

בנושא פיקו"נ אסור לקחת סיכונים. פירסום התוכנית הביא להתגברות נוראה של הטרור וההסתה הערבית. עצם פירסום התוכנית הוא כבר "דיבורים", ובמילא, רח"ל, פיגועים. אבל. לו יצוייר שתוכנית המאה נבנתה באופן שהערבים לא ירצו לקבל, הרי מלבד הסכנה, הרי זה חילול ה', וסטירת לחי נוספת ח"ו בפני הרבי שליט"א מלך המשיח שנתן ליהודים את השטחים במתנה. (וסוף סוף יצטרכו רח"ל להילחם כדי לכבוש מחדש את כל השטחים שהחזירו, כפי שהתבטא כמ"פ "כופין אותו עד שיאמר רוצה אני").

יהודים שמאמינים ב-ה, ויהודים שמאמינים שהרבי שליט"א הוא מלך המשיח שמנצח את כל האויבים שמסביב, ואומר שאסור להחזיר אף שעל, ואמר שהגוים יתנו ליהודים את כל ארצות הקיני קניזי וקדמוני מרצונם הטוב, אסור שיצא מהם ביטוי כלשהו של תמיכה במסירת שטחים מצד חילול ה' שבענין. במילא, מובנת ההתייחסות לבחירות, והתייחסות חב"ד לכל המפלגות שהודיעו מראש שיתמכו בליכוד.

מה האלטרנטיבה? – בדיוק כמו בבחירות תשנ"ו שאי אפשר היה לבחור. אין אלטרנטיבה, רק הרבי שליט"א מלך המשיח. ומי אם אנו לא חסידי חב"ד, שצריכים לקדש את ה', ולהראות שאנו באמת מאמינים שהכל נגמר, ואין עוד אלטרנטיבה.

"ביבי" זה עבודה שזרה ליהודי

השמאל המשיחי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...