• ב"ה ימות המשיח!
  • ט' אייר התשפ"ד (17.05.2024) פרשת אמור

הרב זמרוני ציק: רק ספרי 'מלך המשיח שליט"א'!

נאום מרתק שנשא הרב זמרוני ציק, יו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, ושליח הרב שליט"א מלך המשיח לעיר הגאולה בת ים, בכינוס פעילים ב'נאות אפקה', בשנת ה'תשנ"ח בקשר לקניית ספרים עם תארים חיים על הרבי שליט"א מלך המשיח • לקריאה.
הרב זמרוני ציק: רק ספרי 'מלך המשיח שליט"א'!
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

נאום מרתק שנשא הרב זמרוני ציק, יו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, ושליח הרב שליט"א מלך המשיח לעיר הגאולה בת ים, בכינוס פעילים ב'נאות אפקה', בשנת ה'תשנ"ח בקשר לקניית ספרים עם תארים חיים על הרבי שליט"א מלך המשיח.

. . וכעת ברשותכם, רבותי, מענין לעניין באותו ענין, אדבר בנושא האגרות-קודש:

ישנם חבר'ה שרב הסתום על הגלוי אצלם, וה"מצוות אנשים מלומדה" הזאת עדיין תופסת אצלם מקום חשוב, ואני דן את כולם לכף זכות.

נתחיל אולי קצת בהיסטוריה הקצרה, כיון שאני מקווה שהרבי לא יתן לנו היסטוריה ארוכה בעניין הזה. מי שזוכר, על הבימה הזאת עמדתי בשנת ה'תשנ"ה, והכרזתי שאם "הם" ח"ו יוציאו "דבר מלכות" עם מילים שאסור לומר אותם על הרבי, אז אנחנו נוציא אותם בע"ה כמו שצריך להיות: עם "שליט"א" ועם "מלך המשיח". ואח"כ באמת הרב גינזבורג לקח את זה על עצמו, והדפיס את ה"דבר מלכות" עם התארים הנדרשים.

יש דבר שצריך להיות מופרך אצל כולנו, ואין לזה שום שייכות לענינים של אהבת ישראל. מצד אהבת ישראל צריכים לנשק כל יהודי ויהודי, גם אם הדעות שלנו חלוקות ביותר, אבל בו-זמנית, צריך להבהיר לו מהי האמת האמונית שלנו, שממנה אסור לסגת.

אנחנו לא יכולים להדפיס על הרבי שליט"א מלך המשיח דברים שלא שייך להדפיס אותם! אנחנו יכולים להדפיס אך ורק דברים עם התוארים ששייכים לרבי: "שיחי' לעולם ועד", "שליט"א", שום דבר שמשמעותו היפך! זה לא ענין של הרגש פנימי בלבד, ישנו פסק דין של רבנים! פס"ד מפורש מחג השבועות ה'תשנ"ה, עליו חתמו שמונה רבנים, גדולי הרבנים המקובלים אצל כל החסידים, פסק דין מפורש שאסור לכתוב על ה"לקוטי שיחות" ושאר תורתו של הרבי שליט"א מלך המשיח שום תואר שמשמעותו ענין של הסתלקות או פטירה! למרות זאת, ישנם כאלה שממש באופן של "חוצפה יסגא" (ומבחינה זו הם באמת מראים עד כמה משיח עומד להגיע...), שכנגד פסק דין של הרבנים, הולכים וכותבים בצורה שכזו!

רק בשביל לחדד את הדברים הייתי אומר – כאילו ב"דוקא"! והא ראי' שב"דוקא", כי יש להם גם את האפשרות לא לכתוב שום דבר.

מה הרבי מצפה מהחבורה שיושבת כאן? "שפיות" במרכאות – יש את זה למכביר. "שפויים" יש בכמויות! כאן יש כמה "משוגעים", ואצל ה"משוגעים", במרכאות או שלא במרכאות, צריכה להיות לנו קנאות – שהיא לא בשמים – מה שכתוב לא עם "שליט"א" על הרבי, לא נכנס אלינו. פשוט לא נכנס אלינו! לא 'שיחת השבוע', ולא 'אגרות-קודש' עם תארים לא מתאימים, שום דבר.

במוצאי שבת דיברתי עם אשה אחת מנשות אנ"ש, וראיתי ביד שלה גליון 'שיחת השבוע'. שאלתי אותה: איך את מחזיקה דבר כזה ביד?! היא אומרת לי: מה, יש שם סיפורים יפים.

זה עיתון של כפירה! העיתון הזה כופר ברבי שליט"א מלך המשיח, ומי שכופר ברבי, כופר בקב"ה! היא אומרת לי: אבל שמעתי שהשלמת עם עורך העיתון... עניתי לה: מה הקשר? אני מנשק אותו, אני אוהב אותו, אז מה? אז לכן הדעה שהוא משפיע בעיתון הזה כשרה? הוא לקח את הרבי והוריד אותו! לכן זה כבר מטיב את הענין?!

יש כאן איזושהי טעות אופטית של החבר'ה, שמתבלבלים בין אהבת ישראל לבין האמת לאמיתה. מישהו מרשה לך ללעוג על מישהו שלא סובר כמוך? אתה רשאי לעשות לו משהו? חס ושלום! אבל מכאן ולומר שמכיון שאני אוהב אותו לכן אני אומַר שהרבי הוא לא שליט"א?! לכן אני אוַמר שהרבי הוא לא מלך המשיח?! חס ושלום!

כל אחד מאתנו צריך לדעת: אין הרבה חבר'ה שהולכים עם הדגל של ה"שליט"א". זה הציפיות של הרבי מאותם שנים-שלושה, מכל אחד מאתנו!

וכאן באמת מגיעים לנקודה של ההשפעה המסחרית, שיכולה לבוא לידי ביטוי בשקט ובלי בעיות:

כל החברות הגדולות למדו שצריכים לעשות דברים עם "הכשר". לא בגלל שהם כאלה צדיקים גדולים; הם עשו את החשבון הכלכלי, והבינו שמשתלם להם להשים "הכשר" על המוצרים שלהם.

מה שנהיה עכשיו, שאלו שמדפיסים ספרים, מקפידים באופן מכוון לא להדפיס עם "יחי", ולהכניס בכל דבר תארים על הרבי – אפילו לכתוב "כ"ק אדמו"ר שליט"א", בלי "מלך המשיח", הם לא מסכימים.

שהשם ישמור, איך אתה לוקח דבר שכתוב עליו דברים של היפך החיים על הרבי, ומביא את זה הביתה לילדים שלך?! איך תצליח לחנך אותם שהרבי הוא מלך המשיח והוא חי וקיים, כשבספרים, שאתה מתייחס אליהם בצורה כל כך מכובדת, כתוב כאלה דברים?

הרבי חי וקיים! על מה אנחנו מדברים בכלל אחרת?! אם נגמר הסיפור, אז נגמר הסיפור! שאף אחד לא יבלבל לשני את השכל ואת המוח! מי שנגמר אצלו הרבי, מי שאצלו יש על הרבי תארים של 'היפך החיים', אז נגמר הסיפור!

אבל אם הם יידעו שאצלנו לא נכנס דבר כזה ב"ד' אמות", זה לא היה יקרה. ולכן, כל אחד מאתנו צריך להחליט החלטה פנימית: הוא לא מכניס אליו הביתה ספרים וקבצים שאין עליהם "יחי אדונינו" ואין עליהם "שליט"א". והקב"ה יעזור שנזכה שהרבי שליט"א מלך המשיח יתגלה תיכף ומיד ממש.

יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!!

נבואה מדהימה של הנביא הושע

דם חיילנו הגיבורים נשפך לשווא?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...