• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

פלאי הטכנולוגיה בשירות הביתי

הטכנולוגיה מייצרת לנו עודף זמן פנוי. בעוד שבעבר נדרשנו לבזבז זמן יקח על פעולות פשוטות הרי שכיום הטכנולוגיה מאפשרת לחסוך את הזמן ולהפנות אותו לדברים החשובים באמת
פלאי הטכנולוגיה בשירות הביתי
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בעידן הטכנולוגי הנוכחי דומה שבעתיד הקרוב כבר לא נצטרך להתאמץ כלל גם בתחום מטלות הבית; יהיו כלים טכנולוגיים שיעשו זאת עבורנו:

אם זה ביכולות של הפעלת ה'בית החכם' דרך אפילקציית הנייד, ממשיך במכשיר ניקוי רובוטי לבית, ולאחרונה - אפילו הושק מכשיר בישול שבאופן עצמאי בוחר את התפריט, מבשל, וגם מדיח את קערת הבישול לבסוף - וכל זה ללא התערבות יד אדם.

אותו הדבר בתחום הביגוד: לא מופרח שבקרוב ייצא לשיווק גם מכשיר שבזמן קצר מכבס, מייבש, ומקפל בגדים בצורה נוחה ואסתטית, ויוריד לנו מרשימת התוכניות עוד פעולה יומית.

אותו הדבר בתחום הקניות: כיום ניתן לקנות כל דבר באפליקציה, ובלחיצת כפתור הקניות מגיעות עד לבית. איננו צריכים עוד לנסוע ולבזבז זמן על קניות.

לא יהיה משעמם?

אנשים פעלתניים עלולים לשאול: כיצד ניתן להתמודד עם הזמן הריק שנותר פתאום?

בדרך כלל אנו מעדיפים לא להתמודד עם האטרקציות שעידן השפע מזמן לנו אלא להמשיך בשגרת החיים שהתרגלו אליה עד עתה.

אך אי אפשר להתעלם מהשאלה - האם אנו עתידים להפוך לאנשים עצלנים וחסרי מעש?

זמן פנוי לתכלית האמיתית

הרבי שליט"א מלך המשיח מגלה לנו שכל השפע המתחדש כיום נועד לסייע לעם ישראל לפעול את זירוז הגאולה ולקירוב בני ישראל לה' יתברך.

כמו שכבר אמרו חכמינו ז"ל שכל הנבואות על השפע שיהיה לעם ישראל לקראת הגאולה יחד עם השחרור המובטח מעול מלכויות הגויים, כל זה רק בשביל שבני ישראל יהיו פנויים לעסוק בתורה ועבודת ה'.

אז אין מה לחשוש! כאשר כיום המציאות בעולם הולכת לכיוון חד צדדי בלסייע ליהודים ולבני האדם בכלל להיות פנויים לעבודת ה' מתוך שמחה וטוב לבב, במיוחד מתוך לימוד פנימיות התורה - תורת החסידות, תורתו של משיח, הרבי שליט"א מלך המשיח.

וכך, לקבל פני משיח צדקנו מיד ממש.

הדבר מודגש בכך שבגאולה יהיו לכל יהודי עבדים מאומות העולם, שישרתו אותו מרצונם החפשי בהכירם בכך שעם ישראל הוא העם הנבחר.

כך כל יהודי יוכל להיות עסוק בדברים החשובים באמת.

כשהרופא והרובוט שילבו ידיים

באר שבע: כנס מדע וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...