• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

יונדאי הכריזה על ‘איוניק 5’ - בעל יכולת טעינה סולארית

המהפיכה המחשמלת שעוברת על ענף התחבורה מחלחלת למדינות נוספות. אחוזי הרכבים החשמליים עולים, וקהל הנהגים, נפתח יותר ויותר לרעיון השונה של הנעה ירוקה וזולה בכח החשמל
יונדאי הכריזה על ‘איוניק 5’ - בעל יכולת טעינה סולארית
יונדאי איוניק 5 (צילום: יונדאי)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כיום, עולם הסוללות והאנרגיה מפותח מאוד ומתקדם, אך לא דיו. פיתוחים חדשניים מאריכים יותר ויותר את טווח הנסיעה ומקצרים את זמן הטעינה ובכך הופכים את התחבורה החשמלית לנגישה יותר. 

מדינות רבות ברחבי העולם כבר חתמו על איסור מכירת רכבי מנוע בעירה פנימית עד 2030 או עד 2040 ונראה כי זהו סופו של מנוע הבעירה הפנימית שזולל נפט ומזהם את האוויר. 

מכוניות חשמליות זה נחמד, אבל המהפך האמיתי והגאולתי יקרה ביום בו אנרגיית המכונית כולה תישאב מן השמש בלבד. בצורה הירוקה, הזולה והנכונה ביותר (וכפי שניבא זאת הרבי שליט"א מלך המשיח - ראה ידיעה קודמת). 

הסנונית הראשונה לכך בתקופה האחרונה כאשר יונדאי הכריזה על ה'איוניק 5' שאחד החידושים מרחיקי הלכת שבו הוא האפשרות לגג סולארי המנצל את אנרגיית השמש ומוסיף קילומטרים לטווח נסיעת הרכב.

גם טסלה עצמה, שחררה מספר אמירות ורמזים לגבי שימוש בפאנלים סולאריים בכלי הרכב החשמליים הגדולים שלה - כדוגמת ה'סמי-טסלה' - המשאית העתידנית שעוד בשלבי פיתוח וייצור וכדוגמת וואן חשמלי עתידי.

כשהשמש עובדת בשבילך

באר שבע: כנס מדע וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...