• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

בראשית

זה לא מניח להם. לא יכולים לעבור ככה לסדר היום • בניסיון להבין זאת הם בנו את המכונה הגדולה והיקרה ביותר בעולם • טובי המוחות בעולם מאלפי מוסדות ומכוני מחקר עושים הכל כדי לשער, לגלות ולהוכיח - תיאוריה בלי חורים! • כזו שתסביר ותאחד את הכל • שתהיה מסוגלת לענות על השאלה...
בראשית
מקטע קטן מתוך פרויקט מאיץ החלקיקים (צילום: Juhanson)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מאיפה איך ממה ומה-פתאום – התחיל הכל?! במאיץ-חלקיקים אימתני בסרן על גבול שוויץ-צרפת, בחום של עשרה טריליון מעלות, שזה פי מליון מהטמפרטורה במרכז השמש, ובמהירות של 99.9999991% ממהירות האור (!) מטיחים פיזיקאים קדחתניים אלומות של חלקיקים תת-אטומיים זה בזה. הם מקווים שכאשר יתפצחו, יווצרו מהם אותם רכיבים יסודיים מסתוריים, שמהם (כך הם משערים) אי אז בשחר הזמן - החל להתפתח היקום. לשם כך מנסים בסרן לחקות את התנאים ששררו אז לדעתם, בנקודה שבה החל הכל.

למה שקרה ברגע ההוא הם קוראים "המפץ הגדול".

מאז זה עלה (ועולה) הון עתק. משתף ממשלות, אלפי מדענים ומוסדות-מחקר יוקרתיים ונושא מטען כה כבד של תקוות מהעולם כולו, עד שלא רבים מוכנים להודות בכך, אבל למען האמת די נבוכים שם מהעובדה שעד עתה זה לא קרה. "הפיזיקה החדשה" שכולם מצפים לה בכליון עיניים עוד לא יצאה משם, ומה שהכי מביך – הם עדיין אינם יכולים להסביר איך העולם נברא.

ובכל זאת, יש כאן התקדמות גדולה שאולי לא שמנו אליה לב.

שחוץ מהמאמינים בתורת משה - האמינו כולם שהיקום הוא "קדמון". כלומר, שהוא תמיד היה. ככה כפי שהוא היום. וממילא ששום דבר אחר לא קדם לו/ברא אותו. מאז עידן יוון העתיקה ועד לפני 92 שנה, הכתיבה הפילוסופיה של אריסטו את הפרדיגמה המדעית. אפילו איינשטיין סבר כך. וכאשר זה לא הסתדר לו עם שיטת היחסות הכללית, הוא פשוט שיפץ את החישובים ("הוסיף קבוע") כדי להתיישר עם הנתון שלא היו עליו עוררין לאמור: היקום הוא נצחי, ונמצא כאן מאז ומעולם.

מהפך חשיבתי

וכרבות מהמהפכות המדעיות – לא בכוונה. בשנת 1929 גילה אסטרונום בשם האבל שהגלקסיות ביקום מתרחקות זו מזו. ואם לא די בכך, נראה שמהירות הבריחה גוברת ככל שהמרחק גדל, כמו צימוקים בעוגה התופחת בתנור. הכתובת היתה על הקיר ואי אפשר היה להתעלם ממנה: הגלקסיות מתרחקות זו מזו והיקום מתפשט במהירות מואצת, וזה אומר ש(הנה עכשיו זה מגיע) -

שאם נסובב לרגע את הראש ונריץ את הסרט הזה אחורה, אל העבר, נראה את היקום מתכווץ. ומתכווץ עד... שיגיע לנקודת אפס. מה שאומר ש... שפעם הוא התחיל!

איינשטיין המזועזע טס מיד לקליפורניה. הציץ בטלסקופ של האבל, והודה: "זו היתה השטות הגדולה של חיי". כלומר, היקום כן התחיל להופיע / להתפוצץ / להיות / להתפשט - להיברא - ברגע אחד, מנקודה של.. של מה?!

וכאן התחיל בליץ מטורף של תאוריות ש"מסבירות" מה היה (יכול להיות) שם, בנקודה המיסתורית ההיא, שהרי "סוס-קטן חייב להיות כאן".

אולי אין-סוף צפיפות + אין-סוף אנרגיה? מרק דחוס של חלקיקים מעוכים? (בכל זאת, הרי מה שהתפשט משם, נהיה יקום אדיר בן מאה מיליארד גלקסיות, שכל אחת מהן מכילה מאה מיליארד שמשות..) הגיון הסוס-קטן מחייב שכל זה היה צריך להיות ארוז שם איכשהו, קומפקטי, בנקודה ההיא, לא?! איך מתנהגת מציאות שקרסה לאין-סוף-אפס מקום? ולמה זה התפוצץ בכלל? "מתי" הופיעו מימדים נפרדים, זמן למשל? האם היקום שלנו עתיד להמשיך להתפשט לאין סוף עד שילך לאיבוד בחלל, או שהתהליך הפיך ונמצא את עצמנו יום אחד מתכווצים בחזרה אל "נקודת האם"? האם ישנם או היו מפצים / יקומים נוספים במימדי-מציאות אחרים שאינם יוצרים אינטראקציה (יחסי גומלין) עם היקום שלנו? ואם הם קיימים, איזה חוקי-טבע שוררים בהם? האם יש גם בהם חיים / תבונה?

אכן, היתה זו מהפכה תודעתית אדירה שיצרה המון שאלות ענקיות...

ומאז החלה הפיזיקה-התאורטית להשתולל

פער גדול ומטריד נפער בינה לבין הפיזיקה הניסיונית, זו המגובה בהוכחות תצפיתיות. לכן בנו את המאיץ, שאמור לספק הוכחות לתיאוריות שמנסות להסביר מה קרה.

אבל מה שבאמת קרה, זה שסוף סוף גילה המדע האנושי, בכלים (מערכת-המושגים) שלו, את מושג הבראשית שאכן מוגדר במקורותינו הקדושים באופן לגמרי בלתי מתקבל על הדעת האנושית, כ-"הוצאת ה-יש, מן האין".

הוא נקרא אין משום שאין לשכל יכולת לתפוס בו. שאיננו דומה לשום דבר שאפשר לחשוב עליו בכלל.

בינתיים.

בקרוב זה יקרה

זה התחיל במהפכה שפרצה לפני 4,000 שנה. נבטה בתודעתו של אברהם אבינו והמשיכה במפץ שנקרא "מתן תורה". אז נפרצו גבולות התודעה האנושית, והבורא התגלה אל בני-האדם.

ההזדמנות ניתנה לכולם, אך לא כל בני-האדם היו מוכנים / מסוגלים לרצות ולהכיל את האמת המוחלטת ללא תנאים. הם דרשו לדעת מראש מה כתוב בה, וסרבו להצעה. העולם נשאר בשלו, הולך בשרירות ליבו. סוגד לכוחות הטבע, נבער ואכזר.

רק קבוצה אחת הפכה את עצמה חזרה מיש לאין, והגיבה בביטול לא אנושי: "נעשה ונשמע".

עם ישראל קיבל את הישות וההוראה האלוקית כפי שהן, והתחייב לחיות את חייו כמתחייב ממנה - לנצח. עם העבדים שברח ממצריים הפוליתאיסטית רק חמישים יום קודם, הפך ליחידת-עילית שהתנדבה להעיר את האנושות כולה להארה החדשה. לאמונה בבורא. ומאז ועד היום, בין במודע ובין שלא, אנו עובדים על זה.

1300 שנים לאחר מתן-תורה

מחלחלת האמת בעולם. עם ישראל מקדם את בני-האדם שסביבו לדרגה רוחנית שמאפשרת לפחות להקטין את השקר. כבר לא מאמינים / סוגדים בהכרח לכל חיה רוח גשם כוכב, וכבר מסוגלים להסכים שיש בורא לכל המורכבות הזו. אבל תסמונת הסוס-קטן עדיין בועטת, ומארגנים לבורא קואליציה עם עוד שני "שותפים" משתחווים ומקטירים לצלמים של השקר. אמנם הבורא כבר בתמונה, אבל העבודה היא עדיין עבודה זרה. ובקיצור – הנצרות מופיעה בעולם.

בנקודת זמן זו, נפוץ עם ישראל לגלות שהיא שליחות בשלש יבשות, וממשיך לשאוב אור אל העולם העתיק. האנושות גומלת לנו רעה תחת טובה, אבל האור הולך ומתפשט, ואחרי עוד אלף ושבע מאות שנים קשות במיוחד עוברות על כוחותינו, אבל המשימה הושגה והעולם כבר מוכן לשלב השלישי והאיסלם מופיע עלי אדמות.

עם דחיפה קטנה ("דת מוחמד בסייף") מסוגלים עתה שלש מאות מליון בני אדם לקבל שאין אלוקים מבלעדי אללה.

האלילות נעלמת. כבר אין לבורא שותפים ולא משתחוים לפסלים. אמנם האסלם איננו עבודה זרה, אבל... ה"נביא" הוא עדיין נביא שקר.

כולם כבר מודים

עוד אלף ושלש מאות שנים חולפות והג'יהאד מתפשט כמו אש בעולם. כפי שניבא דניאל, מאזן הכוחות מתהפך עתה. ההיג'רה המודרנית כובשת את אירופה, ערש הנצרות שהפכה לפולקלור. הטאליבאן מניס את המערב המובס מעולם הפונדמנטליזם האסלאמי, רק עשרים שנה אחרי הכחדת התאומים.

התנגשות הציוויליזציות איננה פוסחת אפילו על "דת המדע" הפוסט-מודרני, שכאמור כבר 92 שנה נאלץ להודות שמשהו / מישהו שאין ולא יכול להיות למדע מושג בו – נמצא שם לפני הכל, וממילא מודים בעל כורחם, כי מאמיתת מציאותו נמצאו כל הנמצאים.

התקופה שהחלה עם מיגור האיוולת הגדולה של המדע לדורותיו, מניף מרכז-הכח של הקדושה את עצמו אל יבשת חדשה ומתעצם. כבר לא בנחושתיים, ודווקא מתוך מודעות למשימתם הקריטית, מתמקמים שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח בכל מקום עלי-אדמות לקראת ביצוע המשימה האחרונה.

שתי הדיברות הראשונות מהדהדות זה מכבר באוויר העולם. אמונה באלוקים – יש. שלילת עבודה זרה – יש. נגמרה כבר כמעט כל העבודה.

לקראת הזינוק הבא שהוא שלא בערך לקודמיו, וכבר עומד בפתח, צריך העולם להיגמל עתה מ(רק) עוד צמד שטויות: מנביא-שקר וממשיח-שקר.

איך? חושך לא מגרשים עם אבנים ומקלות. רק מדליקים את האור! ככה: צריך לפרסם לכל אנשי הדור הזה, מיהו נביא האמת, שהוא הוא גם המשיח האמיתי. הנביא והמשיח של כ-ו-ל-ם.

לפרסם

שהדבר הכי טוב שאת/ה יכול/ה לעשות בשביל עצמך ובעבור יקיריך זה לשמוע בקולו.

שזה בדיוק מה שאנו עושים כאן בשלושים השנים האחרונות.חשיפת זהותו של המשיח.

זה הכל. את כל השאר כבר עשו מזמן. מסע של 4,000 שנים עומד להסתיים במפץ אינסופי של מודעות צרופה. כי דרך האיש הזה יתגלה האלוקים אל כל נבראיו, והפעם – לנצח.

ואם מישהו יתבלבל, אפשר לספר לו שמשיח-השקר ונביא-השקר שסחפו מאות מיליוני בני אדם, בעצם רק הכינו את השטח לקראת משיח-השם, כפי שמעיד הרמב"ם:

"וכל הדברים האלו שלישוע הנוצרי ושל זה הישמעאלי שעמד אחריו, אינן אלא לישר דרך למלך המשיח".*

להכין את השטח לקראת הרבי שליט"א מלך המשיח מליובאוויטש.

- מניין לנו?

– שאלה טובה. והתשובה עוד יותר. פשוט בואו ללמוד קצת דבר-מלכות.**


_____


*"משנה תורה" ס. שופטים

הל' מלכים פ.י"א ד'.

(לפי המופיע ב"מורה נבוכים לרמב"ם נראה לומר שזה חל גם על אריסטו).

**"דבר מלכות" הוא אוצר שיחותיו של הרבי מליובאוויטש שליט"א מלך המשיח משנת תנש"א (1991) ואילך, מהן עולה כי הוא הינו מלך המשיח.

 

 

מהגג לגלגלים: פיילוט סולארי חדשני לטעינת רכב חשמלי

באר שבע: כנס מדע וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...