• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

ארגון 'יפוצו מעיינותיך' מוציא לאור הגדה מהודרת למבקשי השם

מהו ליל הסדר? כל המעיין בשיחת קודשו של הרבי שליט"א מלך המשיח בלקוטי שיחות חלק י"ז, מגלה שענינו העיקרי הוא היציאה אל הגאולה. בארגון יפוצו לקחו את השיחה וצירפו אותה להגדה מבוארת בטוב טעם, המופצת בימים אלו במוקדי הריכוז החרדים ברחבי הארץ
ארגון 'יפוצו מעיינותיך' מוציא לאור הגדה מהודרת למבקשי השם
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לאחר יגיעה מדוקדקת של חברי מכון 'לעבדיך באמת' הרבנים שעומדים מאחורי ההוצאות לאור המושקעות של יפוצו, יוצאת לאור עולם הגדה מושקעת ומהודרת שנתקבלה בחביבות רבה בבתי אדמו"רים ורבנים, קהלות החסידים והיכלי הישיבות.

הרה"ח ר' אברהם הערש כהן היה אומר שמי שלא למד את השיחה שבלקו"ש חלק י"ז לליל הסדר הוא קרקפתא בעניין של ליל הסדר, הוא מעולם לא חווה ליל הסדר. 

הרבי שליט"א מלך המשיח מבאר בשיחה שעניינו של ליל הסדר הוא להתרגל לגאולה, לצאת מגלות פנימי, חברי המכון העושים לילות כימים בעבודה מאומצת על מגוון מוצרי הדפוס שבהוצאת יפוצו לקחו את הרעיון הזה שליל הסדר כולו הוא לחיות עם הזמן דימות המשיח - כלשונו של הרבי שליט"א מלך המשיח, וערכו רעיונות על סדר ההגדה בענייני גאולה ומשיח מתוך שיחות הדבר מלכות, רעיונות בנויים לתלפיות כשאלה ותשובה שניתן לחזור עליהם בקריאת ההגדה ולחוש אווירה גאולתית. ההגדה נועדה בעיקר ללימוד מקדים לקריאת ההגדה ונוסף בה סדר הלימוד לשביעי של פסח - המאמרים שבחרו רבותנו נשיאנו הק' ללימוד בליל קרי"ס עם סיכום וביאור.

ההגדה המהודרת חולקה בריכוזים חרדיים וכעת כמעט ואין אפשרות עוד להשיג אותה, לתורמים והשותפים במלאכת הקדוש של הפצת המעיינות באמצעות ארגון יפוצו מעיינותיך נשלחו ההגדות יחד עם שי מיוחד לחג.

להורדה: עיתון הגאולה חודש ניסן

להורדה: לוח מורה שיעור ללימוד הרמב"ם - מחזור 44

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...