• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

חדש: אלבום מפואר על חודש ניסן עם הרבי

בשמחה רבה התקבלה הידיעה על צאתו לאור של אלבום חדש ומפואר מבית מרכז ההפצה 'ממש' בארץ הקודש. בערב י"א ניסן הגדול – 120 שנה להולדת הרבי שליט"א מלך המשיח התקבל האלבום
חדש: אלבום מפואר על חודש ניסן עם הרבי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בשמחה רבה התקבלה הידיעה על צאתו לאור של אלבום חדש ומפואר מבית מרכז ההפצה 'ממש' בארץ הקודש. בערב י"א ניסן הגדול – 120 שנה להולדת הרבי שליט"א מלך המשיח התקבל האלבום בהתלהבות בקרב אנ"ש והתמימים שבירכו על היוזמה המבורכת והחשובה.

באלבום מובא תיאור מרתק של החודשים ניסן ואייר בחצרו של הרבי שליט"א מלך המשיח, והוא נכתב בכתיבה קולחת ומרתקת המספרת את האירועים המתרחשים בחודשים אלו. בפתיחת כל שער מובא מאמר מקיף ומעניין ולכל התרחשות ישנם כיתובים מנחים.

מאות תמונות עשירות הבעה, המביאות את הנהגתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, אירועים מעניינים ב770 ואף ציטוטים מדברי הרבי שליט"א מלך המשיח הקשורים למתואר בין דפי הספר. האלבום לוקח את הקורא למסע מרגש ומרתק בין שלל אירועי חודש הגאולה – חודש ניסן וכן מהנעשה והנשמע בחודש אייר בחצרות קדשנו.

בימים אלה מפיצים שלוחים ופעילים רבים את האלבום החדש לידידים ומקורבים, כמתנה חסידית ויוקרתית לג הפסח ולכבוד י"א ניסן. בנצלם כלי חינוכי והתקשרותי מעצים ומרומם שיסייע לכל אחד ואחת, מבוגרים וילדים כאחד לחיות עם הרבי.

ניתן להשיג את האלבום בכל חנויות הספרים המובחרות וכן במשרדי 'ממש': 077.5123.770 להזמנות לחץ כאן 

פרסום אלבום

מאה עשרים שנה: יצא לאור הספר "יום מלכנו"

המהדורה המיוחדת של עיתון הגאולה להורדה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...