• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

'ממש': הפצה נרחבת למגילה האמנותית והגאולתית

בימים אלה מופצת אל כל מדינות המלך המגילת-אסתר האמנותית, שנעשתה בשיתוף פעולה מיוחד עם אמני 'מלכות וקסברגר'. בנוסף למגילה ולתמונות, הובאו פנינים מתורתו של הרבי מלך המשיח שליט"א על פורים, מנהגי קריאת המגילה, מצוות החג וסיפורו של חג הפורים. לפרטים והזמנות: 077-5123-770
'ממש': הפצה נרחבת למגילה האמנותית והגאולתית 'ממש': הפצה נרחבת למגילה האמנותית והגאולתית 'ממש': הפצה נרחבת למגילה האמנותית והגאולתית
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

'ממש': הפצה נרחבת למגילה האמנותית והגאולתית

בימים אלה מופצת אל כל מדינות המלך המגילת-אסתר האמנותית, שנעשתה בשיתוף פעולה מיוחד עם אמני 'מלכות וקסברגר'. המגילה בה כשמונים עמודים, מביאה בכל כפולה ציור חי ומיוחד מסיפור המגילה ובצד השני מובאים פסוקי המגילה, היוצרים פסיפס שלם ומרהיב של חווית קריאה והיכנסות לתוך סיפור המגילה ממש ולא באופן של 'קריאה למפרע'.

בנוסף למגילה ולתמונות, הובאו פנינים מתורתו של הרבי מלך המשיח שליט"א על פורים, מנהגי קריאת המגילה, מצוות החג וסיפורו של חג הפורים.

המגילה הופקה בפורמט אלבומי, וקיבלה תגובות רבות משלוחים ואנ"ש שהודו להנהלת 'ממש' בציינם את העובדה שכעת יש משלוח מנות חסידי ומיוחד המשדרג את חווית הפורים של הידידים והמקורבים בגשמיות ורוחניות.

לפרטים והזמנות: 077-5123-770

או באתר:

www.mamesh.org


עבודה שבלב זו תפילה

להורדה: לוח מורה שיעור ללימוד הרמב"ם - מחזור 44

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...