אמש התקיים מופע מוזיקלי מושקע לזכרו של ר' אבי פיאמנטה ע"ה ביום השנה ח' בתמוז בבית חב"ד המרכזי ברמת גן המכונה "בית מעשים טובים" בראשות שליח הרבי שליט"א מלך המשיח הרב יוסי גל שגם ניגן כלי הקשה, לאירוע הגיע קהל גדול של חברים ומעריצים של ר' אבי ששרו את שיריו ושמעו סיפורים על החסיד שהוא שהיה, המופע היה בהפרדה מלאה.
המופע הופק על ידי הזמר והגיטריסט החב"די ר' ברק גרוסברג שהתקרב לחב"ד ולחסידות בעקבות מופע של פיאמנטה, יחד עם המוזיקאי החב"די אחיה כהן שניגן רבות עם פיאמנטה. אורח הכבוד שהגיע לזכרו של הוא אריאל זילבר שביצע מספר ניגוני חב"ד סוחפים.
צפו בתיעוד המיוחד ובגלריית התמונות
תגובות